jah idd mjah we zien wel zeker.. ik zou het niet erg vinden als het nu zo moest zijn .. maarl iever niet
Komt Essie de betweter even aan hahaha (van mij kun je het wel hebben toch Cossy? ) sorry hoor kan het niet laten! Maar de kans dat een stel, dat normaal vruchtbaar is en vrijt zonder anticonceptie, zwanger raakt terwijl ze op exact het goede moment sex hebben, is zelfs maar 15 tot 25%! Jeetje, jullie zijn al op pagina 100! Tetteraars.. Ik kan jullie gewoon niet bijhouden, anders zou ik hier wel gezellig komen meeschrijven! (Nou ja, als ik welkom ben kan ik het in ieder geval eens proberen haha!) Liefs Esther
Haha nee kan ik me iets bij voorstellen hoor, ik schrok al toen ik zwanger was met 20, en 17 is nog es 3 jaar jonger. Maar het zal wel niet zo'n vaart lopen. Dayenne -> Ik heb ook al van mensen gehoord dat inleiden wel meeviel. Bovendien duurt het dan zelden lang. Ik ben niet ingeleid en had toch een horror-bevalling, dus het kan alle kanten op....
njah idd 17 is welwat jong .;drm dat ik me wat zorgen MAAKTE maar nu niet meer wat ik nu allemaal hoor
wat cossy zegt is helemaal waar,, Mijn eerste wat een horror bevalling, meer omdat mijn kindje niet genoeg zuurstof had, en geboren werd met een apascore van 4 ..! de tweede was een inleiding.., ik ben van in bijna 3 uurtjes bevallen! ik was in twee uur naar 9 cm gegaan..! de weeen zijn best heavy! Maar als ik kon keizen koos ik toch voor de inleiding, ksuksu
Pffff apgar van 4, dan schrik je je idd wezenloos... Gelukkig is het goed gekomen! Vince had ook de navelstreng om zijn nek zitten, maar gelukkig niet zo dattie dicht trok.
Oh kijk aan, inleiden hoeft dus niet verschrikkelijk te zijn. Das mooi, ben ik iets geruster! @DaYa je bent zeker welkom hoor .
Ik ben ondertussen Vince z'n eetstoeltje in elkaar aan het draaien. Hij kan al zo goed recht zitten en z'n hoofdje recht houden, volgens mij wordt het tijd voor de stoel.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw verhaal niet helemaal heb meegekregen! Dus ik vel nog geen oordeel! Zal eens teruglezen hoe jouw situatie is, dan kan ik beter inschatten wat je kansen zijn.. En joh wat een warm welkom! Nou ik ga mijn best doen hoor maar het leven is druk en ik weet niet of ik jullie bij kan houden hoor! Dayenne -> Ik ben een vaste lezer van jullie kidzsite haha en had al gezien dat jullie meisje niet zo goed groeit. Top dat de gyn je niet overtijd laat lopen, ik duim voor een vlotte bevalling voor je en een gezond dochtertje! Inleiden vind ik ook geen straf hoor qua bevalling. Mijn eerste bevalling kwam spontaan (na strippen op 41 weken) en was een bloedbad met haast en stress, mijn tweede en derde ben ik ingeleid. Pijn is goed te houden, vond het echt niet heftiger dan bij de spontane bevalling. En de snelheid, sjah, ik beval sowieso belachelijk snel dus of het verschil had uitgemaakt bij de tweede en/of derde als het spontaan was geweest, daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Ik zal deze keer weer ingeleid worden en al heb ik eigenlijk niet veel zin meer in dat medische circus (dat is het enige dat me echt tegenstaat) echt er tegenop zien doe ik ook niet.. Loopt wel los. En een bevalling doet toch gewoon pijn, hoe je het ook wendt of keert haha! Liefs
@DaYa dus jij bent onze stalker? Hihi nee grapje, leuk dat je meeleest op onze site! Nou, ik begin er al minder tegenop te zien. Thanks!
hey dus ik zal het eens zeggn he dan kan jij je mening ies geven hé ik moest donderdag met mijn eerste pil beginnen.. ( eerste week dus) donderdag en vrijdag heb ik mijn pil genomn zaterdabg en zondag niet voor, tijdens en ne benik intiem geweest! ik hoorde dat je de eerste wek snel zwanger kon geraken dus dat was mijn vraag hoevel kansn ik had.. ik heb wel rooos en bruine afscheiding ... liefs x
Nou ik was op mijn 15e begonnen met de pil slikken omdat ik altijd héél erg ziek werd als ik ongesteld was. Ik nam hem altijd om 09.00 's ochtends, en vergat hem nooit. Toen ik 16.5 was kreeg ik een relatie(ga nu nog steeds met hem), en 1 jaar later raakte ik zwanger, terwijl ik altijd zeer goed de pil in nam. Ook als ik ziek was! Ik was net 4 weken en heb toen abortus gedaan. Heb toen gelijk een spiraal laten zetten, maar kreeg daar ontzettende hoofdpijn van, en dat ding was ook nog is gebroken en prikte in mn baarm. Heb ik toen weg laten halen! Toen even nagedacht, wat nu? 4 soorten pillen gehad, spiraal.. Toen maar de Nuva-Ring, en na 4 maanden gebruik van de Nuva-Ring Zwanger! Laat het nu komen met veel liefde, omdat ik nu bijna mijn diploma heb, samenwoon, een baantje heb en ik gewoon veel meer te bieden heb en mijn relatie veel stabieler is! Maarre, ik geloof al die kansberekeningen niet meer hoor !
Haha tsja wat die kansen betreft.... Ik ben zelf ook zwanger geworden terwijl ik geen een pil was vergeten.... Maarja die is 98% veilig dus 2 op de 100 vrouwen zijn nu eenmaal 'de klos'