Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ cossy, dat is geweldig nieuws zeg! Hopelijk duurt het dan niet lang meer!
    Wij zijn opzoek naar een koopwoning, ééngezinswoning. We wonen nu in een mooie flat. En erg mooi ingericht, maar helaas maar 2 slaapkamers en geen lift. Aangezien we toch als Xavièr zijn 2e verjaardag viert voor een 2e kindje willen gaan... Willen we eerst toch een huisje met tuin en is best moeilijk te vinden (we zijn denk ik teveel eisend, hihi).

Het is echt leuk dat Xavièr al zo groot is. Hij begrijpt ontzettend veel en ik kan hem al echt kleine opdrachtjes geven. Zoals: "Xavièr waar is de bal, waar is de olifant (pakt hij dat boekje), waar is jou speen, waar is jou flesje?"

En het is heel leuk om lekker naar de kinderboederij te gaan enzo.

Maar toen Xavièr zo klein was was het ook ontzettend leuk. Zo heerlijk dat knuffelen en doe snelle veranderingen in het begin die zo een hummeltje maakt!
    Nu wil Xavièr bijna nooit meer op schoot, en al helemaal niet om te knuffelen, hihi.. een echte jongen, alleen maar rond kruipen en op onderzoek!

Liefs Kiss

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Cossy wat een geweldig nieuws! :D Ben super blij voor je!

Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag? Wij moeten februari uit ons huisje omdat die gesloopt wordt, maar hebben geen urgentie voor een nieuwe woning. En als het zo doorgaat als nu dan komen we op straat te staan. Met kind. En zelfs dan krijgen we geen urgentie.

Ben in ieder geval wel heel blij voor je! Eindelijk 2 slaapkamers :D.

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

cossy..., wat fijn om te horen dat het zo goed gata met Vince!
    Mooie naam trouwens! naam wilde ik ook graag voor mijn kindje.. totdat haha ik jou site zag whahaha!

En wat goed dat jullie urgentie krijgen zeg! mooi meegenomen! ik hoop dat jullie snel een mooie woning hebben!

Kissflower..., wij willen ook voor een koopwoning gaan.. 3 hoog, geen lift en twee kamers..!
    Aangezien de tweede spruit ook komt :) is het fijner om niet in een flat te wonen!

Dayenne...., heb net je topic in je lounge gezien.. helaas zitten wij met het zelfde probleem..
    vervelend he..! Wel begrijpelijk.. maar heel vervelend..

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Ranjeewha dus jullie ook met hetzelfde probleem....Zijn jullie beide studenten?

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

dayenne

Nee mijn vriend doet een studie, en ik ben gestopt..!
    ik ben nu fulltime huismoeder..! Het geld laat het toe.. en we redden het!
    Dus dat is fijn

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    idd Cossy, ze veranderen zo snel he! als je nu fotos ziet van Luca (album)en van dat ie net geboren was, is ie echt al TOTAAAL anders.... zo vreemd

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Is Luca alweer 1 maand?! :confused: Jeetje wat gaat dat ongelofelijk snel he!

8. la luna

la luna Niet meer actief

Heeej meiden!
    wat leuk om al jullie verhalen te lezen.
    zó herkenbaar sommige!

wij proberen ook om zwanger te raken.
    we zijn nu bezig met de 1e ronde en ik heb al zó veel symptomen, maar kan nog niet testen.
    Nog ff geduld hebben!

Ik ga dit forum volgen, want vind t echt leuk!

9. 4days

4days Niet meer actief

Kissflower -> Hihi en ik was al blij met 1 slaapkamer! :) Grappig dat ze niet meer op schoot willen als ze groter worden! :) Natuurlijk voor jezelf wat minder, maar zo merk je wel dat ze echt een eigen willetje beginnen te krijgen!

Dayenne -> Hier heeft de woningbouwvereniging een nieuw systeem. In principe mag iedereen die ouders is dan 28 of die een kind heeft urgentie aanvragen. Voorwaarde is dan wel dat je het eerstbeste wat ze je aanbieden MOET pakken. Dus we kunnen overal terecht komen, in elke dorpje in de regio, in elke wijk... Het enige wat we zeker weten is dat we twee slaapkamers krijgen. Wel belachelijk trouwens dat ze je gewoon op straat kunnen zetten hoor! Ik zou proberen uit te zoeken of je niet nog ergens recht op hebt ofzo? Anders eens bij rechtshulp langs gaan.

Ranjeewha -> Lekker is dat he, fulltime huismoeder zijn! ;) Ga ik voorlopig ook nog even doen!

Devilschase -> Hihi jah bij Luca was het me al opgevallen! :) Hij was echt zo mini op de eerste foto's, en nu is het al een stoere kerel! :D

La luna -> Welkom hier! Gezellig! :D En natuurlijk heel veel succes met zwanger worden! ;) Hopelijk is het snel raak!

Groetjes, Cossy

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ la Luna, heel veel succes met zwanger worden!

@ Cossy, Hopelijk hebben jullie snel een woning! Zodra je daar dan 1maal zit kun je altijd nog kijken naar iets anders. Wij zijn ook wel blij hoor dat we 2 slaapkamers hebben, maar 3 (of meer) is toch wat we nu willen... maar we hebben nog wel even de tijd om iets te zoeken, het is niet urgent hoor.

Liefs Kiss

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Cossy wat een super systeem is dat. Hier zijn we al langs geweest bij de woningbouw, maar ze hebben letterlijk gezegd dat ze niks konden doen voor ons. Of we moesten reageren op kamers van 12 vierkante meter met keuken, waar we dan minimaal 5 jaar moeten zitten. Daar hebben we voor bedankt, omdat we dat echt niet zien zitten. Bovendien zitten we dan midden tussen de studenten, lijkt me ook niet zo geschikt.

We gaan denk ik binnenkort wel even daarheen weer. Misschien dat ze stiekum wel iets kunnen doen, maar daarmee pas wachten tot het laatste moment. En de tijd begint nu toch wel te dringen....

@La Luna welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen :D. Succes met zwanger worden, en ik hoop dat het snel lukt!

Liefs Dayenne

12. la luna

la luna Niet meer actief

dank jullie wel!
    hoop idd dat t snel raak is.

wat een leuke foto's van jullie schitterende kleintjes hebben jullie! heel leuk.

13. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hoihoi,

Ik ben 19 jaar en in verwachting van onze 1e kindje. Ik ben echt zo blij en trots dat ik dit wondertje mag dragen, zo ook mijn lieve man.

Leuk dat er hier ook een plekje is voor ons!

Liefs

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mommy van harte met je zwangerschap!
    Geniet ervan! :D

Liefs Dayenne

15. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi meiden,

Wilde even laten weten dat na 17 dagen overtijd, toch de :evil: zijn gekomen. Snap nu helemaal niks meer van me cyclus. Op naar de volgende ronde dan maar..

16. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @mommy welkom meid.

damanja is van de week naar het cb geweest. ze woog toen precies 5000 dus precies 5 kilo. vondt het wel grappig staan. ze is ook alweer 60.5 cm lang. maandag gaat ze naar het ziekenhuis toe voor een echo van haar heupen. ben beneiuwd

17. 4days

4days Niet meer actief

Dayenne -> Pfff irritant is dat he! :( Wij wonen dus nu in zo'n kamer hahaha. Wij dachten ook dat we nog wel op t laatste moment iets zouden krijgen, maar hier was t niet meer gelukt... :( Hopelijk hebben jullie meer geluk!

Mommy2be > Gefeliciteerd! :D 17 weekjes al zie ik! Bijna op de helft. ;) Geniet er maar lekker van!

Alieke -> Pfff frustrerend zeg! Op de volgende ronde dan maar...

Daantje -> Wat een grote meid alweer! :D Gaat zo snel he... Vince was binnen twee weken al op 3860 gram (geboortegewicht 3610). Hopelijk is alles goed op de echo!

Groetjes, Cossy

18. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Thnx lady's! Ja het gaat superhard de weekjes, heerlijk hihi!

19. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Mommy2B gefeliciteerd nog.

Dayenne, ik zou toch maar een beetje oppassen, maar is het geen idee om particulier te gaan huren? Sommigemakelaars hebben ook huurwoningen voor een normale prijs en daar kun je bijvoorbeeld ook subsidie opkrijgen.

La Luna succes met zwanger worden.

Hier alles ok. Nog steeds geen :evil: Ik heb vrijdag wel gebeld voor de uitslag van het bloedprikken enzo, maar ze hebbende tijden veranderd dus ik ga morgen weer bellen
    Vorige week met Dayenne op het cb geweest, mevrouwtje weegt 9440gram en is 72cm. Mini reusje dus :)

20. 4days

4days Niet meer actief

Verena, heb je als vriendjes toegevoegd op de babysite, hoop dat je t niet erg vind! ;)

Deel Deze Pagina