Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Pfff erg lastig te zeggen.... Of dat nou een licht streepje is, of gewoon de plek waar een streepje zou kunnen komen... :)

2. 4days

4days Niet meer actief

Nah ik zou der nog maar even voorzichtig mee zijn... Voor hetzelfde geld ben je zo hartstikke blij voor nix...

3. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    nou ik had hem ook zo. .en anders is er niks te zien :oops:
    maar lees net een zin waar ik overheen had gelezen.
    zag je de streep dan nog wel als hij opgedroogd is.., want als hij dan weg trekt.. dan heb ik misschien idd te vroeg gejuicht :rolleyes:

maar anders. zou ik zeggen zwanger.
    (maar goed.. sowieso nog ff testen over een dag of 2)

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik zag een hele lichte streep na 5 minuten en toen hij opdroogde werd de streep donkerder zeg maar.
    De foto die ik net had gepost had ik gemaakt toen hij al opgedroogd was.

5. 4days

4days Niet meer actief

Hmmm ja t blijft een twijfelgeval denk ik... Waarom doe je geen digitale test? Of anders naar de dokter...

6. 4days

4days Niet meer actief

Jazzie, waar blijft jouw buik trouwens? :) Heeftie zich verstopt? ;)

7. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Meen je dat? :oops:
    Wauw! :)

Morgen ga ik met mijn schoonzus shoppen want ik krijg al een ienieminie buikje, en kan heel moeilijk mijn broek dichtdoen... 8) :oops:
    http://img129.imageshack.us/img129/5716/echo29kg0.jpg

8. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Als ik de test zo bekijk zeg ik Ja je bent zwanger, waarom doe je niet nog een andere test gewoon voor de zekerheid? een test die zegt zwanger of niet zwanger....

Liefs

Ps mijn duimen draaien voor je meis!
    Heel veel succes.

9. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    :)

Hij komt nu rap hoor :) hahaha.. (en dat voor een tweede :) ) ik was bij mijn zoontje veeel dikker (ook al zwaarder qua start gewicht en ook meer aangekomen dus..)
    Ik merk wel dat ik meer aankom op andere gebieden. rug :rolleyes: billen, benen armen.
    maar buik komt gauw denk ik. ;)

maar dan blijf ik toch bij mijn eerste antwoord.. Ik DENK dat saphira zwanger is. Maar goed. nog een keer testen kan nooit kwaad. just in case.

Liefs Jazzie

10. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Jij had trouwens een prachtige buik cossy!
    Mooie (die bijgewerkte) foto's trouwens! prachtig. ik wilde dat ik zo crea bea was met dat.
    Lekker ventje ook.

liefs Jazzie

11. 4days

4days Niet meer actief

Slagroomtoetje -> Jah, fijn is dat om te weten he! :D Ik voelde me zelf ook meteen een stuk zekerder toen ik dat hoorde. Leuk, die echo! Zou m goed bewaren, het is de eerste foto ooit van je kindje! ;) :D

Jazzie -> Thnx! :D Hihi jah zeker voor een tweede, dan krijg je normaal veel eerder een buik. Maar dan heeft het zich bij jou nu dus op andere gebieden gezet... heerlijk is dat he, grrr.. :) Had ik ook wel last van. Maar eigenlijk beginnen ze rond de 20 weken ook pas echt te groeien he, daarvoor is het vooral organen aanleggen en ontwikkelen.

Groetjes!

12. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
  13. errisjuh

errisjuh Lid

6 jan 2009
    52
    0
    0
    sint michielsgestel
    ik had het geluk dat de test positief aan gaf maar ik ken vrouwens die 6 x de test doen en die testen geven negatief aan maar ze gingen naar de dokter en bleek toch al een maand zwanger te zijn dus ja je weet nooit he als je zekerheid wil hebben moet je naar de dokter die helpt je verder

14. 4days

4days Niet meer actief

:)

15. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    sapphira je weet toch streep is streep hoe licht ook 't is een streep dus gefeliciteerd :D
    eeh en anders test je over een paar dagen nog eens om te kijke of ie donkerder is.
    en zowiezo is het streepje roze en een indroogstreepje is doorzichtig/wit ;) heb ik wel al eens gehad dus ik kan het je vertellen.

ik ga morgen even een testje halen, me buik voelt raar aan.
    ben de 29 wel ongi geworden na cyclus van netjes 28 dagen maar dag 1 was gewoon normaal, dag 2 was al veeel minder en alleen bruin en dag 3 was nog heeel klein beetje bruin dus vond dat al raar want normaal gesproken ben ik dat echt zo'n 5 dagen.
    dus voor de zekerheid even testen.
    ben zaterdag jarig dus zou een mooi kado zijn :D

liefs..

16. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    trouwens cossy toen ik al een tijd geleden een keer je foto's bekeek en die septemberbaby's wist ik meteen wie vince was en dat is echt al lang geleden maar je zag 'm er echt uitsteken :p mooi manneke is 't!

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Vandaag weer getest en weer hetzelfde lijntje. Als ik zwanger zou zijn, zou het streepje donkerder moeten zijn en dat word hij niet.. :(
    En symptomen heb ik ook niet echt.. dus ja.. :(

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  19. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    ja je ziet 't wel maar die andere foto was duidelijk rose en andere hoek gefotografeerd dus die was gewoon duidelijker voor ons te zien..

ik zou gewoon over paar dagen nog eens testen of dan echt die zwanger niet zwanger pakken met die aantal weken erbij van de reclame ;) lekker handig!

liefs

20. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik vind deze tests alijd moeilijk aflezen. Misschien moet je anders eens een sensitest proberen, je zit immers nog voor je NOD toch...

Mijn testen werden trouwens ook niet donkerder hoor!

Deel Deze Pagina