Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

@Kiss aaaaaaah wat schattig zeg!

@Verena wat knap van Dayenne!

@Cossy aaaaah arme Vince. Ik wist niet eens dat ze eerst geen traantjes konden laten! Wat grappig zeg...

@De rest, hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het wel....ben nu nogal ziekjes. Strontverkouden, hele pijnlijke keel en hoofdpijn. Bah ik haat ziek zijn.
    Morgen naar de vlos voor controle...Geen zin in, ik wil gewoon lekker de hele dag in mijn bedje blijven. Maarja zal toch moeten he :p.

Fijne avond nog en truste alvast!

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Leuke site Dayenne!

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks meis!

4. larrissa18

1 okt 2008
    9
    0
    0
    Wezep
    hallo,

ik ben 18 jaar en zwanger van de eerste, ik heb ook wel kinderwens maar had nog liever eventjes gewacht,ik heb ook een stiefdochtertje van 7 jaar, mijn vriend is zelf 23.

hoelang zijn jullie al bezig?
    succes!

liefs

5. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    hee allemaal!
    ik wilde even vragen wat moeders voor moeders is want lees er wel vaker over maar weet niet echt wat dat is. wel beetje stom om te vragen maar doe 't toch ;)
    xxx

6. 4days

4days Niet meer actief

Verena -> Leuk dat ze al kan staan met hulp! En nu duurt het vast ook niet meer lang totdat ze los kan staan. ;)

Kissflower -> Wat leuk zeg, de eerste stapjes! :D En natuurlijk nog gefeliciteerd voor je kleine vent! ;)

Dayenne -> Beterschap meid!

Larissa -> Welkom! Nog maar een paar weekjes hoef je! :eek: Spannend hoor. ;)

Smiley -> Is helemaal niet stom hoor, ik wist het ook niet voordat ik zwanger was en de vk het zei. Moeders voor moeders verzamelt urine van zwangere vrouwen en daar halen ze de hormonen uit. Met die hormonen kunnen ze dan vrouwen die lastig zwanger worden helpen. Als je zwanger bent en mee wilt doen, moet je van 6 t/m 16 weken de urine verzamelen, en die komen ze dan elke week ophalen.

Groetjes, Cossy

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hey meiden..

Wat een heerlijk weertje vandaag he?
    Lekker naar de stad geweest, maar niet zo lang want Xavièr was beetje vervelend.
    Volgens mij komt er een kies door en hij is er ziek van. Zo sneu!

@ dayenne, hoe was het bij de vk?

@ Larissa, welkom! en succes met de laatste weekjes!

@ Smiley, cossy heeft het al uitgelegd zie ik... Ik heb ook mee gedaan aan moeders voor moeders toen ik zwanger was!

8. 4days

4days Niet meer actief

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet mee heb gedaan zelf... Het liep net niet zo lekker met mijn vriend waardoor ik tijdelijk bij m'n ouders woonde, en constant op en neer aan het reizen was naar mijn vriend. Was me echt te lastig! Plus bij m'n ouders vond ik het niet zo prettig. Als ik gewoon bij mn vriend had gewoond had ik het misschien wel gedaan.

9. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    oke dan weet ik dat ook weer! :)
    zie zoveel zwangeren dat 't niet meer normaal is! en zoveel leuke dingetjes voor baby's.

cossy ik wilde op je babysite te kijken maar dan moet ik de naam van je kat weten haha of wat was 't ook al weer.

mooi kindje heb je zeg!

groetjesss

10. 4days

4days Niet meer actief

Het is Casper!
    Heb t nu maar in mn onderschrift gezet :)

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden!

@Smiley, ik heb ook meegedaan. Erg comfortabel is het niet, maar ik vond het wel een prettig idee dat ik al die vrouwen heb geholpen!

@Thanks meis!

@Kiss, alles was gelukkig goed dank je! Ik moet wel aan de fysio omdat de isschias erger is geworden :(. Ik hoop dat het helpt!

@Larrissa welkom meid en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Gezellig dat je hier komt mee kletsen :D.

Nou, ik duik weer mijn bedje in!
    Fijne dag meiden!

12. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    hee,

dayenne hoop voor je dat die therapie idd helpt.
    had weer ff een vraagje, zit er voldoende foliumzuur in een vitaminepil van bv. centrum? slik die al een tijdje maar weet niet of dat genoeg is of dat je gewoon aan de foliumzuur moet.

cossy heb even op je site gekeken, erg leuk dat je dan kunt zien over wie 't gaat ;) mooi kindje is vince zeg! en heb ook het bevallingsverhaal gelezen, niet makkelijk geweest zeg!

liefs...

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Smiley ik denk niet dat 'gewone' vitaminepillen genoeg foliumzuur bevat. Je kan natuurlijk apart een potje foliumzuur halen (speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden) dan weet je zeker dat je genoeg binnenkrijgt. Maar wat ik je aanraad zijn de Etos Zwanger Worden pillen. Zitten in een roze/grijze doosje. Ik was 10 maanden bezig, en had die pillen 1 maand geslikt en was gelijk zwanger! Er zijn wel meer van die wonderverhalen over ;). Baadt het niet dan schaadt het niet toch? :D En je krijgt gelijk ook andere vitamines binnen die je hard nodig hebt ;).

Moet je wel goed kijken, want je hebt daarvan ook Zwanger Zijn en Jonge Moeder. Zit in hetzelfde soort doosje, dat je je dus niet vergist ;).

14. 4days

4days Niet meer actief

Vitaminepillen -> Kijk maar uit want je mag GEEN GEWONE VITAMINEPILLEN gebruiken tijdens zwangerschap! Daar zit namelijk vitamine A in en dat kan de ongeboren vrucht beschadigen!
    Er zit overigens ook niet genoeg foliumzuur in. Ik heb zelf de vitamines voor zwangeren van VSM - Puur mama gehaald. Daar zitten alle vitamines in (behalve A) plus extra foliumzuur.

Smiley -> Leuk dat je even kwam spieken. ;)

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    ZO hier ben ik ook weer eventjes,

Maandga bij de huisarts geweest. mijn FSH gehalte is te hoog (follikel stimulerend hormoon) ALs ikhet uitleg in leeftijd, is mijn FSH gehalte 27 Dus 6jaar ouder als mij)
    Dat is de reden waarom ik zovreemde cylcus heb (al jaren) en dat maakt de kans op een kindje ook met het jaar kleiner.
    Nu, wachten M en ik heel even met onze kinderwens ivm de bruiloft, maar over een half jaar (3maanden voor de bruiloft) gaan we er weer voor. In de hoop dat ons een tweede wondertje gegunt is.

Ik ga even bijlezen...

16. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Dju, Dayenne, je hebt maar een klein (fijn) buikje he? Mooi hoor!

Mooie site heb je

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Verena dank je!

Ja mijn buikje is nog maar heel bescheiden. Ik heb er ook lang op moeten wachten haha. Gelukkig ziet iedereen nu wel dat ik zwanger ben :D.

18. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Tja, ik keek net naar mijn buikfoto's:S nu ben ik ook wat flinker van mezelf maar ok...

19. 4days

4days Niet meer actief

Ja mijn buik was ook HUGE! Nu issie eigenlijk weer helemaal weg, zit alleen helemaal onder de striae... :cry:

20. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    tja die worden alleen minder zichtbaar weg zullen ze nooit gaan. Het valt mij trouwens mee, de straie die ik eraan over heb gehouden hoor...

Deel Deze Pagina