Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @nikster: Deze zijn ook van Sensitest. ;)

Ik denk toch niet dat ik zwanger ben. Maar als ik dan hoor dat er ook mensen zijn die helemaal geen indrooglijntje hebben gehad bij Sensitest.. tja.. :( Pff ik durf geen andere test te halen, want die zal vast negatief zijn..

http://img72.imageshack.us/img72/575/test42wp6.png

negatief: http://img70.imageshack.us/img70/3056/test43va4.png

Wat me wel opvalt is dat na het opdrogen het een heel dun roze lijntje is i.p.v. een dikker lijntje

Waarom moeten testjes een indrooglijntje hebben.. :evil:

*Edit: Ik heb eens gekeken hoelang ik nu zwanger zou kunnen zijn met een cyclus van 52 dagen.. er staat 3 weken en 6 dagen.. is dat niet erg vroeg om positief te testen? * :(

2. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb ook posi getest met 3 wk 6 dagen.. Foto staat in mn album

3. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    sapphira ik zie toch echt duidelijk een rose streepje hoor

4. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    ben ik ook weer ff

Ik zit een beeje te dubben. vooral nu ik hierboven een zelfde verhaal lees als wat ik heb.

Ik zal het ff uitleggen

Ik ben zoals de meesten van jullie weten, een lange tijd niet ongi geweest. allemaal onderzoekengehad, is vanalles uitgekomen. geen zwangerschap, opwekkers gehad, nóg geen menstruatie, gyn geweest geen kindje. Geen ramp, NIet erg. we willen pas inmaart ervoor gaan ivm de bruiloft

Daarna ben ik 1x gewoon netjesongi geweest (1dec) 23dec een mini beetje bruinig verlies... daarna niets meer!

IK heb 30dec een test gedaan van Cle@r bleu, en die was negatief (was zo'n nieuwe test met die eventuele weken erbij)

Ik ben nu aan het twijfelen of ik weer moet testen, En wanneer.

volgens mijn telling zou ik dan 19dec weer ongi moeten worden.. Ik ben gewoon flink aan het twijfelen.... Wat te doen..

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik ook ja, nu ietsje duidelijker dan eerst.

Verena -> Ik denk eigenlijk dat je cyclus gewoon in de war is... Omdat je eerst ook al zo lang niet ongesteld was. Maarja, je kan natuurlijk altijd nog een test doen, ja weet maar nooit.

6. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    dan zou dat wel heel opeens inde war zijn geraakt. Want na mijn keizersnede had ik gelijk netjes een cyclus van 28dagen, dan was ik 6dagen ongi...

HEt kan allemaal uiteraard..

IK wacht denk ik gewoon volgende week nog ff af

7. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Na het indrogen:

9. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik zie neit veel meis, sorry,

Maar als je test verkleurt de streep altijd een klein beetje... waarom weet ik ok niet, maar bij alle testen die ik heb gedaan was dat ook zo...

10. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    hier ook voor zekerheid getest maar was dus niks.. denk dan dat 't een griepje is of me eisprong komt eraan en dat kan ook wel kloppen..

nouja beetje jammer maargoed..

xxx

11. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Misschien is het wat om echt even 2 dagen te wachten Saphira. en dan met Ochtend urine te testen. Toch denk ik dat je zwanger bent.
    Ik heb toen smaandags getest. en vrijdags weer.. zelfs vrijdag was hij iets donkerder maar niet mega.. Het hangt er maar net vanaf hoe snel je HCG vermenigvuldig.

Verena.. lastig joh. Succes met afwachten.

Liefs Jazzie

12. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Jammer meiden!

Het is hier wel stil e de laatste tijd, endan gaan fe forum ook nog offline de komende dagen :)

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Haha ja ik kan niet wachten met testen.. 8-[ Met welke test had je getest dan? En wanneer had je een positieve test? Voor, op of na je NOD? :)
    Vandaag 1 dag overtijd en ik word normaal gezien 's nachts/'s morgens ongesteld.. dus de kans dat ik het vandaag word is klein..
    Toch heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben omdat ik de testjes te licht vind..

14. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    sapphira ik had een negatieve test maar die is ook echt negatief. dus denk wel dat je zwanger bent.. hoop het iig voor je ;)

xxx

15. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Ik had ook de testen van sensitest..
    2 dagen voor NOD vage streep. 1 dag voor nod net zo'n vage streep. 2 dagen NA nod.. iets donkerder.. maar nog niet net zo donker als de controle streep.
    Aangezien ik ook negatieve testen heb gehad. waar dan werkelijk NIKS op te zien is.. nog niet als je het heeel graag zou willen. Denk ik dus gewoon dat je zwanger bent.

Liefs Jazzie

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Haha, ik vind het best grappig dat een paar van jullie denken dat ik zwanger ben. :D
    Ik heb helemaal geen last van symptomen, alhoewel vind ik dat ik de laatste paar dagen nogal hyper en happy doe. :)

Ik zat eergisteren eens te kijken in het Fotoalbum bij de zwangerschapstesten en daar stonden geloof ik nog 2 sensitests met een vage teststreep en ze waren wel zwanger!
    Ik heb eergisteren(vrijdag) ook een mailtje gestuurd naar Sensitest om te vragen of de test een indroogstreepje heeft.
    Ik heb ook de foto's toegevoegt, misschien dat hun er raad mee weten.

@ Jazzie: Heb je toevallig nog foto's van jouw testjes? :)

Ik ben vandaag 2 dagen overtijd als ik naar mijn vorige cyclus kijk.
    Ik dacht eerst dat het minder dan 52 dagen zou duren, maar dus niet. :)

17. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Neu.. geen foto's..
    er staan op sensitest wel voobeelden.. en dan zou jouw test positief moeten zijn.
    Kwalen hoef je niet gelijk te krijgen hoor.. meestal pas rond de vijf zes weken. sommigen krijgen het helemaal niet.

Liefs Jazzie

18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik heb een mailtje terug gehad van Sensitest:

19. 4days

4days Niet meer actief

Sapphira ik denk eigenlijk niet dst je zwanger bent... Die test krijgen altijd een indroogstreepje, daarom zijn ze ook niet meer betrouwbaar na de maximale tijd. Het kan eventueel nog dat je al zwanger bent maar negatief test, maar die test is echt negatief hoor. Eigenlijk kun je altijd het beste gewoon zo'n digitale test doen. Dan staat er zwanger of niet zwanger, hoef je niet zo lang te gaan raadselen...

20. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Oww wat voel ik me *piep*. :cry: Net 1 van mijn lieve ratjes laten inslapen..
    Mijn gebruikersnaam hier is afgeleid van haar naam, Zapphira. :cry:

Deel Deze Pagina