Haha oke dan Nee bij mijn vk doen ze dat altijd. Ik kreeg alleen met 12wk geen echo maar pas weer met 20wk.
Oh dan heb je ook lang moeten wachten he . Bij mijn vlos doen ze de echo rond 10 weken. Is ook erg vroeg!
Ja heb lang moeten wachten , en dat duurde lang haha.. Ja is bij elke vk verschillend zo zie je maar weer. Ik heb ook 2 vk's gehad..wel van dezelfde praktijk.
zal ik dan ff nog vroeger gaan? ik kreeg mijn eerste echo van mijnmoppie met 4weken! daarna elke 3 tot 4 weken...
Jeempie, geluks vogels die hem al zo vroeg hadden! Ik kan anders ook een pretecho gewoon doen? Of overdrijf ik nu haha
wil je die nu al? dan zie je toch nog niets bijzonders hoor! PAs doen rond de 20weken! lijkt mij het leukste, Ik heb zelf helemaal geen pretecho gehad, maar ja ik had ook elke 3 tot 4 weken een echoo (endan nog zagen ze het geslacht neit)
Nou meer om al eerder een echo te hebben. Zoiezo doe ik rond de 20weken een pret echo, dat heb ik bij loïs ook gedaan. Natuurlijk ook voor het geslacht maar ook voor de dvd opnamen :-D
gewoon nog ff braaf afwachten geduld hebben meis... Je ziet nu echt neit veel meer als een wormpje...4weken zie je een balletje, 8weken zie je een soort wormpje, met 11weken heeft het wormpje al armen en benen...
Ik zou gewoon wachten. Ik vond het ook heel moeilijk om te wachten, en dan vooral de periode tussen de 11 en 20 weken. Maar ben blij dat ik het gedaan heb, want na 20 weken is echt veel leuker . Je ziet dan zoveel meer. Maar kan me ook voorstellen dat het wachten heel moeilijk is hoor!
Nou ik heb toch een afspraak gemaakt. Gewoon een termijn echo, kijken hoever ik ben omdat ik te vroeg veelste positief heb getest. heb ik het idee dat ik verder ben en natuurlijk voor het hartje. Meer hoef ik ook nog niet te zien Dat doen we rond de 20 weken weer maar dan met dvd opnamen
Ja ik ben ook erg benieuwd, vind het toch best eng allemaal weer. Bij Loïs wist ik het pas bij 8 weken dus heb ik de echte prille weken niet bewust mee gemaakt. Toch dwalen er allerlei rare gedachtes door je hoofd, ookal weetje dat ik daar niet aan moet denken
Alieke -> Helaas wordt alleen eerder een echo gedaan als je je laatste ongesteldheid niet meer weet... Ik kreeg mijn eerste echo met 5 weken en een paar dagen. En toen was er dus alleen een stipje te zien, en een ander stipje wat knipperde (het hartje klopte al ). Met 9 weken was al veel meer te zien, kleine armpjes en beentjes. En hij dartelde ook al vrolijk rond! Dus ik denk als je nu rond de 8/9 weken zit is er toch al best wat te zien! Dayenne -> GEFELICITEERD MEID!!! Leuk dat jullie ook een huissie hebben! Kunnen we decoratietips uitwisselen voor als we gaan inrichten. Kunnen jullie meteen erin? Wel super hoor! Vince is helemaal uit zijn ritme! Eerst sliep hij snachts 7 uur door en kwam overdag om de 4 uur. Maar nu komt hij al een paar dagen om de 2 of 3 uur (soms 4) en ook snachts komt hij om de 4 uur... Hoop echt dat dit maar een paar dagen duurt ofzo, was net zo lekker gewend aan het ritme... Groetjes, Cossy