Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Owww wat erg! :( *knuffel* Weet precies hoe je je voelt, wij moesten paar maanden geleden onze kat laten inslapen... Je weet dat het het beste is, maar het blijft kl*te... :(

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Jij ook veel sterkte.. :( *knuff terug*
    Ik heb er al 4 moeten laten inslapen sinds september 2008.. :(

3. 4days

4days Niet meer actief

Al 4?!? :confused: Waren ze dat ongeveer even oud ofzo, dat ze nu al heel oud zijn?

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Nouja 2 waren nog niet zo oud en heb ik moeten inslapen omdat ze een abces bij hun kaak hadden. en de andere 2 waren wel oudjes..
    Die ik vandaag heb laten gaan was 2 jaar en 7 maanden en had een erg grote tumor bij haar zij. :(

(Niet schrikken, maar ik heb nog 10 ratten. ;) En mijn vriend heeft er 9.)
    Ratten zijn echt bijzonder. Je kan ze niet vergelijken met een hamster ofzo.

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik weet het ik hou ook van ratten. ;) Ik zelf alleen een woestijnratje nu (dus geen echte rat)

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Nee je hebt ook gelijk hoor dat ik niet zwanger ben. ;) Ik ben dan nog wel niet ongesteld geworden, maar 10 jan had ik een test gedaan en vandaag ook 1.
    Er is echt geen positief verschil te zien. ;) Ik denk ook niet dat ik nog een kv test ga halen, want die van sensitest had al lang positief moeten zijn als ik vandaag had getest.

7. 4days

4days Niet meer actief

Misschien heb je gewoon een veel langere cyclus? Maar dat moet je wel in de gaten houden, want als de cyclus heel erg lang is is er over het algemeen ook geen eisprong... (dan kun je dat alvast regelen voordat jullie echt gaan klussen)

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik hoop eigenlijk wel dat ik een eisprong heb. Als je dat niet hebt, heb je toch meer kans op PCO, volgens mij?

9. 4days

4days Niet meer actief

Geen idee, zou kunnen... Anders doe gewoon ovulatietesten, dan weet je t zeker. :)

10. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    IDd een oveulatie pakketje halen en die doen..
    Wat je ook kan doe is er mee naar de HA gaan ;)

11. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik denk dat ik toch wel wacht met ov-testen, want met zo'n lange cyclus word het wel erg duur en dan zijn we nog niet eens echt aan het klussen. ;)

Ik heb trouwens al een paar dagen last van vreetbuien. :rolleyes: Ik word niet goed van mezelf. Gisteren na het avondeten nog chips gegeten met dipsaus. Daarnet 4 boterhammen op en ik zit alweer aan de M&M's. :oops:

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Heey sappria!

Wrm haal je geen etos pillen? Ik had net als jou zn lange cycles! Werd er dood moe van! Toen heb ik etos zwanger worden gehaald en me cycles werd veel korter! Van, tussen de 45en 55 naar 30 dagen!
    Ik vind het echt een aanrader!

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Oeh ja daar had ik al van gehoord! Aan de ene kant is het dan wel weer fijn dat ik een lange cyclus heb.. Dan word ik niet zo vaak ongesteld.. :)
    Als ik ongesteld ben geworden, ga ik die pillen halen! :D

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ja maar als je zulke lange cyclesen heb is het ook moeilijk inschaten wanneer je, je ei hebt!
    je kan ze ook nu al gaan slikken hoor!
    En ik raad je echt aan om ovu testen te halen! heb ik ook gedaan na een paar maanden want wist niet wanneer ik me ei had!
    Bij babyboomshop.nl heb je hele goeie ovu testen! en ze zijn ook goed betaalbaar.

grtjs

15. 4days

4days Niet meer actief

Ik kom even spammen :oops: met mijn
    SUPERRRRBABY! :)

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Haha die is leuk! :D :)

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey dames

Hier ben ik dan eindelijk weer even na een kleine tijd.

Hier gaat nu sinds een krappe 2 weken alles weer z´n gangetje.
    Met Jaimy gaat alles nog steeds goed alleen heb ik een voor mezelf moeilijke beslissing gemaakt en dat is te stoppen met de BV.
    Zoveel als ik in het begin had (kon wel een tweeling voeden) zo weinig had ik vorige week nog maar over.
    Ik had de laatste tijd nog maar 90cc in mijn borsten zitten en moest daarom mijn avond en nachtvoeding omruilen in een fles.
    Dit ging een week goed toen ik begon te merken dat ze overdag steeds gefrustreerde raakte als ze 10 min aan de borst lag.
    Ik heb toen gekolft en toen kwam er ook nog maar 90cc uit.Na overleg met het CB moest ik overdag die 90cc BV aanvullen met FV.
    Ook dit ging maar een weekje goed en vorige week heb ik haar om 10.00u haar laatste voeding met pijn en moeite gegeven.
    Vervolgens kreeg ik pas dinsdag om 17.00u pijnlijke en overvolle borsten en begonnen ze te lekken.
    Dit wil dus zeggen dat mijn borsten meer dan 24u nodig hebben gehad om zich te kunnen vullen.
    Ik heb hier (nog steeds) heel veel moeite mee gehad en kan het soms nog niet loslaten.
    De onbewuste stress rondom onze woonsituatie e.d en spanningen rondom onze nieuwe winkel is gewoon net te veel geworden.
    Ik vind het wel moeilijk want soms heb ik het gevoel dat het mij niet gegund is als ik zie dat mijn moeder bij mijn ene broertje anderhalf jaar heeft gegeven en bij mijn jongste 6 maanden en als ik zie dat mijn stoefmoeder mijn zusje tot 6 maande volledige BV heeft gegeven en ik nu niet verder kom dan 4 maanden.
    Wel hoor ik veel mensen zeggen dat ze het wel knap van me vinden om dat veel jonge moeders van mijn leeftijd al na de bevalling meteen naar de fles grijpen.
    Ook hoor ik van iedereen dat ik het knap heb gedaan en trots op mezelf mag zijn.
    Nu ik terug kijk ben ik dat ook en voel ik mezelf zelfs schuldig omdat ik Jaimy de laatste weken voor mijn gevoel enorm te kort heb gedaan (vooral als ik nu naar haar groeilijn kijk) en voel ik me enorm schuldig en soms zelfs ff slecht..
    Het BV gevoel is bij mij totaal nog niet weg en nu een week verder en ik heb nog steeds voeding en Jaimy zoekt nog steeds maar ik ga er niet meer aan beginnen het is te weinig en het zal alleen maar minder worden.
    Ik ben wel heel erg tijdens de voedingen en niemand anders dan ik of mijn vriend mag haar de fles geven , want ff hard gezegd dat zijn MIJN voedings momenten en die worden niet van me afgepakt. (m.u.v de beide oma's)

Verder gaat het met Jaimy kei goed en heeft ze een flinke inhaal gemaakt in haar voedingen en is ze in een week tijd 510gr aangekomen
    Ze weegt nu ook 5780gr en is 60cm.
    Nu gaat het dan gelukkig ook weer allemaal goed en...Jaaa ze slaapt van 23.00u door tot 06.00u.
    Beter kan niet.
    Straks bij de 2de nieuwe ronde nieuwe kansen en proberen we het dan weer , dan hebben we ook onze eigen huisje en geen stress meer.

Ook ben ik sinds 2 weken aan het werk , ik en mijn moeder hebben een eigen winkel (als je bij mij op website klikt kom je op de site).
    Een voordeel heb ik wel , Jaimy heb ik lekker de hele dag bij me

Sorry voor me ego bericht

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
  19. 4days

4days Niet meer actief

Hey meid, jammer dat de borstvoeding niet is gelukt. Maar je heb in ieder geval 4 maanden bv gegeven, dat is toch al knap hoor, zeker als je bedenkt dat in Nederland het gemiddelde maar 1 maand is! Ik vind het eigenlijk nog knap dat het 4 maanden is goed gegaan, gezien de slechte adviezen die ze tegenwoordig over bv geven op het cb... Maargoed, niet getreurd hoor, met de fles worden ze ook wel groot! ;) En aan die lekker bolle wangetjes te zien doet ze het goed! :D

Groetjes, Cossy

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ahhh cossy! wat een lekker jong!Hij heeft echt een mooi koppie!

IK WIL DAT ME KIND OOK SNEL KOMT!

Deel Deze Pagina