Hey hey Vandaag heeft mijn meisje der prikjes gehad. Ik vond het zo zielig dat ik er niet bij durfde te zijn en ben op de gang gaan staan.Hubje was gelukkig mee dus die heeft haar getroost en aan mij gegeven toen het gebeurd was.. ( voel me achteraf wel slecht... ) Verder doet ze het wel super goed ze weegt nu 4260fr en is 55cm groot Wat een schatjes zeg al die kids
miracle.. niet schamen zeg! De eerste keer dat mijn ventje zijn prikjes kreeg.. heb ik heel hard met hem mee gehuild.. Haha JA Mama is een held
Mooie meiden worden hier geshowd! Nog ff en ik kan mijn meissie ook showen . @Miracle, ach ik snap het helemaal! Ik denk dat ik er ook helemaal niet tegen kan. Logisch toch? Niemand wilt zien dat zijn/haar kindje pijn heeft. @Cossy hoe gaat het nu met Vince? Ik hoop dat hij zich gauw beter voelt!
hey dayenne! Ik hou elke week je site in de gaten en het is al weer tijd voor een nieuwe buik foto he hahaha! ben altijd zo nieuwschierig naar jouw buik! Hij groot nu goed he!
Heej leeuw! Haha ja ik moet inderdaad een nieuwe buikfoto plaatsen . Doek morgen wel, tegelijk met die van de 29 weken . Ja het gaat nu heel rap, heb deze week weer een groeispurt. Doet wel pijn soms haha. Hoe is het met jou? Al een beetje aan het wennen dat je een zoon krijgt?
haha ok dan! Ja gaat goed! Ben er al aan gewend haha vond het wel ff gek omdat ik gewoon er van overtuigd was dat het een meisje werd maar vind het natuurlijk wel heel erg leuk! Mijn buik heeft ook echt een groeispuurd gehad pfff.. zelf me vriend zei het gister! EEEnnn Ik heb vandaag eindelijk de beeb voor de eerste keer gevoeld:>:>:>zoo leuk! Hoop dat ik het snel weer voel maar lees veel verhalen dat het bij sommige dan weer een tijd duurde
HOERAAAAA WE HEBBEN EEN WONING GEKREGEN!!!!!!!!!!! Ooooh ik ben echt zooo blij! Ik open net de post, en daar lag de brief! We krijgen een appartement met 3 slaapkamers, een grote woonkamer, een keuken, een douche, een apart toilet, een klein halletje en een grotere hal, en een balkon! En vooral: er is een LIFT! Dus niet meer trappen slepen met de kinderwagen. En we hebben zelfs een eigen berging op de begane grond! Dus we gaan van 1 ruimte naar een complete woning! En vanaf 8 februari kunnen we erin. Dus nog 2 maanden en dan kan ook ik eindelijk het babykamertje inrichten! Nu kunnen we er zelfs nog een kindje bij nemen... Groetjes, Cossy
Cossy wat een geweldig nieuws! Waar? Of blijf je in het durpke waar je nu ook zit? Nog een kindje bij nemene (K)
Cossy wat geweldig zeg! Echt helemaal super! Ben helemaal blij voor je! @Leeuw, heb je een buikfoto? Ben toch wel benieuwd naar die groeispurt! En wat goed dat je de beeb hebt gevoelt! Ja het kan zijn dat het even duurt, maar veel vrouwen (en ik) voelen vanaf dat moment de beeb elke dag. Dus het kan zijn dat je hem binnenkort weer voelt hoor! Jaaa mijn baby komt snel, eindelijk .
Cossy dat is GEWELDIG NIEUWS! ik heb trouwens een vraagje? Als je vliezen breken, hoor je dat dan echt? of kan het ook zo zijn dat je het niet voelt/weet dat ze zijn gebroken?
volgensmij hoef je dat niet te horen/voelen ranjee... t kan ook zijn dat het zeg maar langzaam scheurt en dat dan iedere keer er een beetje uitloopt... bij mij zijn ze niet spontaal gebroken maar doen de vk ze doorprikte hoorde ik ook geen knapje ofzo..
Leeuw -> Te gek dat je de beeb gevoeld hebt zeg! Is heel bijzonder he! En je zult het steeds meer en beter voelen! Verena -> We verschuiven een beetje, we gaan naar Beek. Ranjeewha -> Nee volgens mij kun je het nooit horen als de vliezen breken. Maar ik voelde het wel heel goed. Ik had een wee en opeens voelde ik echt een knak in mijn buik, en toen ik erna opstond kwam er een hele golf water uit. Groetjes, Cossy
Hey meiden. Ik zit hier vaak op de forum. Vaak leuke verhalen maar soms ook minder leuke verhalen. Ik heb vanuit een stichting waarin ik zit de initiatief genomen om eens te kijken met hoeveel JONGE moeders ik in contact kan komen. Vaak weet je even niet waar je moet beginnen als het gaat om een ongewenste zwangerschap. Je wilt het kind houden maar weet niet hoe je woonsituatie zal worden. Of je weet niet of je financieel voor je eigen baby kan zorgen. Naar een instantie gaan die je van alles wijsmaakt zijn er genoeg. Je hebt geen privacy meer over een groote deel van je leven. En als het ze even niet uitkomt moet je het met de gene doen wat ze je aanbieden. Stichting Union nobo is er om jullie een steun te bieden. Een stichting die bestaat uit leeftijd genoten met ervaringen. Ergens waar je niet alleen bekend bent als een dossier-nummer. We willen jullie Hulp aanbieden. Zonder jullie levensverhaal te moeten noteren in geen enkele dossier die in handen van andere instanties kan komen. Op dit moment zijn er verschillende meiden die op hun punt van zwangerschap staan waar ze even kunnen inzinken. Stress om verschillende redenen, geen woning, geen inkomen en nog vele verschillende situaties waar je terecht kan komen tijdens je zwangerschap en erna. Er zijn dingen waar je recht op hebt. Er zijn mensen die jullie kunnen en moeten helpen. Als je er voor openstaat zijn er genoeg kleine letters die je kunnen helpen ook al ben je nog geen 18. Wil je in contact komen met mij of een van de andere dames die bij Stichting union nobo werken. Mailen kan altijd. Of telefonische contact. Raysha@live.nl / 0634466381