Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Cossy,
    Mijn moppie keek inderdaad naar het vuurwerk, en zei oooooooooooooooooh :) Ze begint echt met de dag beter te praten! Zo ontzettend leuk is dat he!

Morgen lekker terig komen van vakantie,,, heb het meeste al ingepakt staan :whistle:

En ik ga nooit meer naar dit park toe!

2. 4days

4days Niet meer actief

Viel het zo tegen dan? :eek: Jammer zeg...

Leuk dat je meid steeds meer praat! :D Ik vond het al zo lief toen Vince urre kon zeggen, hahaha...

3. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    het huisje was heeeeeel vies, en de steengrill werd vuil aangeleverd... waar z eniets aan konden doen :S

dat von dik toen ook lief hoor..... nu begint ze te praten en dan begrijp je veel meer

4. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Vind het zo jammer dat ik niet op je dreumessite kan kijken Verena :p
    Weet niet hoe Dayenne de hond noemt :(

5. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Kingston is sin-son

Ik zal het ook in mijn handtekening zetetn haha

6. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Dankjewel! Ik ga even kijken :D

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @ Cossy: Hij wil nu nog geen kinderen, daarom dat hij zo reageert.
    Hij weet dat terugtrekken niet veilig is. :rolleyes: Hij flipte echt toen ik zei dat ik een 2de streepje zag. Toen ging hij douchen en toen hij klaar was met douchen, ben ik naar boven gegaan en toen deed hij weer normaal en gaf me een knuffel en een kus. :rolleyes: Okkkkkkk...

Tsss vroeg ik daarnet aan mijn vriend of hij in een potje wou plassen voor me, wou die niet. :)
    Ik wou even kijken of de sensitest ook met zijn urine een licht 2de streepje laat zien. :rolleyes:
    Hij blijft maar zeggen dat ik overal streepjes zie en dat er helemaal geen 2de streepje op de test staat.. Mannen.. :rolleyes:

@ verena: Ahh dat is ook niet leuk, in een vies huisje verblijven.. :( Welk park was dat dan? Je hebt vast geen geld terug gekregen zeker?

8. 4days

4days Niet meer actief

Verena -> Wat belachelijk zeg! Heb je een klacht ingediend? Welk park was het btw, want wij willen ook gaan dit jaar. Strax hebben wij hetzelfde... :)

Sapphira -> Nee mijn vriend wou ook nog geen kinderen, maarja toen kregen we een kadootje. ;) En ik heb hem niet eens de test laten zien, ik zei gewoon: ik ben zwanger. :)

9. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    resort arcen. Maar het schijnt dat beide parken in arcen vies zijn.
    Nee klacht accepteren ze niet, klachten lijst werd weggegooit. en mijn reactie op het park is niet geplaatst op de site :evil:

Had ruim van te voren aan gegeven dat ik met een klein kindje kwam. en he tis maar goed geweest dat we door omstandigheden tusen de kerst en de vakantie niet naar boord zijn gegaan, want behalve een kinder bestek, was er helemaal niet. Niet eens een traphekje, bedje of stoel...

Maar ik ga daar nog eens naar bellen want ik vind het geen stijl,
    Met vertrekken, liep er ook opeens iemand door het huisje heen, om nieuwbeddengoed neer te gooien.

En toen we weggingen zagen we de poetsvrouw met een swiffer naar binnen gaan... Lekker schoon he

10. 4days

4days Niet meer actief

Nou inderdaad... :( En als ze er niet op reageren zou ik een mail sturen naar Kassa! ;)

11. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Dat is nog eens een idee :)

12. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb vandaag mijn tweede echo gehad en... het hartje klopt! :D

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

gefeliciteerd slagroomtoetje!

14. 4days

4days Niet meer actief

Slagroomtoetje, gefeliciteeeerd! :D Wist je dat de kans dat he nu nog mis zou gaan minder dan 1% is? :D

15. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Gefeli Slagroomtoetje! :D

16. 4days

4days Niet meer actief

Damn... vannacht was het -15 en dat is het vandaag nu al... :confused: Wat wordt t vannacht, -20 of -25 ofzo?! Lijkt wel Siberië...

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hey meiden..
    Ik heb vandaag weer een Sensitest dipstick gebruikt en ik kreeg weer een vaag streepje te zien. :rolleyes:
    Wat vinden jullie van deze test?
    http://img70.imageshack.us/img70/7162/test7zv4.png :oops:
    Ik lees vaak dat ze dus indroogstreepjes tonen, maar ik zie dus al een heeeel licht streepje voordat hij opgedroogt is. :rolleyes:

Ik ben trouwens geen 12 dagen overtijd, maar ik zit op dag 50 vandaag en vorige cyclus duurde 52 dagen. Dus ik zit zeg maar 2-3 dagen voor de NOD. ;)

18. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Saphira! gefeliciteerd!
    hahaha.. dat had ik ook.. kijk maar naar mijn banner!

Liefs Jazzie

19. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Maar hij is toch veeeeeeeeel te licht om positief te zijn? :confused: :oops:
    Vind jij het streepje ook roze i.p.v. donkerwit/grijs? Ik zie dat dus bijna niet. :rolleyes: :oops:

Maar ik heb wel sinds vandaag gevoelige tepels en dat had ik de vorige cyclus ook 2 dagen voordat ik ongesteld werd.......

Pfff, stomme streepjes. :) Ik weet echt niet hoe ik het mijn vriend moet vertellen als ik over een week een knalstreepje op mijn test heb. :rolleyes: Hij is er nu al niet blij mee dat ik overal streepjes zie omdat hij nog geen kinderen wil.

20. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Het is roze .. dat hoort ook zo:D

het is positief.. als je niet zwanger bent zie je niks..
    doe over 2 dagen nog maar een test met ochtend urine ;) zul je zien dat hij al donkerder is.
    maar een streep is een streep.. en hij is zichtbaar op een foto.. dus donker genoeg.

gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina