Miracle08 -> Ik weet er alles van, ik heb een grote tattoo op mn onderrug en een op mn buik. Sapphira -> Hihi jah wie weet... Voorvocht... Maar kan ook een buikgriepje zijn. Miniblueeyes -> Ja ach een tattoo met de letter van je vriend is ook leuk hoor, en als het ooit uit zou gaan kunnen ze daar zo iets anders van maken! Maar ik zou aleen niet gauw heel groot de hele naam laten zetten. Mamasuusje -> Hmmm mijn onderrug is al bezet... Uitwijken naar de voet dan maar! Groetjes, Cossy
Ja precies Cossy en mijn tattoo is echt niet groot daar is heel makkelijk iets anders van te maken, dus had zoiets van waarom niet... Ben nu al 16 dagen over tijd.... vorige week zondag (14dec.) voor het laatst getest was negatief... Als ik aan het einde van deze week nog steeds niet ongesteld word ga ik maar weer een test doen. Wel echt irritant al die onzekerheid...
Ja irritant is dat he, wachten in onzekerheid... Je hebt ook vrouwen die gewoon 3 maanden ofzo negatief testen... Ik zou dan idd nog eens een test doen (als je nog niet ongesteld bent) en als die negatief is naar de dokter gaan.
Ik heb me laten pendelen en heb me situatie uitgelegt (over tijd, negatieve test..) Er kwam uit dat ik momenteel al zwanger ben van een meisje en dat ik september 2009 zou bevallen! Als ik nu inderdaad al zwanger ben zou het zeker kunnen kloppen! ik wil er heel graag in geloven ik ben benieuwd
Hier nog ff een update'tje BEn hartstikke moe, onstilbare honger, veel afscheiding, en ik kan geen frite lucht verdragen... zelfde verschijnselen als toen ik zwanger was van dayenne. Ik ga zondag of maandag testen. Verder alles ok hier
Oeh Dayenne! Spannend.. zou het dan toch zo ver zijn? Ik heb me ook laten pendelen.. resultaat: 2 meisjes in aantocht: april 2011 en november 2014! Het eerste wat ik dacht was.. 2 kinderen maar? Had namelijk ook gevraagd hoeveel kinderen zal gaan krijgen. Wil er namelijk graag 5! Maar goed, we will see! Zou dan dus een meisje in januari 2012 worden en een meisje in augustus 2015! Leuk hoor! Groetjes, Gwenda
Als ik NU zwanger zou zijn, zou de pendel zijn uitgekomen Tenminste.... ALS dan oook nog het geslacht klopt, maar ik heb nog ene gevraagt om te pendelen maar daar heb ik niog niets van terug dus afwachten maar
Idd, dus we gaan braaf afwachten al stond wel ind e pendel dat ik in jauari een posi test had haha Maar ik moet de 30e ongi worden
haha! is ook leuk toch ik heb nog geen idee waar ik mn 2e kindje laat zetten.. misschien er boven of eronder dan maar weet niet of dat wel leuk is
pendel nummer 2, februari 2009, meisje, word geboren in november 2009. Daarna volgen nog meerkindjes, hoeveel kon ze niet melkden omdat de pendel vreemd deed Ben wel benieuwd hoor, ik zou het wel leuk vinden als er nog 2bij kwamen Denk alleen mijn vriend iets minder
@cossy: wat toevallig ik heb ook een grote op mijn onderrug en een op mijn buik. allebei tribals. gelukkig gaat het met jaimy weer beter , ze lacht weer volop en der beentjes zijn ook weer goed.ze heeft er geen last meer van. plaats dit bericht nu via de ps3 , best raar... haha
meiden die zwanger van de 2e zijn of al 2kindjes hebben: gaat jullie buik al veeel sneller dan bij de 1e? mijn buik gaat zo hard nu!
Verena -> Misschien gaat de pendel vreemd doen als er nog meer dan 10 kinderen komen... Miracle -> Ik heb op mn rug ook een tribal, met een grote vlinder. Voren een vlinder. Gelukkig gaat het weer wat beter met je meisje! Mamasuusje -> Jah das altijd bij de 2e, omdat je buikwand niet meer zo strak is omdattie al een helemaal is uitgerekt. Groetjes, Cossy
Cossy, dat vind ik wel wat te veel van het goede. het moet ook allemaal betaalbaa blijven, en leefbaar Ik heb geen zin om een ander schip te kopen vanwege uitbreiding