Vanaf hoeveel weken kregen jullie striae? Ik heb nu gelukkig nog helemaal niks....maar tis nog vroeg natuurlijk.
hey hey kom hier ook ff spieken. stria's: Ik had met ong. 20 weken 4 scheurtjes boven op mijn kont staan.Tegen het eind van mijn zwangerschap stond heel mijn kont onder en mijn bovenbenen ook een beetje.Echt verschrikkelijk , maar geef er niks om vooral niet als ik naar me meisje kijk. Op mijn buik heb ik er helemaal geen , ja net boven mijn heup een klein verdwaald scheurtje van nog geen centimeter. @Dayenne: Ik snap helemaal wat je bedoeld met je buik , ik had met 26wk pas een mooie bolle buik en met 40wk was ik echt huge , vond ik zelf. Aan de ene kant wel heerlijk z'n bescheiden buik , minder last van je rug
Ik heb alleen maar wat straie gekregen aan de zijkant van mijn buik, nergens anders. ook rond de 20weken, terwijl k behoorlijk groeide... Met 8weken moest ik al positie broeken aan. 3dagen na d ebevalling had ik mijn eigen gewone broeken wel alweer aan
en o ja, ik heb helemaal nergens last van gehad, ik heb als eneigste kwaaltje gehad dat ik vanaf de 30weken maagzuur had, omdat mijn meisje in stuit lag zat zemet haar hoofd onder mijn maag
hoi hier alles ok druk druk druk!..... ik had tot 28/29 weken geen strepen en toen vlogen ze erin!..... voelde me huid soms gewoon scheuren...
Bij sam kreeg ik ze met 30 weken soms voelde ik me huid gewoon scheuren :S En nu? mij buik zit nog helemaal onder van Sam.. en ik voel ze ook nog niet! hopelijk blijft dat zo
Hallo meiden.. straie, praat me er niet van! Ik kreeg ze ongeveer in week 25. daarna bleef het komen. Nu kan ik ze eigenlijk niet meer zien, een paar zie ik er nog, maar die zijn helemaal zilverig/huidskleurig dus dat valt niet meer op, gelukkig.
hej kiss wat voor werk doe je eigenlijk? ennuh wat heb je toch een heerlijk mannetje! echt zo'n mixje!...
Ik vind het ook wel lekker! Mijn buik groeit nu niet zo heel snel meer, maar is wel duidelijk zichtbaar . En nog geen last van mijn rug inderdaad. Ideaal!
Ik had de hele zwangerschap een mooi buikje, en toen de laatste anderhalve maand zat ik in een klap onder de strepen... Gelukkig zie je mn buik toch zelden, maarja het blijft balen. Was vandaag op het cb, en vince weegt al 4600 gram ! Een hele kilo meer dan bij de geboorte. En hij was 55 cm, dus 3 cm gegroeid. De dokter vond het ook knap dat hij al zn hoofdje rechtop houdt en om zich heen kijkt als hij op de buik ligt.
@Cossy wat goed dat Vince zo goed aankomt . Wauw, nu al met z'n koppie omhoog. Je zal wel super trots zijn . En ja balen van die strepen . Ik hoop echt dat het mij gespaart blijft. @Iedereen fijn weekend!
Jah supertrots! En k durft het niet te hard te roepen, maar als ik je figuur en je buikje zo zie denk ik niet dat je veel strepen gaat krijgen, eerder juist geen. Het kan natuurlijk altijd anders uitpakken, maar meestal valt t dan wel mee.
missyzuilen, waarom zou je dat neit meer durven? Tegen de tijd dat het zomertijd is, zijn je straie verkleurt, en zijn ze lichter hoor. ik heb ooit gehoord dat littekenzalf werkt, maar daar geloof ik niet in. IK heb ze ook. maa rik had er al voordat ik zwane raakte. En je schamen hoeft eigenlijk ook niet hoor, je hebt er wat prachtigs vor terug gekregen toch?
@Cossy nou op hoop van zegen dan maar! @Missy, ach meis je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor. Ik kan het me trouwens wel voorstellen . Maar je hebt er een prachtig wondertje voor terug gekregen. En daar zal iedereen eerder naar kijken dan naar je strepen (die tegen die tijd alweer een stuk vager zijn!).
Hey meisjes! @ Nikster, ik loop 24 uur in de week stage op een kinderdagverblijf, sinds maart. Ik doe namelijk spw via de LOI. over 2 weken mijn eerste examen in leiden. In totaal voor 10 vakken examen doen, ben best zenuwachtig! Ik mag gelukkig sowieso blijven bij mijn stageplek. En per 1 januari krijg ik daar mijn vaste baan! Super werk, echt waar! @ Cossy, fijn om te horen dat Vince zo goed groeit! Xavièr tilde zijn nekje ook al direct zo goed op! knap hoor! Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Liefs Kiss
Badkleding ---> Ehh.. ik heb de striae's niet op m'n buik staan maar op mijn kont. Ik heb gistere een bikini besteld wel ipv maatje 36 maatje 38
Meiden meiden meiden.. Ander onderwerp nu, haha.. Ik sluit me bij Verena aan, dat we er allemaal wat mooist voor terug hebben gekregen! Liefs kiss