Lichamen zijn rare dingen! Ik heb geen 20weken echo gehad, omdat ik té druk met school was en daar mijn tijd voor nodig had. Ik zou lessen missen als ik naar die echo zou gaan en dat kon ik niet gebruiken en ik had gewoon vertrouwen in dat het wel goed zou komen Dus vandaar! En er is een heerlijk gezond ventje uit gekomen!
ok! Nou ik kijk er heel erg naar uit maar vind het toch ook wel erg spannend of het wel gezond is e.d wat is rusig zeg haha we ijn met ze 2en....
Haha, echt uitgestorven.. Ach, op het andere forum ben ik de enige actieve tienermoeder, kun je nagaan.. Joh, zal vast wel goedkomen! Maak je maar niet te druk erover..
de straie worden lichter hoor, maar je daar maar niet druk om, maar ze zijn ook niet direct na 2dagen wit hoor! Ik heb elke 4weken een echo gehad... Was wel mooi. Maar ik wist absoluut niet of we een zoon of een dochter kregen... 24weken zeiden ze jongetje, 32weken zeiden ze meisje... Daarna was ons muppie ingedaalt met de billen dus konden ze het neit meer zien... Pffff ik heb hier een chagerijnig kindje dat niet wilt slapen!
@ Verena, Denk je zelf dat je zwanger bent dan? @ Leeuw89, de strepen zijn echt wel veel minder geworden bij mij, zie ze bijna niet meer. (of dat komt omdat ik er inmiddels aan gewend ben, hihi ) Ik heb ook vele echo's gehad.. Omdat ze dachten dat mijn kindje te groot was, moest ik ook om de 4 weken een groeiecho.. Moest me voorbereiden op een groot kind, dat wel eens met een keizersnee geboren kon worden. Nou ben vanaf de eerste wee geteld binnen 4 uur bevallen op de normale manier, van een zoon van 3740 gram (ECHT NIET TE GROOT). Maar die extra echo's waren WEL leuk! hihi.. XXX
kiss, ik begin nu natuurlijk alleen maar meer te twijfelen... Een kennisje van mij had tot nu toe hetzelfde verhaal en bleek 10weken zwanger te zijn... HEt zou wel leuk zijn hoor,
IK had medische indicatie ivm schildklier afwijking, antistoffen en 3miskramen... Ik hoop wel dat als ik weer zwanger raak/ben ik weer medische indicatie krijg want ik vond dat erg fijn
Het is inderdaad spannend ja.... maar het is ook heel frustrerend... Steeds weer wachten, en nog steeds onzekerheid... Stel ik ben zwanger... DAn moet ik weer mijn bruiloft uit stellen, of juist vervroegen. En dan moeten we wisselen van slaapkamers, dus weer de slaapkamers verbouwen... We hebben hier maar 2slaapkamers, en die van Dayenne is erg klein. Te klein voor twee bedjes.
ooooooooooooooooooooooh wat lief! snap wel waarom je verlieft ben t oor(L) wauwie! Ik hoop dat ik dat ooit nog mag mee maken!
Thanks meis! Zeker weten dat jij dit ook nog gaat meemaken hoor . *.....zweeft weer verder op roze wolk......*
Ik woon in fokkesteeg! De veste.. ohwww dayenne! Ik smelt helemaal! zooo lieff.. Ik ga rond kerst 3d ehco laten maken dus nog ff wachten! echt mooi hoor! x
@leeuw jaaaa super lief he . Oooh leuk dat jij ook een echo laat doen! Tis echt zoooo gaaf, je gaat geen spijt krijgen .
Wowie wat zijn jullie kletskousen! Andi -> Welkom, gezellig hoor! Veel succes met het klussen voor nummer twee. En inderdaad, het forum is huge... Daarom beperk ik me tot een paar topics... Tienermoeders, septembermama's en bevalling. Dan blijft het wat overzichtelijker! Verena -> Hmmmz vreemd... Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen! Maar als je zwanger zou zijn, zijn die ongesteldheids-opwekkers dan niet schadelijk ofzo?! Leeuw -> Jah gelukkig worden strepen wel lichter, maar helaas niet meer kleiner. Ook wordt de buik kleiner, de strepen blijven hetzelfde... Achja, ik heb zelf zoiets van als mn buik maar weer een beetje plat wordt, dan koop ik wel een leuk badpak ofzo. Wel spannend hoor, binnenkort 20 weken echo! En 3D moet je zeker doen hoor! Echt prachtig, en je hebt dan zo'n mooi aandenken aan de zwangerschap! Kissflower -> Binnen 4 uur bevallen.... Mag ik even huilen? Dayenne -> Ooooh wat een schatje! Een gaapje, echt lief! Meiden, komend weekend is jonge gezinnen-beurs! Gaat er nog iemand? Ik ga zelf op zaterdag. Lijkt me superleuk! Ben er nog nooit geweest, maar ik was wel vorig jaar op de 9 maanden beurs en dat was ook heel leuk. Vince begint trouwens te lachen! Hij kan het nog niet echt, mar hij is nu super aan het oefenen. Telkens glimlachjes en dan weer lachjes die in huiltjes overgaan, hihi. Duurt echt niet meer lang voordat hij het echt kan! Groetjes, Cossy
zooo wat veel gekletst hier zeg.... heb k niets van meegekregen... (geen mailtje gehad :S) Coss naar de jg beurs! erg leuk maar als k je 1 tip mag geven.... ga zonder kinderwagen! je komt nl nergens bij of door... ben toen een uurtje geweest en weer weg gegaan.... was geen doen!... kiss...ahh ok k dacht al we zoiets! daar ken je barbera dus van! ..... zag dat we zoveel overeenkomende vriendjes hadden hier alles prima... me meissie heeft vd week der eerste losse stappies gezet dus helemaal trots!.... verder bureau geweest.... score: 12 kilo en 79 cm.... (jaja moet beter op der eten gaan letten)....