Ik weet het ook maar van google hoor. #-o Pfff Vince ligt in zijn wiegje. Zonder speentje huilt hij, maar met speentje laat hij het om de twee minuten vallen en gaat dan alsnog huilen. Dus nu heb ik er echt een dagtaak aan telkens te rennen en dat ding er weer in te duwen...
Alieke, denk dat t toch met wordt... Vince mag nog niet lang in het rugzakje omdat hij nog geen 6 weken is. Nu kan hij normaal al goed erin met jasje met capuchon aan, maar dat is binnen te warm. Dus heb niet veel keuze... Ik denk trouwens ook, zelfs al mocht hij wel in dat rugzakje, dat is veel te zwaar om een hele dag mee lopen. Heb ik strax een hernia... Als het echt te druk is parkeer ik dat ding desnoods wel even (hoop dat ze een stalling hebben?) en pak ik Vince op de arm.
hey meiden! @ Nikster, glanerbrug? Grappig! Heb ik altijd gewoont, mijn moeder woont er nog. Wij zijn waarschijnlijk ook van plan om richting glanerbrug te verhuizen! Wat is de wereld toch klein, haha! @ Daantje86 rust maar lekker uit.
@ Cossy: Jaimy zat hier al voor de 6wk in de draagzak , geen problemen meegehad. Ze houdt haar hoofdje zelf al goed recht en als ze in slaap valt dan legt ze haar hoofdje tegen m'n borst aan. Had net even een emo dip...
moest je van te voren kaarten bestellen voor de jonge gezinnen beurs? En is het leuk als je zwanger bent daar heen te gaan? of alleen leuk als je al je kindje hebt..
je hoeft niet perse van te voren kaarten te kopen hoor, alleen in de voorverkoop krijg je vaak een paar euro korting, maar kaarten kun je ook bij de kassa kopen en het is ook errug leuk als je zwanger bent, ze hebben er echt vanalles
Jah idd, ook super als je zwanger bent! Miracle -> Ik zet Vince ook al een tijdje in de draagzak om met de hond te gaan hoor. Maarja, dat is maar een kwartiertje. Een hele dag lijkt me toch wel erg vermoeiend voor zo'n kleintje... In een kinderwagen krijgt hij toch meer rust denk ik. Maar vanwaar die emo dip? Last van hormonen? Kwam jij eigenlijk naar de meeting? Groetjes, Cossy
Cossy, ik zou gewoon lekker eigenwijs zijn en je kinderwagen mee nemen hoor! Dan schuiven ze maar! wiel ertussen en door lopen... HEt is een jonge gezinnen beurs dus ze kunnen verwachten dat je met kinderwagen komt. Is ook veel rustiger voor Vince hoor Morgennnn............................. heb de kriebelssswsssss
@ Cossy: Ja dat is wel , in de kinderwagen kunnen ze wel lekker rustig liggen en slapen. Ik ben er nog niet uit of ik ook naar de meeting kom..Moet nog ff kijken. Emo dipje kwam omdat ik op m'n site aan het kijken was naar de foto's en de echo's en toen speelde de hormonen enorm op...Pff.. Mis het zwanger zijn soms toch wel hoor en dan dadelijk eind december sluit je toch iets van jezelf af vind ik..
Verena -> Jah hihi, groot gelijk hoor! Miracle -> Haha jah dat ken ik! Hier ook nog zo'n last van hormonen. Soms dan kijk ik gewoon naar Vince en dan moet ik echt huilen, want dan denk ik bij mezelf wat mogen we toch gelukkig zijn dat we zo'n lief, gezond en perfect ventje hebben gekregen!
Hoihoi dames! Ik dacht ik kom me ook hier eens melden.. Ben geen tienermoeder maar wel jong Zie hier dat een paar van jullie nog hele kleine beebjes hebben! Super! Dat kleine is er zo af hoor Tygho is nu 6,5 maand en daar is weinig baby meer aan!
Hey meid! Ik heb al helemaal geen klein beebje meer. Dat kleine is er inderdaad zo af, maar ik moet zeggen dat ik de leeftijd wat Xavièr nu heeft wel enorm leuk vind! Hij begint nu met lopen, kletsen en is heerlijk ontdeugend! Hij kan zich ontzettend goed zelf vermaken, maar ook spelen met hem word steeds leuker, omdat hij alles zo goed begrijpt! Alle leeftijden zijn gewoon heerlijk! @ Cossy, waar moet ik kijken voor de foto? Liefs Kiss
Hoi meiden! ik kom ff met de uitslag van de gynaecoloog: Ik ben NIET zwanger. mijn pil werkt zodanig dat hij net als bij een prikpil/implanon de menstruatie stopt. Na de bruiloft gaan we lekker voor een tweede kindje!
Tnx voor het stemmen meiden! De jonge gezinnen beurs was super! Ze hebben zo'n mooi foto van Vince gemaakt! Die kreeg ik gratis bij een half jaar abonnement op een tijdschrift. Wat issie toch al gegroeid zeg! Echt al een grote vent! Verena -> Hmmz nu heb je tenminste zekerheid... Ach, nog even en dan ga jij lekker trouwen! En hopelijk is het dan snel raak! Groetjes, Cossy