Nee wij hebben ook gewoon een grote huurwoning Hoeft zeker niet te kopen om een kind op te kunnen voeden
Verena -> Hmmz, dan toch misschien febr 2009? TiTaRa -> Ons kindje was ook een verrassing! En het is net wat je zegt, als e eenmaal aan het idee gewend bent zou je niet meer anders willen. Zeker alssie er strax eenmaal is! Slagroomtoetje -> Dus dat met die veilige thuisbasis werd al niets meer... (zie antwoord aan titara) Gelukkig gaan we nu in februari verhuizen. We woonden wel samen, dat wel. Maar met zijn 3en in 1 ruimte leven schiet ook niet echt op. Groetjes en fijne tweede kerstdag nog allemaal! Groetjes, Cossy
shit zeg voel me ongi aan komen.. echt niet leuk. had wel hoop, had 5 dagen na eisprong bruin verlies dus dacht innesteling.. steeds wat steekjes gehad maar verder niks wat ik in me andere cyclussen wel had, symptomen dan en dat eindigde steeds in ongi dus had echt hoop. krijg nu steeds meer buikpijn en borsten doen zeer.. verwacht ´t dus nu echt niet meer.. moest ´t ff kwijt liefs..
hoi hoi meiden... alles goed lees ik wel!.... Een aantal nieuwe meiden welkom!.... Die maand topics gaan idd hard... maar uiteindleijk blijf je idd met een paar over en dat is erg leuk.... Wij hebben inmiddels met de aug mammies 2007 een eigen forum zodat we ook wat meer "prive" dingen kunnen bespreken enz... We zijn echt met z'm 32en een ontzettende hechte club geworden met veel grote meets en mini meets.... @ slagroom.... Wat leuk een aug mammie.... Ik ben ook een aug mammie maar dan van 2 jaar geleden... Wanneer ben je uitgerekend? Hier verders alles prima.. iedereen ziekgeweest... maar de feestdagen weer overleefd... Nu nog oud en nieuw en dan is alles weer 'normaal'
Jah precies nikster als t kaf van het koren is gescheiden wordt t veel leuker op de maandtopics. Volgens mij blijven uiteindelijk ongeveer dezelfde mama's over als die wat naar de meetings komen. Hier ook iedereen ziek geweest... En gisteren flink migraine gehad. Balen hoor!
Wat is het hier rustig dames! Vince heeft zichzelf een de spiegel ontdekt Hier een foto van de spiegelpret:
*hihi* Hoe schattig! Zolang ie niet begint te huilen als ie zen eigen ziet is het goed he! Zo is mijn metekindje wel als ze haar eigen ziet in de spiegel..Huilen en maar huilen!:d
Hahaha grappig he, hoe ze allemaal zo anders kunnen reageren op dingen! Je zit al bijna op 26 weken zie ik, dan begint het 'safe' te worden! Je kindje is gewoon al levensvatbaar nu, gek idee he! Maar dattie maar nog even netjes binnen blijft zitten.
Hey mneiden, even een snel berichtje van mij. We zitten op een vakantie park, en dus weinig tijd Dayenne's verjaardag was super! Hebben enorm genoten. Foto's staan op mijn hyves en op haar site. Groetjes!
@cossy: Ja inderdaad dat die nog maar een tijdje blijft zitten! De tijd zal wel snel genoeg gaan en dan kan ik eindelijk men ventje vasthouden! Is wel raar eigenlijk... Sta er nog niet echt bij stil
Zo dan.. Ik vertelde net tegen mijn vriend dat ik een 2de streepje op de test zie ALS ik hem bij het raam hou.. Hij helemaal boos worden en houd die test bij het raam.. 1 Streepje.. Klaar! en dan gaat hij vertellen over als je met eiwit op papier schrijft, dat je het dan zo niet ziet, maar voor het raam wel.. Het zal een indroogstreepje zijn, maar dat hij dan zo gaat reageren..
iedereen een goed en gezond 2009 en voor degenen di enog geen kleintje hebben maar wel graag willen een vruchtbaar jaar. groetjes Ilona
Gelukkig nieuwjaar meiden dat al julie wensen en dromen uitmag komen! Hier alles ok, morgen weer terug naar huis/boord Ben ik ook wel heeeeeel blij mee na een ruime week.. Poh wat misik mijn eigen bed Dayenne kwam vanacht om kwart voor twaalf! Net als het vorige jaar, vorig jaar was ik iedereen met mijn moppie en een fles een gelukkig nieuwjaar aan het wensen, dit jaar had ik mijn meisje op mijn heup, en gaf ze ook kusjes
Tnx! ALLEMAAL GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!! Sapphira -> Wat vreemd dat hij zo reageert idd... Hij is misschien ook een beetje gestresst door de onzekerheid? Kan idd een indroogstreepje zijn. Maarja er zijn ook vrouwen die wel zwanger zijn maar niet positief testen... Weet je nog nix dus... Nog maar even afwachten... Verena -> Leuk he, nieuwjaar samen met je beebje! Voor ons wat dit jaar de eerste keer. Keek jouw meid al naar het vuurwerk? Ik had Vince op de vensterbank gezet, maar hij keek naar zijn voetje. Groetjes, Cossy