Verena -> Whahaha, straks heb je een cruise-schip nodig om alle kids kwijt te kunnen. Bahbah ik ben me toch ziek geweest zeg... Eerst mn vriend, die was al superziek. Maar toen werd ik nog zieker, echt met hoge koorts enzo. Gelukkig heeft Vince helemaal nergens last van gehad. Lang leve borstvoeding! Groetjes, Cossy
Hoihoi, Dames zou ik met jullie mee mogen kletsen? We zijn al bijna anderhalf jaar bezig voor een kindje maar helaas. Ik heb pco en moet nog 10 kilo kwijt voor dat we verder kunnen met het medische behandeling? Ik hoop dat die tien er naar de feest dagen gauw af zijn groetjes Ylona
Hoi Ylona, welkom hier! Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig! Wel balen dat je pco hebt, en dat je daardoor overgewicht hebt... Maar 10 kilo valt nog wel mee hoor. Dat heb je er vast zo af! Want zo te zien heb je al een lange weg afgelegd. Heel veel plezier hier en hopelijk in 2009 ook voor jou een mooie baby! Groetjes, Cossy
Dank je wel Cossy! Wat een lief ventje! Hij kijkt wel erg wijs op de foto van je onderschrift groetjes Ilona
Ik ga ook wat meer hier kletsen dames! Ik las altijd mee bij de augustusmama's, maar daar word zóveel gekletst dat ik er amper tussen kom En vind het veel gezelliger om mensen van mijn eigen leeftijd te lezen!
Ja op de rechter foto is hij 5 en een halve week.. Niet te geloven he. Was wel ook net een lucky shot, die foto. Slagroomtoetje -> Jah in die maand-topics gaat het hard he. Ik zit bij de septembermama's maar soms gaat het me ook te hard, dan krijg ik het no way bijgehouden. Groetjes, Cossy
Maand topics gaan inderdaad hard, maar dan vind ik het ook niet meer leuk om te volgen; want je komt er toch niet tussen. Na drie pagina's zijn mensen al vergeten wie je was, en dat vind ik jammer...
Haha jah, dat heb je altijd in een nieuw maandtopic. Naar verloop van tijd blijft er een bepaalde groep over die regelmatig terug komt, en dan ken je elkaar wat beter, ook als je een tijdje weg blijft. Maar het is lastig om er tussen te komen idd. Hier is het gelukkig wat rustiger. En ik vind het zelf ook fijn om met meiden van ongeveer dezelfde leeftijd te praten, dan ervaar je veel dingen toch anders.
tuurlijk mogen jullie meekletsen. k wilde ineerste instantie mee kletsen met de december 2007 mama's maar daar kwam/kom je gewoon niet tussen.
Hoi Ylona, welkom hier! ik hoop ook voor jou dat jullie in 2009 een lief babytje mogen hebben! Verena: op een vruchtbaar 2009 dan maar!
@ Verena: Laten we hopen op een volgende vruchtbare ronde @iedereen een Fijne feestdagen @mamasuusje dankje wel laten we het hopen groetjes Ilona
Fijne kerst allemaal! Hier nog steeds over tijd met negatieve testen, heb me er maar bij neergelegt en wacht het allemaal maar af. Hoop nu gewoon op een mooi 2009 waarin het wel allemaal duidelijk word en waarin er wel een zwangerschap komt! Ook voor degene die nu ook nog niet zwanger zijn! XXX
Nou...Ik lees hier allemaal over meisjes van mijn leeftijd (19) dus dat ze zo'n grote kinderwens hebben! Wel ik ben onbewust zwanger geraakt van mijn vriend.. In het begin was ik enorm geschrokken want wel ja je staat er niet onmiddellijk bij stil om nu al voor een kleintje te moeten gaan zorgen... Wij dachten eigenlijk helemaal nog niet aan kinderen maar nu ben ik al zo'n 6 maandjes ver en ik zou echt niet anders willen! het is zalig om met je kleintje in contact te hebben door over je buik te wrijven en er tegen te praten.. Ik moet nu nog zo'n 3 maandjes met men buikje rondparaderen en dan krijg ik een hele grote verantwoordelijkheid... (van mama) Ik kan haast niet wachten! Bij deze zou ik wel heel graag iedereen die een grote kinderwens heeft heel erg veel succes wensen en ik duim voor jullie dat 2009 een vruchtbaar jaar word!
Ik ben [bijna] 20 als ik ga bevallen. Maar ik heb dan ook een vriend van 30, en alles hebben we al voor elkaar... (Auto, koopwoning, etcetera)... Dus ik zou aanraden aan alle meisjes die moeder willen worden; zorg eerst dat je een veilige thuisbasis hebt...
Wat slagroomtoetje zegt! Het is inderdaad wel handig om dat te hebben. Hier was het ook niet helemaal geplend. Een stabiele relatie en werk hadden we wel, maar ik woonde nog bij mijn ouders. Daar heb ik ook de eerste 2 maanden met Sil gewoont. Daarna ben ik bij hem ingetrokken want hij had al een huis. Alles is wel op zijn pootjes terecht gekomen. Maar het zou een stuk makkelijker geweest zijn als we die andere dingen eerder voor elkaar hadden. xx Celina
Dat klopt zeker Wij wonen ook samen, auto, vaste baan allemaal ook goed geregeld anders moet je er ook niet aan beginnen, xxx
Wij hebben ook een baan, alhoewel dat ook niet zo veel zegt tegen woordig! we hebben een auto, stabiele relatie en een grote eensgezin huur woning, maar ik ben ook van mening dat je geen koopwoning hoeft te hebben om je kind te kunnen opvoeden grtjes Ilona