Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    CB slecht adviezen over BV? Ik kreeg juist een berg commentaar dat ik FV gaf omdat ik antistoofen aanmaakte (bewezen) :evil:

BV was beter en dat zou ik dan vol moeten houden tot ze een jaar was minimaal.... Nou nEEEEEEEEEEE dank je...

Ik zou het wel willen hoor... Maar als ik antistoffen aanmaak dat mijn meisje ziek word... ik peins er niet over!

2. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Mooie meid hoorJaimy!

Leuke foto's vooral die met het prijskaarje :)

3. 4days

4days Niet meer actief

Leeuw -> Nu duurt t niet meer lang, je bent al op driekwart! ;)

Verena -> Haha ja het zal ook wel op elk cb anders zijn, net wie er werkt. Ik bedoelde vooral omdat ze altijd meteen roepen dat je er dan maar kv bij moet geven als de bv niet goed loopt, terwijl dat juist hetgene is wat je NIET moet doen want dat is vrijwel zeker het einde in zich... En ze gebruiken ook standaard de groeikurves voor kindjes die kv krijgen, terwijl het bij bv anders loopt. Maarja ze moeten alles een beetje relativeren vind ik, als jij ervoor kiest kv te geven (zeker met die antistoffen) dan is dat jouw keuze, en dan moeten ze niet moeilijk gaan doen.

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    heej meiden,

hoe isset met jullie?

ik ben hier al een heeeeele poos niet geweest, was het ff helemaal zat! dat snappen jullie ;)

nog steeds niet zwanger helaas maar vorige week naar de gyn geweest en eerst met provera ongi opwekken (moet tussen nu en 7 dagen komen) en dan gelijk met Clomid beginnen.. omdat ik geen eisprong krijg, tenminste heel zelden!

spannend he.. misschien dat het nu dan nog een keer lukt na die mk in aug... je hebt gewoon toch meer kans.. dus ik probeer er niet teveel aan te denken om mijn kansen te vergroten hihi ;)

heeft dayenne eig al een baby? ga nu zo pas teruglezen.. heb zoveel gemist!

xxxxxxx gien

5. 4days

4days Niet meer actief

Heey gien! :)
    Fijn dat je nu met Clomid kan beginnen! Zijn de kansen idd groter. Want als je zelden een eisprong hebt schiet het ook niet op natuurlijk...

Nog nix gehoord van Dayenne... Als ze nu al bevallen is zou dat 2 weken te vroeg zijn. We zullen het binnenkort wel horen. ;)

Groetjes!

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ben ook erg benieuwd naar dayenne! als het goed is heeft ze vanaf de 20ste weer internet toch?

met hoeveel weken ben jij eigenlijk bevallen cossy?
    Ik heb vanaf het begin al het idee dat ik (in) met 37 weken beval, ben benieuwd of het echt zo zal zijn.

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Leeuw: Pin je er niet op vast. Ik heb zelf de grootste fout gemaakt en dat is hopen dat ik zou bevallen met (in) 37 weken.
    Ik ben uiteindelijk bevallen met 40wk2d.
    Maar na die 37weken had ik het niet meer.

@ Verena: Tnxs !

@Cossy: Ja ik ben nu tevreden zo , heb het er soms nog wel moeilijk mee , vooral omdat ik nog steeds BV heb.

8. 4days

4days Niet meer actief

Ik met 39 weken (en 1 dag). Ik dacht ook dat ik iets eerder dan 40w zou bevallen, maar dat kwam vooral omdat volgens mij de telling niet helemaal klopte, ik dacht dat ik al verder was. En volgens mij had ik gelijk, want vince was bij zn geboorte 3,6 kilo en 52cm. En ook de sprongetjes komen nu precies op tijd, en niet een week te laat. (wat eigenlijk wel zou moeten als je een week eerder dan uitgerekend bent bevallen)
    Maar ik ben al die tijd met tellen van 40 weken uit gegaan. Als je jezelf gek gaat maken met 37 weken gaat het echt lang duren op t einde... (en t duurt sws al eeuwig dan ;) )

Miracle -> Precies, hahaha, nooit uitgaan van 37 weken! ;) En die bv, ja dat kan wel nog even duren voordat het helemaal weg is... Heb je geen stuwing? Anders zou ik gewoon een beetje afkolven hoor. (niet te veel, dat stimuleert de productie weer)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Cossy: Af en toe nog lichte stuwingen maar geen volle borsten meer of gespannen.
    Wel lek ik soms nog wel , wel raar aangezien ze dus niet gespannen zijn of overvol voelen.

10. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ja dat hoor ik wel meer dat vrouwen lekken als ze stoppen met bv... Ik denk dat het nu wel langzaamaan steeds minder word.

11. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hmm.. ik kan niet slapen.. :rolleyes:

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ cossy

ben jij dr morgen ook bij?

Te ede? fotoshoot?

Groetjes

13. 4days

4days Niet meer actief

14. 4days

4days Niet meer actief

Was ik dan maar hier gekomen... :) Ik was ook pas heel laat in slaap!

15. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @ Cossy: Volgens mij had je het druk met mensen feliciteren in de topics enzo.. :)
    Ik maar op "Berichten sinds laatste bezoek" klikken, zag ik steeds jouw naam staan, hihi.. :)

16. 4days

4days Niet meer actief

Hahahaha! Ja ik was ook wakker en had niks te doen (zoals zwaar blijkt :) )

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wat leuk:) dan zie ik je morgen :)

18. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Kimm kan ik jou op de lijst zetten?

En wie neem je allemaal mee voor de fotoshoot?

19. 4days

4days Niet meer actief

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hee meiden!

Ben ik weer eindelijk :D. Had door de verhuizing geen internet meer.
    Alles goed hier met iedereen?

Deel Deze Pagina