Hey meiden! Hebben jullie een leuk weekend gehad? Wij echt wel! Xavièr is woensdag jarig en we hebben dit weekend zijn verjaardag geviert. Xavièr is poepie verwend! Bijna alle foto's + filmpjes staan op mijn website! Het was een geweldig weekend. Woensdag nog een klein feestje. En volgende week zondag nog een groot feest voor alle vrienden+vriendinnen word dus ook nog druk.. Liefs Kiss
Nee haar site is niet weg, maar de plaatjes-link doet het niet. Je moet op de link van lettertjes klikken. Ons wachtwoord is Casper.
Hallo allemaal! Ik schaam me echt heel erg! Ik ben hier echt al heel lang niet meer geweest, maar kwam toch nog eventjes snel kijken.. @Cossy.. ik zie nu pas dat je bevallen bent van een mooie gezonde zoon! Wat een lief klein mooi mannetje! ALSNOG GEFELICITEERD! @Verena.. ik ga ook eens een kijkje nemen en een berichtje achter laten op de babysite van Dayenne.. (als je het leuk vind ) Liefs van Soraya en Jarno..
Thnx cossy, ik zal ff gaan spieken. Soraya, tis een openbare site hoor. maakt nmme niets uit wie er op kijkt. zolang het maar geen vieze mannetjes zijn Ik heb vanmorgen alvast met de huisarts gebeld. Ik moet vanmiddag terug bellen voor een telefonisch gesprek met de huisarts zelf Ik vraag me af waarom, ik heb nog nooit gehad dat ik vande dokter zelf de uitslag te horen heb gekregen.... Maart in elk geval is de dosis die ik inneem voor mijn schildklier nu in orde
cossy thnx...! Maar wat is jou site dan? want als ik bij jou op ww drukt.. issie ook weg... *amber ziet spoken volgens mij*
Whhahaha echt TE erg! Vince begint traantjes te krijgen! Ik zag het eergisteren opeens. Hij huilde en uit zijn oogje kwam een klein traantje, vond het heel lief en zielig tegelijk!
LIef is dat he Cossy... Ik zat toen ook met een brok in mijn keel maar ik vond het wel lief... nou wrd hij steeds meer een mensje... Dayenne staat inmiddels ook al aan de kasten... Losstaan heeft ze pas 1x gedaan. Ik riep altijd dat ik hoopte dat ze met haar eerste verjaardag kon lopen, maar ik zou het echt niet erg vinden als ze dat nog neit zou kunnen hoor... HEt gaat zo ontzettend hard dat eerste jaar... Ik ben een gedichtje aan het proberen te maken voor haar eerste jaar maar dat wilt niet lukken
Hey meiden! Hebben jullie een leuk weekend gehad? Wij wel! Xavièr begint langzaam met zijn eerste stapjes, hij liet ineens de tafel los en liep 4 stapjes, hij schrok er zelf van, zoooooooooooo cute! Vandaag nog feestje voor vrienden geviert voor Xavièr zijn verjaardag. Morgen ben ik lekker een dagje vrij! Liefs Kiss