Thanks Leeuw! Voor jou erop gezet he . @Verena het moet inderdaad te doen zijn. En die huurtoeslag heb je gelijk in....we moeten dan nog wel 2 maanden bikkelen, want we krijgen dat pas als ons kindje er is. Huurtoeslag krijg je namelijk niet onder de 23 zonder kinderen (als je huur hoger is dan 340).
Ja bij ons is particulier of makelaar ook belachelijk duur. Woningbouwvereniging is echt de enige betaalbare optie... Nikster -> Grrr echt frustrerend, zo'n hypotheek zouden wij ook gemakkelijk kunnen betalen, alleen niemand wil ons een hypotheek geven omdat mn vriend nog geen vast contract heeft... Da's wel balen. Ik ben eigenlijk nog rechten aan het studeren, maar ik denk dat ik wat anders ga doen. Ik zie mezelf nu gewoon echt niet meer de rest van m'n leven op kantoor zitten... Dus als iemand nog tips heeft... Dan ga ik er volgend schooljaar mee beginnen. Groetjes, Cossy
@Cossy ik ga volgend jaar SPW studeren! Lijkt me super, met die kleine kindjes. @Leeuw wow 720 Nou dan mag ik niet klagen met mijn 600....
maar dat komt omdat het vrije verhuur is! We kunnen het wel betalen maar als ik dan hoor dat sommige mensen voor 500 in de maand zitten denk ik nou..
En cossy staat vince in kinderen? Woont in sittard, geboren 23 september, 6 dagen eerder dan uitgerekend... Of? Mischien is het wel een andere vince maar me gevoel zei dat jouw jochie dit was
Oh ik heb weer een dipje.. Ik vertelde laatst toch hier over mijn verjaardag dat ik het niet wou vieren met taart enzo.. Want ik woon sinds juli in NL (ik ben officieel een belg) en kon het dus niet "vieren" met mijn familie.. Tja mijn schoonouders hebben dus NIETS meer gezegd zoals een gelukkige verjaardag.. Niet eens een cadeautje. Terwijl ik dat normaal ieder jaar krijg. Tja stom he dat ik me daarover zorgen maak.. Zelfs mn schoonbroer en zijn vriendin hebben niet eens wat gezegd en die waren de avond voor mijn verjaardag echt enthousiast met "Jaa morgen taart en cadeautjes he!"
Mijn schoonmoeder is 29 november jarig en ze zal vast wel haar verjaardag vieren.. Ik heb nu dus geen idee wat ik moet doen.. Moet ik haar een gelukkige verjaardag wensen..?
dayenne.... als je spw gaat studeren heb je misschien nog een meevaller... alles stage van spw moeten tegenwoordig betaald worden
Is dat echt waar nikster? Wauw dat zou echt super zijn! Hoe weet je dat eigenlijk, staat dat ergens op internet ofzo?
een aantal vriendinnen van me werken in de kinderopvang en moeten spw stagiares begeleiden... Ik weet niet zeker of die bij alle scholen zo is.... hier zijn het allemaal opleidingen van het ROC
hallo lieve meiden hier op het forum,, Sorry ben er weer een flinke tijd tussen uit geweest het ging allemaal eventjes niet zo goed, de relatie tussen mij en me vriend is over en heb nog een paar tegenslagen gehad, maar goed niet getreurd ben helemaal over hem heen en heb gisteren een hele leuke jongen op visite gehad ( ik woon nu ook op mezelf) en tjah boterbloempje is verlieft mijn eerste vraag aan hem was : Heb je een kinderwens haahah en ja meiden dat heeftdie:d k blijf zeker nog lezen hier en hou jullie op de hoogte over mij en hopelijk mijn nieuwe relatie maar goed ik doe het wel rustig aan dus het kan soms een tijdje weer duren maar niet te lang hoor want wil jullie natuurlijk wel de nieuwtjes vertellen Hele fijne zondag meiden KUSJESSSSSSSSSSSSSSSSSSS een verlieft boterbloempje
Leeuw -> Hihi jah inderdaad, dat is Vince in de Kinderen! Dus je gevoel had het goed. Dayenne -> Ohh dat lijkt me inderdaad best leuk om te studeren! Ik moet er alleen ook rekening mee houden dat je de studie deeltijd moet kunnen doen, en dan liefst met zo weinig mogelijk lessen op school. Dus even informeren wat hier in de buurt mogelijk is. Sapphira -> Hmmm t blijft een vreemde situatie met je schoonfamilie he... Ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten... Boterbloempje -> Jippieieie, verliefd! Echt leuk voor je! En ik kan goed begrijpen dat je hier een tijd niet was hoor, is ook niet nix als je relatie over gaat... Maar hopelijk sla je dus snel die leuke jongen aan de haak! Groetjes, Cossy
Hey meiden! Tijdje niet geweest hier, zat in mijn examens van de spw he! Maar nu bijna klaar, vrijdag mijn laatste, hoop dat alles goed is gegaan. Uitslagen heb ik pas over 8 weken! Dus dat is even afzien! Als ik slaag heb ik in januari mijn vaste baan! JOEPIEE! dan kunnen we ons orienteren op een koopwoning! trouwens, ik loop al sinds maart 24 uur in de week stage op een kinderdagverblijf maar krijg dus GEEN vergoeding! 0,0 cent! Wij leven dus van 1 salaris nog! XXX
Kissflower, nu maar hopen dat je geslaagd bent! Stel je voor, dan hebben jullie vanaf januari zowat dubbele inkomsten! Wowie!
leuk joh cossy dat vince in kinderen staat! Het is echt een mooi jochie! Ik kan echtniet wachten tot ons kindje komt! Vind de weken erg snel gaan! Maar ze mochen nog sneller haha.. Met kerst nog 14 weekjes, dat klinkt echt zo weinig! We een heel appart idee, kan het nog niet geloven op een of andere manier! als ik de babykamer inloop.. dat daar straks ons kindje in licht voel de baby steeds duidelijk zoo leuk! Ben helemaal in de wolken als ik het weer voel:> x