ahh wat een dotje! Echt een lief koppie! Kan niet wachten dat ik over een paar weekjes mag showen met me jochie
Dayenne -> Jij ook al?! Komt zo lekker dom over... ZIJN we al 'tienermoeders' waar veel mensen een oordeel over hebben, schrijven we ook nog tienermoeders verkeerd... Pfff wel spannend he, een beetje TE spannend.. Ik hoop maar dat de kleine meid er snel is, gezond en wel! Daya -> Hihi een hele kleuterklas bij jullie. ja als je je iedere keer wil bewijzen heb je wat te doen he. Laat ze maar lekker denken, waarschijnlijk zijn de meesten jaloers... Noatje -> Jeujj wij zijn beroemd! Ranjeewha -> Aaaah wat een lekker ding! Echt een leuk ventje! En ik moet nog steeds lachen om die buik van jou, hihi. Wat was die groot zeg! Die van mij was echt niet zo groot, terwijl Vince ook niet klein was met 3,6 kilo...
@Cossy haha precies mijn gedachte! Ik dacht al: die vooroordelen worden wel gevoed zo . @Ranjeewha wat een ontzettend lief mannetje! Echt een charmeur haha .
@ Dayenne, wat jammer Meid.. Maar volgende week heb je iig je kleine meissie in je armen, jullie kleine wondertje! Zal aan je denken ..
@Cossy ja het is alweer gezakt helaas. Alleen nog harde buiken. Ik hoop dat dit wel wat voorwerk doet. @Eerised thanks meis!
@Cossy ik sta waarschijnlijk volgende week op bv.com Stefan mailde dat hij de foto heel erg mooi vond en hij hem wel eilde plaatsen
hey hey Daar bem ik weer ff vlug @Dayenne: Ohh wat frustrerend. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb in de laatste 3 weken van me zwangerschap 3 valse starten gehad en de 4de keer was na het strippen die leidde uit eindelijk tot een bevalling. Mijn duimen draaien overuren voor je ! ! @ DaYa: Heerlijk na drie meisjes eindelijk ook een jongen ! @ Ranjeewha: Wat een lekker knulletje ! @ Cossy: Kan vince al zelf zitten ? Of heb ik dat in me haast verkeerd gelezen ? Jaimy kan wel zitten als ik haar vasthoud en ze houd haar hoofdje dan ook goed vast en recht. Heb sinds gistere de wandelwagen in een zit stand gezet , nog een klein beetje schuin voorals ze in slaap valt. En ze zit nu ook recht in haar schelp in de fietskar. En Jippie ! Jaimy heeft gistere voor het eerst geschaterlacht en hard ook moest er gewoon van huilen Emo ikke he... Ze brabbeld en gilt de hele dag nu door en nu af en toe ook een flinke schaterlach ! Ben er weer vandoor !
Ik weet het niet meer, wat moet ik doen? Weet niet of jullie mijn verhaal al weten van vorige week? Dat ik bloedverlies heb gehad en ben daarvoor naar het ZH geweest en heb toen mijn frummeltje gezien wat allemaal goed was! Had van de week ook nog een beetje bloedverlies maar echt heel weinig. Nu ging ik vanmorgen plassen en was het iets meer en echt heel rood ook voel ik me best goed (op de onzekerheid na) en zijn mn borsten minder gevoelig.. Niet toch een miskraam hé? Wat moet ik doen?
Ik moet 10-02 nog op intake.. Ze zijn van half 10 tot half 12 bereikbaar op het gewone nummer, daarna alleen het spoednummer! Pff
Heb je bij de dokter het vruchtje gezien? Anders zou je daar naartoe kunnen bellen voor een spoedecho.
Ow sorry, zh. Kan je daar niet naartoe bellen? Dat je je ernstige zorgen maakt omdat je weer bloed verloren hebt?
Ja, zou kunnen. Maar was bij de spoedeisendehulp.. Miss dat ik wel gewoon eerst naar mn dokter bel! Allemaal nieuw voor mij, weet echt niet wat ik moet doen.