Ooooh bofkont! Wij 8 februari pas... Mijn vriend heeft trouwens nieuw werk! Veel beter werk als wat hij nu had. Hij wordt chemisch-technisch reiniger, en komt dan in een team die door het hele land (en buitenland) reizen voor opdrachten. Hij moet ook eerst heel veel cursussen enzo doen (wel betaald). Het enige nadeel is dat hij wel 24 uur per dag kan worden opgeroepen (als bijvoorbeeld een booreiland stilvalt moeten zij meteen erheen, dan worden ze letterlijk in de helikopter gezet en zijn ze er binnen een uur). Maar hij gaat wel veel meer verdienen dan tot nu toe, dus helemaal happy zijn wij!
Wat super meid! Van harte! Wauw das echt super nieuws. 8 feb pas? Hmm ja dan moet je nog eventjes wachten... Ik ben blij dat we er nu al in kunnen, want anders zou ik helemaal in de stress zitten wb de zwangerschap.
Jah idd, als je net moet gaan verhuizen rond de tijd dat je moet bevallen lijkt me helemaal niks... Beter je kan nu al het kamertje inrichtjen! En achja, we moeten nog eventjes wachten jah... Maar in ieder geval krijgt Vince nu zijn eigen kamertje als hij 4 en een halve maand is, dus dat is prima, de eerste maanden maakt het toch niet zo veel uit. Weet jij al hoe je het babykamertje gaat maken? Ik ga veel limegroen gebruiken, en veel van woezel en pip erin zetten.
Nou ik heb mijn echo gehad. Het was even spannend omdat ze niks konden vinden, aan mijn baarmoeder was wel tezien dat ik zwanger ben. Ik blijk geen 8w1d zwanger te zijn maar 6w5d dus een heel stuk minder. Ik geloofde het niet want dan zou ik met 3 weken positief getest hebben. Ze dacht aan een 2ling en vroeg of ik tussendoor bloed heb verloren (verliezen van het ene vruchtje en 1 is blijven zitten) maar dat heb ik niet gehad. Dus ik schrok wel even dat ik een stuk minder ver was want vind het toch best spannend allemaal. We hebben wel het hartje zien kloppen en heeel zachtjes het hartje gehoord. We hadden veel geluk dat het via een buikecho kon want het was zó klein. Ik zal proberen foto te plaatsen. Ik ben zo blij dat we het hartje hebben zien kloppen, daar kwamen we tenslotte voor :-D
Ooooh beter Alieke! Wel minder dan je pas in de 7e week bent ja, maarja als je het hartje ziet kloppen is ook veel waard! Ik had dat trouwens ook. Ik wist niet hoe ver ik was maar ik schatte toch wel wat langer bleek ik ook pas 6 weken zwanger te zijn.
nou dames daar ben ik dan zoals kissflower al heeft verteld ik ben bevallen van de tweede zoon Revi Sepp... hij is geboren 11.50 en woog 3140 gram... ik begon om 9uur met 3 cm ontsluiting ( ze hebben me ingeleid) en ook zijn toen de vliezen gebroken,! Hij doet het super, borstvoeding gaat ook goed! nog wel nachten wakker,. Maar dat kan ook niet anders van een ventje van pas 4 dagen! hihih Alieke Nog gefelicteerd met je meisje he! Dayenne gefeliciteerd met je huisje
Mooi mannetje Ranjeewha! Nog gefeliciteerd met hem. (Sorry, beetje laat) Ook stoere naam.. Ik vind hem erg leuk.
Gefeliciteerd met je mooie ventje Ranjeewha! ik heb vandaag de 20weken echo gehad.. en ik krijg er ook een mannetje bij!