Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hoi meiden,

ben hier lang niet geweest zal me dus nog een keer voorstellen,
    ik ben 22 jaar en moeder van evy van bijna 2 jaar
    en Hopelijk in verwachting van onze 2e (kan pas 4 nov testen)

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik lees dat jullie veel over straie praten. Het is inderdaad echt erg maar ik heb me er ook bij neer gelegt. Ookal heb ik het dus echt niet heel erg hoor! Had het bij de 3 maanden al een klein beetje op mijn borsten, niks op me buik verder. Het word wel steeds lichter maar je blijft het zien. Ben allang blij dat het niet zo knal rood als eerst was.

Kissflouwer; lees dat jij ook spw-3 doet, leuk :-D Ik doe die opleiding via het NTI en ben bijna klaar. Ik heb nog 2 examens te doen en wat "stage" opdrachten. Mijn stage is gewoon mijn werk en ben dus 2,5 dag aan het werk (21,5uur) Bevalt het een beetje? De examens van het NTI zijn echt makkie kakkie, vooral als je praktijk ervaring hebt. :-D

Silaah; Hoi! Wat leuk dat jullie voor een 2e gaan! Hou ons op de hoogte :) Ik wil ooook, kan pas 22nov. testen

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey!

Ben hier echt noooitt meer terwijl het hier wel zo gezellig is :)

straie pff hou maar op! heb er al best veel op me buik, en ook me benen en kont jeetje he! baal dr echt heel erg van maar dat smeren helpt helemaal niks! Maar moet me er maar bij neerleggen want het word er niet minder op en krijg er iets mooies voor terug!

Wel heb ik gehoord dat scrubben helpt,,, Ik ben dat aan het proberen maar dat meot je om de dag doen en ik vergeet het nog wel is..

x

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

en sillah ik zie dat jij in nieuwegein woont?
    IK ook :)

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hallo dames!

Ik heb het hier een klein beetje gevolgd en ik wil hier een klein beetje meebabbelen ;)

Ik ben de trotste moeder van Gabriël (27-02-2007) en ik was 16 toen ik van hem beviel. Dit jaar (3 juli) ben ik met de vader van Gabriël getrouwd en ben ik nu fulltime huismoeder én we zijn voor een tweede aan het proberen(inmiddels al weer ronde 4) ! Owja, ben nu al weer 18, hoor.. :D
    Ik hoop dat het gezellig gaat worden!

(Moet wel zeggen dat ik dit forum wel gigantisch groot vindt, hoor.. :oops:)

6. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Het forum is ook groot hoor andi...

Ik heb maatje 42 en loop lekke rin bikini hoor:p

Ik moet vrijdag naar de gynaecoloog voor een echo ofzo... Ben niet ongesteld geworden van de opwekkers...

Dus meiden waar gaan we voor: Zwanger?
    Of toch maar voor eenhormoonhuishouden wat ipv een beetje gek compleet is doorgedraait:)

Meeste stemmen gelden:)

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ik zit zelf nog op een ander forum en dat is een heel stuk kleiner.. Hier zou je elkaar bijna niet meer tegenkomen... :p

Hier maatje 40 en ik pas dus niet meer in mijn badpak, da's 36/38... :-s Dus da's wel ff bagger. Sinds ik met de pil gestopt ben, ben ik nog meer aangekomen, dus daar baal ik wel een beetje van.. Ach, dan maar snel zwanger raken.. :D

8. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik zit zelf ook nog op een ander forum, maar deze blijft gezellig.

Ik wilde geen badpak meer, voor die blauwe maandag dat ik buiten boord ga zwemmen....
    Dat is wel handig hoor, als het mooi weer is, springen we gewoon over boord:)

9. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Er zijn dan ook zoveel forums.. Naja, het andere forum waar ik nu zit vind ik tot nu toe gezelliger, hoor ;) Maar hier ben ik dan nog niet zo bekend, maar ik blijf het denk ik groot vinden.. :D

Nou, ik had dus écht een badpak vanwege dat zebrapatroontje van me.. Het zag d'r echt niet uit.. :-s

10. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    ik heb ook een prachtig zebra patroontje hoor... Is niet erg. Ik heb wat prachtigs ervoor teruggekregen, EN ik moet bekenenen die op mijn buik zelf niet je niet eens meer, en die aan de sijkanten zie ik zelf amper.
    Degene die mijn kennen kijken eerst naar mijn meisje, daarna naar mijn striemen en zeggen niets meer

11. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahaha, okay dan!
    Nou, ik heb dus nog steeds een echt reliëf op mijn buik.. Maar daar is ook iets prachtigs uit gekomen! ;) Ach, we weten waarvoor we het deden, he!

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

maar bij jullie nu je bevallen bent, is het niet minder geworden?
    Ik hoorde als je bevallen bent ze zowiezo wit worden.. Dat hoop ik wel echt! en dat ze heel klein worden omdat je buik weer klein word

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Bij mij zijn ze wel naar wit verkleurd, maar de mooie strakke vorm is nooit meer terug gekomen.. Ik heb echt een reliëfje.. Bij mij zijn het echt fikse strepen.. ;)

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hahaha ok!

Nou ik ben bijna 18 weken en he zijn er echt al veel..
    en ook zo groot :(
    Maarja als me buikje niet meer strak word.. niet leuk maar jammer dan!
    Heb dan een kind en een mannetje dus heb niks meer nodig :p

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jaaaa, daarom je krijgt er echt iets moois voor terug, hoor! :D

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha idd!
    Wel leuk dat jullie voor de 2de bezig zijn! spannend!
    Jeetje moet nog 12 dagen w8en tot de 20 weken echo word gek van mezelf pffffff.... Kan nergens anders meer aan denken! ben blij dat ik morgen denk ik weer ga werken( ben ziek :( ) dan gaan de dagen vat sneller!

17. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, ik heb die hele 20weken echo niet gehad toen ik zwanger was.. Niet bepaald de tijd voor!
    Joh, goed dat je je hoofd er ergens anders op zet anders houd je je er ook de hele tijd mee bezig ;)

Ja, wij inderdaad voor een tweede bezig! Hoop echt dat het snel raak is.. Wil zoooooooo graag zwanger zijn! :D

18. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha ben je al lang bezig?
    Dit is mijn eerste en ben sinds okt 07 met de pil gestopt en juli zwanger.. nou vond dat echt te lang!

19. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Pfff... maar da's inderdaad een flinke tijd zeg!

Ik zit nu nog 'maar' in ronde 4, maar iedere ronde is er 1 te veel!
    Bij Gabriël ging het 'per ongeluk' dus ik had eigenlijk verwacht heel snel zwanger te zijn.. Mispoes.. ;)

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ok!
    Maar dat verbaas ik me ook wel eens om ook hier op de site, vrouwen die door de pil heen zwanger raken en dan voor een 2de gaan en een paar maanden bezig zijn..

MAar waarom heb jij geen 20 weken echo gehad dan?

Deel Deze Pagina