Haha jah je hebt ook nog tijd genoeg hihi. Maarja iedereen is er toch op een andere leeftijd aan toe, dat kun je alleen zelf bepalen. Je kunt trouwens maar 1 banner tegelijk nemen.
hhe jah we zien wel wat er van komt het is te hopen da men vriend nu nie te veel hopt... ik heb er tg maar 1 ?
Ohw hihi nee is alweer goed Ik had dat probleem trouwens eerst ook een beetje, maar dan andersom. Ik wilde zelf graag vroeg aan kinderen beginnen maar mijn vriend zag dat nog niet zo zitten... Hoe oud is je vriend eigenlijk?
21... maar ik heb enorm veel pijn aan men buik.. en sta heel dik enzo .. en kben twee dagen kweni oe moe ( allemaal toevalig) en men vriend van jah ge zijt zwanger... kheb da savonds zo gezegt van jah ben men pil twee x vergeten.. in de eerst week em was héél content en ik zo van ja ma da is wss ni zo ze dus ni hopen en hij denkt nu van wel... en ik ben nu hééél zeke rvan niet... en jouw vriend?
Hmm ja kan wel zwangerschap zijn. Maar van de andere kant kan het ook zijn dat je cyclus een beetje in de war is door die vergeten pillen. Moeilijk te zeggen zo. Mijn vriend is trouwens al 27, hahaha.
Jah k denk doorbraakbloeding, juist omdat je die pil bent vergeten. Dan schommelen de hormonen een beetje, en dat zou ook de andere symptomen kunnen verklaren...
Mijzelf.. Wanneer kan je testen? Kan het niet terug vinden of je dat gedaan hebt of niet! Want ik ben nu 7 weken zwanger, en verlies ook bloed, en heb mn frummel gezien en alles is goed..
Even gauw -> avondspits hiero! Mijzelf, meid, als het zo is, is het zo! Wel fijn dat je vriend er ook zo achter staat. Enne als je nu niet zwanger bent, probeer die kriebels dan nog maar een beetje in bedwang te houden hoor je had er vóór deze maand toch ook een goede reden voor? Verlies niet al je dromen uit het oog door een nieuw gewonnen droom! Cossy, mijn man wordt in mei alweer 33 whahahaha ouwe l*l! Liefs
jah ik denk het ook... pas als ik men regels zal hebben op de dag dat ik ze normaal zou moetenhebben dan pas zal ik wel 100% zeker zijn mjah .. .
Meiden ik denk dat het begonnen is hier. Heb flinke ongikrampen die in golven komen. Ik word er soms helemaal draaierig en benauwd van. Moet tijdens een kramp echt op mijn ademhaling letten. Spannend! Word er een beetje emo van zelfs .
Echt? Ga je bevallen? Hou ons op de hoogte hé!? Ik weet niet hoe het begint, maar begint het echt met ongikrampen? X
Ooh wat leuk! Ja de pijn minder natuurlijk, maar je hebt straks waarschijnlijk je meisje in je handen! Heel veel succes!
ooww wat ontzettend leuk! doe je best ff doorbijten en dan heb je je kleine meid bij je! oww spannend zeg! heeel veel succes
Och helemaal vergeten dat we hier ook aant kletsen waren, nou loop ik achter! Daya -> Hahaha dan herken jij dit zeker ook he: 'Huh hoe oud ben je dan?' 'Nou 21' (in jouw geval nu 23) 'Huhhh, en je vriend dan?' 'Die is 27' (of 33). 'Oooooh vandaar.....' Eerised -> Hmmm volgens mij houdt deze groep wel van oude lullen, whahaha! Oh en over die bevalling, bij mij begon het ook met ongi krampen ja. Maar wel heel regelmatig, om de 4 minuten. Dayenne, joehoeoeoeoe!! Zet m op meid!! Ik zal heel hard aan je denken en voor je duimen! Ik wens je een voorspoedige en hopelijk niet al te pijnlijke bevalling!!! (en natuurlijk willen wij wel gauw fotoos zien, hihi)