Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ooh trouwens, helemaal vergeten te vertellen....Vandaag naar de gyn geweest, en die heeft getoucheerd. Ik heb helaas nog geen ontsluiting (anders zou hij mij gelijk inleiden) maar mijn bmm is al wel helemaal verweekt. Vrijdag terug voor CTG en maandag weer naar de gyn voor een echo en toucheren. Als ik nog geen ontsluiting heb dan krijg ik een veter in die de ontsluiting opwekt.
    Echt super spannend, maandag word ik gewoon ingeleid! :D
    Hij wilde mij namelijk niet overtijd laten lopen. Geweldig gyn he haha.

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hmm ik ben gisteren ongesteld geworden en het valt me op dat ik geen last heb van ongikrampen. :( Vorige menstruatie lag ik bijna kreupel van de pijn en nu heb ik nergens last van. :rolleyes: Zou dat er mee te maken hebben dat mijn cyclus zolang duurde..?

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Dayenne: Joehoei ! jij mag vanaf volgende week van je meisje genieten.
    Geloof me overtijd gaan is not amused !

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @Dayenne: Wow super voor jullie dat je volgende week je meisje eindelijk gaat zien! :D (of misschien wel vroeger ;))

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ow ja die heb ik ook gezien! ik schrok echt toen ze nee schudde en vertelde dat dit haar 3e zwangerschap was. ze moest nog geopereerd worden ofso iets toch?

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ja super he! Zoooo spannend, poe zeg.

@Sapphira ja ik hoop ook vroeger! Ik hoop echt dat ze nog vanzelf komt. Maar ik denk dat ze het prima vind daarbinnen :).

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    :whistle: Jeeeeeeeeeeeeej pagina 100 :whistle:

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    JEEEEE nr 100 !

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dayenne; Wat spannend zeg! ik hoop voor je dat jullie uk zelf toch komt, inleiden schijnt best heftig te zijn omdat je lichaam nog niet helemaal voorberreid is. Gelukkig hoef je er niet lang op de wachten!

10. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    @ cossy ..
    dat is wel een gerustelling
    ik heb wel roze , bruine veeg weet jij waar dit ms vandaan kan komen?
    of hoe het zit?
    liefs,x

11. 4days

4days Niet meer actief

Jeejjj, pagina 100! ;)

Alieke -> Ohww zo. ;) En ingeleid worden is nooit een pretje nee, met die weeenopwekkers, dat is toch erg heftig. Ik ben dan niet ingeleid maar ik kreeg wel weeenopwekkers. :(

Dayenne -> Wow, uiterlijk begin volgende week ben jij dus mama! :D Echt vreemd he! Nog maximaal dagen... En misschien heeft jouw dame wel zoiets van het is mooi geweest, ik kom nu al. Wie weet. ;)

Sapphira > Dat zou best kunnen ja, als je zo'n lange cyclus hebt heb je ook geen eisprong en dan kan de ongesteldheid ook minder heftig zijn. Ik adviseer je wel om ruim voordat jullie aan kinderen willen beginnen naar de dokter te gaan, waarschijnlijk gaat het een hele poos duren eer de cyclus weer normaal is...

Mijzelf -> Als je de pil vergeet kun je doorbraakbloedingen krijgen, dan verlies je een beetje bloed terwijl je niet ongesteld bent. Dus waarschijnlijk is het dat... Maar ja kunt natuurlijk altijd even voor de zekerheid een test doen, dan weet je het. ;)

Miracle -> Erg mooie banner! :D Ik kan geen neiwue meer maken omdat mijn vriend ps3 va de pc heeft gegooid, verdorie... Nu moet ik wachten op een nieuwe. :(

Groetjes, Cossy

12. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente

@ cossy.

is een test nu nog niet te vroeg?
    moet dat niet rond de periode dat je ongi moet worden?

13. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Mijzelf, hoelang is het geleden dat jij ongi bent geweest?
    Het kan namelijk ook innestelingsbloed izjn

14. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    22 januarie waren mij laatste mandst
    ik moets donderdag terug beginnen met de pil heb dat gedan vrijdag oook
    maar ben zatergdag en zondag men pil vergeten tijdens voor en na ben ik intiem geweest
    zatedrag morgen had ik licht roze veeg..
    dan nix gisteren avond ook licht roze veeg
    vadag eerst roze - bruine

15. 4days

4days Niet meer actief

Oooh ik dacht dat je al in de volgende cyclus zat, hihi. Nee je hebt je eisprong nog niet eens gehad, het lijkt mij zeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk dat je zwanger zou zijn. Als je de rest van de maand veilig doet lijkt het me haast uitgesloten. (maarja, je weet t natuurlijk nooit 100% zeker)

16. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    ze zeggen wel dat je je als je je pil vergeet in de eerste week dat je terug je eisprong kan hebben had gebeld naar mijn doktr gisteren...
    we zien wel zekr:)

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Cossy; Ik ben ook blij dat ik niet ingeleid ben of weeën opwekker heb gehad. Pffiew als ik dat ook nog eens had gehad dan stond ik op springen :) Mijn weeën waren meteen heel heftig, logisch ook als je bedenkt dat je 5,5uur later de kleine in je armen hebt ;)

18. 4days

4days Niet meer actief

Ja klopt maar die eisprong komt dat toch rond de normale tijd hoor, dus dat zou bij jou over 8 dagen zijn. ;) Het belangrijkste is dus dat je het de komende maand veilig doet, anders zit het er inderdaad dik in dat je zwanger wordt.

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi ik ben bang van niet. Volgens mij vind ze het allemaal prima zo :).

@Alieke ik had ook gehoord dat inleiden best heftig is, dus ik zie er wel tegenop. Maar aan de andere kant, als ik me bedenk dat ik dan eindelijk mijn meisje in mijn armen heb dan heb ik het liever vandaag dan morgen! :D

20. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

dayenne... heerlijk he zo'n gynaecoloog, die zegt dat je niet over hoeft te lopen haha! dat herken ik!

fijn meis

Deel Deze Pagina