Tienermoeders

Discussion in 'Jonge moeders' started by boterbloempje00, Apr 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Nikster, bedankt voor de tip, maar hoe dan? :) Ik moet vanuit zuid-limburg heel lang in de trein zitten, dan de hele dag op die beurs, en dan weer heel lang in de trein... Hoe ga ik dat doen zonder kinderwagen? :eek:

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    @ Dayenne, wat een prachtige echo!

@ Nikster,waar ken jij Barbera van dan?

xxx

3. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    haha coss.... misschien draagzak.... maar das wel erg lang!.... en anders vince niet meenemen, lekker dagje voor jezelf!..... maar goed je moet het zelf weten! misschien vind je het zelf niet zo'n probleem!...

kiss... haha tja das eigenlijk een lang verhaal... maar misschien weet je wel dat de man van haar dj is... en ik ging/ga altijd naar feesten en daar kwam ik hem tegen en kwam hij mij bekend voor... En bleek dus een klant van onze winkel (c1000) te zijn.... Ondertussen is mijn moeder met een goede kamaraad van hem getrouwd en komen ze daar regelmatg over de vloer!...

4. 4days

4days Niet meer actief

Hmm jah t ligt n beetje lastig... Kan me inderdaad goed voorstellen dat het ellende is om overal door te komen met de kinderwagen... Draagzak is inderdaad een optie. Ik had gehoord dat kinderen de eerste 6 weken niet in de draagzak mogen. Ik dacht eerst dat dit om de heupjes was, maar nu las ik ergens dat het hoofdje niet genoeg steun krijgt daarin. Dan zou het wel kunnen, want met zijn jasje met capuchon wordt het hoofdje supergoed ondersteund.

(Vince niet meenemen is trouwens geen optie, door de borstvoeding en ik heb nog geen kolf)

Groetjes, Cossy

Ps. Naar welke feesten ging jij dan? :p

5. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Enschede
    ohh ja je geeft bv.... helemaal niet aangedacht....(gaf zelf fles dus ;))

uhm k ging naar heel veel verschillende feesten....de wat grotere oa mystyland, q base, ground zero, decebel outdoor, nature one enz... maar ook de wat kleinere lokale feestjes!...
    Ga nu niet meer zo vaak maar probeer ong 1 keer in de 2 maand te gaan! lekker avondje voor mezelf!... kya slaapt toch...

6. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Enschede
    is trouwens wel erg leuk hoor de beurs!.....dit jaar helaas niet... :(

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Nikster; Leuke feestjes ;) Decibel outdoor wilde ik graag heen (afgelopen zomer) alleen helaas uitverkocht. Verder ben ik bij thunderdome, dominator, project hardcore, ben je bitch niet (;)) en nog een zooitje aanwezig geweest :-D Outdoor feestjes zijn het beste! :whistle:

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Ohja beurs? jongegezinnenbeurs? Ik ben er zaterdag :-D

9. 4days

4days Niet meer actief

Dan ben ik jullie op die feestjes vast al vaak tegen gekomen zonder het te weten! :) Ben afgelopen jaar niet echt gegaan met m'n dikke buik...

Alieke, ik ga ook zaterdag! ;)

10. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Enschede
    ahahah coss k bent toen met 30 weken nog naar een rave geweest....

11. 4days

4days Niet meer actief

Ohw hahaha nee dat was mij te vermoeiend, was doodmoe toen ik zwanger was!

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    @ Nikster, aha daar ken je Barbera dus van, hihi.. ik wist trouwens wel dat haar man dj is!
    Maar jij woont dus in Enschede! Waar ongeveer woon je dan?

13. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Enschede
    haha ja k woonde vroeger in hengelo... (mijn moeder woont daar nog steeds)...

Woon nu nog op stadsveld maar hopen over een jaartje of 2 te kunnen verhuizen naar glanerbrug!...

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hey hey meiden.

ben er weer even. voel me erg beroerd de laatste tijd. maar dta komt ben zwaar verkouden en daardoor krijg ik het erg benauwd omdat ik nog longembolie heb en er zit nog wta in me longen.

we komen er wel weer overheen hoor met veel rust.

met damanja gaat alles goed. ze rolt al lekker om van rug naar buik met slaapzak om. de haar grote broer is trost op zijn kleine zusje

15. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    Cossy, waar woon jij ongeveer in zuid limbur? ik woon (officieel in middenlimburg.. EN ik zag dat jij bij maas foto's hebt laten maken?

16. 4days

4days Niet meer actief

Ik woon in Sittard (of is dat ook midden-limburg? Geen idee). En heb idd foto's van maas jah! :D Is wel duur maar wel prachtig!

17. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    Dat is midden(muts)
    Ik woor daar ongeveer 20kilometer vanaf:)

Het durpke met de een na grootste binnenvaarthaven van nederland (of was het nu de grootste:S)

18. 4days

4days Niet meer actief

Ohw whaha midden dan :oops: En tis de grootste haven hoor. ;)

19. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    hahaha... moet je nagaan deze schipper weet dat niet eens:)

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Leuk leuk leuk :D Enne, wat ga je doen? met/zonder buggie? Ik denk dat ik ook geen keus heb..

Share This Page