ik voel me heel fijn... na de bevalling kon ik ook gewoon staan biuj Sam was dat heel anders, toen klapte ik meteen van me pootjes af Nu was alles goed.., Ook met de bv gaat alles super! echt heerlijk.. dus mama Amber is heel blij en gezellig! Mamasuusje gefeliciteerd
Dankjewel ja ik had inderdaad al een meid! nu overstappen van roze kleertjes en strikjes naar blauwe stoere jongenskleertjes
Ben ik ookw eer Gisteren M uitgelachen.. Ik werd na het eten heel duizelig.. En wilde even buiten een peukie roken. Dus ik sta buiten, peukie gerookt. Wil terug naar binnen werd ik me een partij duizelig.. Spugen, duizelig, op een gegevn moment omgevallen omda tik gewoon net kon blijven staan. ZEgt M: jij weet toch niet wat ik ook neit weet he..Tja meestal niet maar wat bedoel je? Je gaat maar vlak voor de kerst een zwangerschapstest doen! TJa jongen ik ben net ongi geweest, kan echt niet hoor! Ja je doet het toch maar... Druif is het he
Ranjeewha -> Oooh super dat het deze keer beter ging! En dat de bv goed gaat natuurlijk! Mamasuusje -> Leuk hoor, van elke eentje! Verena -> Ik zou wel maar alvast stoppen met roken als je probeert zwanger te worden... Anders ben je strax zwanger en zit je er dan mee te kijken... Groetjes, Cossy
Ohw hihi dan heb je nog even! Vince kan sinds vandaag van zijn buik op zijn rug rollen! Ooooh wat wordt hij snel groot... Hij heeft nu al zijn 3e sprongetje, en kan steeds meer!
Ik zag het op msn Nooit geweten dat ik jou op msn had Hebben idd nog even. Tijd zat! En het is trouwens ook dat ik nu met fie te hoge FSH zit anders hadden we echtn og wel langer gewacht met een tweede, althans ik zal het beter zeggen, dan had ik nog wel langer willen wachten met een tweeden hahaha
Haha ja ik kwam er gisteren ofzo pas achter... Ik kreeg opeens een berichtje van iemand die ik niet op msn had dat ik een ander msn-adres moest toevoegen? :-k Maar toen ik dayenne zag staan wist ik wie t was!
heeey! Hoe gaat het hier? straks ff naar de vk toe en aankomende donderdag 3d echo 8) Heb er zn zin in! liefs
typfoutje! niet vandaag maar dinsdag! Maar dat is ook al bijna heb hem wel pas om 7 uur.. Gister bij de vk geweest en was heeeel erg moe en toen ging die toch even me ijzer kijken en die was te laag, heb nu van die tabletten. Hoop dat ik snel eenstuk minder moe ben! dat zal wel mooi zijn ik hoop dat ik snel 30 weken ben, dan kan ik ECHT aftellen! Liefs
Hallo allemaal ik ben nieuw hier.. Ben 3 maanden geleden gestopt met de pil. Ben ondertussen 2 keer ongesteld geweest maar ben nu al 12 dagen over tijd.. Heb getest en het was negatief. Weet dus nog steeds niet zeker hoe het nu zit... Afwachten dus maar wanneer ik weer ongesteld word, ga die etos zwanger worden vandaag nog kopen, want wij hebben zeker een kinderwens! Gefeliciteerd nog voor de rest die al zwanger zijn XXX
Hoi! welkom! Als je naar het kopje lounge gaat staat daat bovenaan pedenlen. Daar kan je dus lezen en er staand mensen bij die pendelen en hun kun je een pb sturen. de etos pillen is echt een aanrader! Ik had erg lange cyclessen en door de etos pillen werden ze een stuk korter! Succes
Leuk dat je hier komt mee kletsen! Suces met die etos pillen ALs wij voor een tweede gaan ga ik die ook gebruiken
Leeuw > Ohw hahaha, nouja dat is ook al snel gelukkig! MiniBlueEyes -> Welkom hier! Hopelijk ben je snel zwanger! (of misschien zelfs nu al? ) Pendelen, dan doen ze zeg maar voorspellen hoeveel kinderen je krijgt en welk geslacht enzo (net wat je vraag is). Moet je wel ook ff je geboortedatum en voor-en achternaam erbij zetten. Groetjes, Cossy