Wauw wat een mooie buik! Ben jaloers op jou dat jij al zo vroeg een buik hebt! Echt prachtig hoor . En helemaal niet te groot hoor...sommigen hebben gewoon eerder een buik, en anderen weer later. Wees blij, want ik had pas een buik met 23 weken! En das lang wachten hoor haha.
Ik had overigens met 8weken al een buikje, en met 37weken kreeg ik nogmaar amper mijn positiebroeken fatsoenlijk aan... De buikbanden lubberden helemaal uit jammer genoeg. Maar ik meot zeggend at ik het zelf helemaal neit doorhad toen. toen ik later weer foto's terug zag had ik het pas door
Hmm ik heb even een stomme vraag.. Hoe voelt menstruatiepijn ook alweer? Heb je dan ook last van steken in de onderbuik aan de linkerkant (alleen als je bewegingen maakt)?
Bola's -> Wel niet te vaak dragen hoor! De gynaecoloog zei dat dat slecht is, zou het kindje gek maken omdat het die frequentie geluid heel hard hoort. Af en toe dragen is niet erg. Proudmommy -> Zie dat je mij had toegevoegd op msn? Gezellig hoor! Hier is het trouwens ook altijd errug gezellig! Dayenne -> Vreemd idee he, dat je kindje nu gewoon al levensvatbaar is! Als het nu geboren zou worden zouden de kansen heel goed zijn! Leeuw -> Ik kreeg ook hartstikke snel een buik! En hij is inderdaad groot geworden! Nog maar heeeel even en dan echo! Verena -> Nee hoor jij bent geen muts, wij zijn gewoon een beetje zwaar verslaafd... Sapphira -> Geen idee, ik heb bij menstruaties nooit iets anders gehad dan bloedverlies of een licht gespannen gevoel in mijn buik. Groetjes, Cossy
Oh trouwens bij de septembermama's hebben we volgende week meeting... zou het niet leuk zijn om hier ook es een meeting te organiseren? Of is dat wat ingewikkeld?
Ja ik kan me dus ook niet herinneren of ik steken in de onderbuik kreeg voor/bij een menstruatie. Maar ik heb er nu dus last van. Ik ben benieuwd wat het is.
Lijkt me wel leuk cossy! Maar hoe denken de anderen daarover ? volgfens mij woont iedereen wel ver uit elkaar!
Cossy het zou mij wel leuk lijken hoor, maar door het varen kan ik niet zomaar van boord af... Ookal wonen wij eigenlijk best wel dicht bij elkaar
Hee meiden! @Cossy meeting lijkt me super leuk . Dus ik ben er zeker voor in! @Leeuw aaaaah spannend! Ik was zelf ook retezenuwachtig voor de 20 weken echo, tis zo spannend! Meiden ik heb vanochtend mijn theorie examen gehaald! Ben blij, want nu mag ik binnenkort afrijden!
shitttt volgens mij ga ik ongesteld worden! heb al vanf ei bruinverlies wat ik normaal nooit had maar nu komen er echt van die sliertjes bij en buikpijn steeds erger dus.. klote maar misschien dan wel een sinterklaascadeau! ;D me vriend is 9 dec. jarig en wou een groot cadeau dus hopen dat 't dan raak is gewoon positief blijven... liefsss.. ps. bloempje weet je al iets?
@ smiley18: Oh wat jammer voor je meid! Hopelijk is het volgende maand wel raak! Ik hoop dat niemand het erg vind dat ik hier mee post met jullie? Ik ben namelijk geen tienermoeder. Hehe ben echt hyper nu.. Schoonbroertje en zijn vriendin hebben stiekem ballonnen en slingers opgehangen in ons huis. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ja ok, mijn ouders doen het ook meestal voor me verjaardag. Maar ik vier mijn verjaardag ook niet met familie ofzo terwijl veel mensen dat wel doen.
Hoi meissies! Jah lijkt mij heel leuk hoor, een meeting! En iedereen zal wel ver uit elkaar wonen ofzo, maar bijvoorbeeld utrecht is vanuit overal goed bereikbaar. Dayenne -> Oh te gek zeg, gefeliciteerd! Hopelijk haal je het praktijk ook snel, heb je tenminste je rijbewijs voor de beeb er is! Smiley -> Jammer hoor... Maar misschien krijgen jullie nu een leuk sinterklaaskadootje inderdaad. Sapphira -> Ik weet het, ik ben een half uurtje te vroeg... Maar toch alvast Van harte gefeliciteerd!!! En natuurlijk is het niet erg dat je hier meekletst, is juist gezellig! Groetjes, Cossy
hee cossy ik heb ook op jullie vince gestemd! mooie foto en die in de douche is trouwens ook heel lief ik bedoelde m'n eerdere berichtje eigelijk bij "zwanger?" maargoed hij is hier terecht gekomen. liefs..