Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wat een ontzettend leuke foto! :D Echt super leuk.

@Cossy haha ja ik vind 'm zelf ook giga. Kun je nagaan dat ie eigenlijk nóg groter moest zijn :). Ik knal nu al bijna overal tegenaan :).

En ja ik zou graag BV willen geven. Ik hoop heel erg dat het lukt!

2. 4days

4days Niet meer actief

Leuk! :D
    En als je het een keer even niet weet dan moet je het maar zeggen hoor, voor haast alles is een oplossing m.b.t. borstvoeding! ;)

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Cossy! :D

4. 4days

4days Niet meer actief

Np, ben allang blij dat ik niet de enige ben die bv geeft hahaha. ;)

Lekker roze kamertje heb je trouwens! :D
    Wij gaan als t goed is nu eindelijk verhuizen over anderhalve week, dus kan ik ook aan het kamertje beginnen. Het wordt waarschijnlijk limegroen met woezel en pip op de muur. :)

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je :D.

Gaaf zeg! Leuk hoor dat je eindelijk aan het kamertje kan beginnen. Nu kan je je eindelijk uitleven :D. Ik vond dat ik al lang moest wachten, kun je nagaan.

Pff ben nu bezig met de geboortekaartjes....we hebben nog steeds geen definitieve ontwerp en word er een beetje moedeloos van...

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben in dit topic niet zo actief, maar ik geef ook BV hoor ;) alweer bijna 2 maandjes.... heerlijk dat kleine manneke die lekker bij mama ligt ;)

7. 4days

4days Niet meer actief

Dayenne -> Hihi nu wordt het langzaam tijd idd! ;) Gelukkig kun je die kaartjes toch tot op het laatste veranderen he. :)

Noatje -> Jah heerlijk is dat he! :D Vind ik ook!

Groetjes

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik geef ook bv nu.. !
    met de eerste ging het al in het ziekenhuis verkeerd, pas heel laat aan de borst gelegen ( 4 uur later) kreeg al een fles in het ziekenhuis, kreeg geen goede begeleiding, na 4 weken ben ik gestopt.. hij was inmiddels toch al aan de fles gewend! Achteraf vind ik het heel jammer!

met deze ging de bevalling goed, en mocht meteen aan de borst.. kreeg goede hulp!
    alleen jammer dat hij nog niet doorslaapt ;) Mama is een beetje moe hahah

9. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    hey ik ben hier nieuw ...
    ik heb namelijk eenvraagje
    ..
    ik moest men eerste pil terug pakken donderdag en dat heb ik gedaan en vrijdag ook..; zaterdag en zondag ben ik ze vergeten en ben namelijk intiem geweest
    is er nu kans dat ik zwanger ben?
    veel liefs, x

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wat ik er nog van weet.., is als jij hem de eerste week hem bent vergeten.. een kans op zwangerschap groot is!
    Dus ik zal deze maand sowieso even pil en condoom gebruiken..

11. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    ben hem namelijk 2 x vergetn 2 x achterelkaar voor , tijdens, en na intiem geweest .. ben wel wat ongerust ! ,
    alvast bendankt!

12. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik had gisterenavond toevallig de televisie aanstaan, op zo'n programma dat ze in het ziekenhusi gaan kijken.. Op de eerste hulp ofzoiets.

Er was een meisje van 21 dat last had van buikpijn en bloedverlies na een abortus. Toen er gevraagd werd of dit haar eerste zwangerschap was schudde ze nee.. Dit was haar derde waarvan 2 abortus, en 1 wel gehouden....... Dan denk ik.. Meid.. gebruik een condoom.......

Voelde me echt raar toen ik dat zag... Meisje raakt 3x zwanger en laat 2x abortus uitvoeren... Tja :S

13. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    amai dat is wel erg!
    als ik nu zwanger zou zijn...
    zou ik het zeker niet weg laten halén ze ...
    maar 17 is wel wat jong dus hopen dat het niet zo is hé...

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    heyhey

heb heel ff vlug gespiekt.

@Dayenne: Wat vervelend dat je meisje zo klein is maar idd kunnen ze voor een babytje met de groei van 32 weken heel goed zorgen.
    Nog ff dan mag je van je meisje gaan genieten

@Cossy: Jeee mooie foto !

BV: Ik heb het wel gegeven kon het helaas niet langer geven dan 4 maanden , mijn bedoeling was tot de 6mnde volledig en daarna zolang ze het zelf wilde.
    Zit nu volledig op FV en ze doet het super maar jeetje was mis ik mijn BV enorm.. :(
    En cossy... heb nog steeds voeding :confused: ?
    Ik lek nu meer als voorheen toen het zo weinig werd.

Ben er weer vandoor begin me hamburgers te ruiken :oops: ....

15. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Cossy; Die groepsfoto is ook erg leuk geworden zeg! Ik ga de telegraaf in de gaten houden.. enne wat staat er dan bij?

\:D/ Ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt voor een pretecho met 18 weken. Een 2D echo + dvd opnamen, dat hebben we bij de 1e ook gedaan en nogsteeds plezier van om ernaar te kijken.
    Enne, wat o wat zal er in mijn buikje zitten?! We willen eind 20 weken nog 1 echo voor de bevestiging doen ;)

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant

FF showen..
    Is niet een hele mooie foto maar een aparte is gemaakt terwijl ik het niet inde gaten had
    (let niet op de plekjes op mijn gezicht dit komt nog van de zwangerschap en ik kan daar niet vanaf blijven :oops: )

17. 4days

4days Niet meer actief

Ranjeewha -> Leuk! :) En in het begin is het wel echt een uitputtingsslag jah... Maar hij zal binnenkort wel door gaan slapen toch :)

Mijzelf -> Het KAN zeker, ik was zelfs zwanger zonder er een te vergeten haha! En met elke pil die je vergeet wordt de kans stukken groter. Maar een geruststelling: Zelfs bij vrouwen die geen pil slikken, EN op het moment van de eisprong sex hebben, en waarbij men zeker weet dat ze beiden vruchtbaar zijn, zelfs dan is de kans op zwanger worden maar 40%. Dus de kans de je niet zwanger bent is sws altijd groter. :)

Slagroomtoetje -> Ja DAT is pas raar zeg! Ik kan me nog voorstellen dat iemand een abortus neemt omdat diegene pas 14 is ofzo en dan een paar jaar later het kindje wel laat komen. Maar om nou in een paar jaar tijd 3 keer zwanger te zijn waarvan je er 1 wel houdt en 2 niet?!?!? Had dat ene kindje dan meer rechten ofzo? Ik vind dat echt zielig! :(

Miracle08 -> Hmm nog steeds aant lekken... Tsja... Minder. Maar wel heel mooie foto hoor! :D (en niet zeuren hahaa, ze is gewoon leuk! ;) )

Alieke -> Ooooh spannend, nu maar hopen dat hij of zij de beentjes niet stevig kruist! ;) Waarom neem je eigenlijk nog een echo met 20 weken, je krijgt dan toch de 20 weken echo ofniet?

Groetjes!

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Die echo hebben wij en dan ben ik 18 weken. Het is een goed tijdstip voor de opnamen vanwege de groote van de baby (alles kan nog in 1 beeld)..

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden we zitten bijna op de 100 pagina's!

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jeetje das echt bizar.
    Maar je weet nooit de achtergrond he....Misschien is ze bij die andere 2 zwangerschappen wel verkracht ofzo, je kan het nooit weten. Sommige mensen maken bizarre dingen mee.

Maar anders is het wel van de zotte ja!

Deel Deze Pagina