Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Eerised90: Ik zou de Vlos bellen en het uitleggen , je hebt dan kans dat je eerder je intake krijgt.
    Ik kreg hem nml al met 8wk en ook meteen een echo.
    Sterkte en laat iets weten !

2. 4days

4days Niet meer actief

Noatje -> Dan kom ik je foto ongetwijfeld nog tegen! :D

Miracle -> Hihi nou nee hij kan nog niet zelf zitten, alleen met steun. Waar had je dat gelezen dan? Haha. Ik heb op de wandelwagen nog de bak, maar Vince wordt te groot dus binnenkort zal ik m wel moeten ombouwen...

Eerised -> Spoednummer bellen hoor! Waarschijnlijk krijg je dan meteen een echo, of in ieder geval sneller.

3. 4days

4days Niet meer actief

Oeps, over een half uur vertrekken naar cb en wij zitten nog in pyjama.... :confused: Doei!

4. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    :confused: Ik heb er al een complete werkdag opzitten en jij zit nog in de pyjama?! :confused: :)

Eerised, ik zou ook gewoon bellen hoor! Mij is altijd gezegd: "al lijkt het onschuldig, bloed=bellen punt uit!"

Miracle, thanks hahaha en wat een schatje is Jaimy. Ik moet ook regelmatig huilen hoor als mijn meiden 'ineens' iets doen.. En op Dariënne d'r vierde verjaardag deed ik niks anders dan alleen maar janken! Ik dacht alleen maar de hele dag; "nu is ze niet meer van mij alleen, nu moet ik haar delen met de juf"..... Er zullen nog vele tranen volgen, maar wel met een gelijktijdige glimlach. Geniet er maar gewoon van! ;)

Liefs

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Cossy: Oh haha , nou ik las heel vlug dat je met de kinderstoel bezig was want vince kon nu goed zitten en met zijn hoofdje recht.
    Nu ik net goed terug heb gelezen las ik waar ik de fout in ben gegaan.Hihi..

Toen Jaimy 2 maandjes was heb ik de bak eraf gehaald en hem omgebouwd ze lag dan wel helemaal plat , met 3 maandjes had ik hem iets schuiner gelegd zodat ze nog meer kon zien en nu dan sinds gistere rechtop en nog een heel klein beetje schuin vind ze geweldig !

@ DaYa: Ongeloofelijk he , maar daar wil ik nu nog niet aan denken hihi..Bij het idee alleen al dat ik ze straks moet gaan delen met de juf pfoee das gelukkig nog ver weg..

ben er weer vandoor ff me wasjes afmaken zodat ik de volgende weer kan aanzetten...

6. Even snel een berichtje hoor, want ga even wat dingen doen nog in huis, kom net thuis!

Alles is goed, het frummeltje was goed gegroeid vergeleken met vorige week.. En het hartje was nog beter te zien!

Foto van de echo staat in mijn album..

Ben 7 weken & 3 dagen.

02-03 om 09.20 heb ik een afspraak, ter controle een echo.

ben zo blij!

7. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Super meid, ben blij voor je!

8. Dankje, ik ben ook echt blij hoor..
    Pff, ik maak me telkens zo druk, maar kan er werkelijk waar niks aan doen!
    Ben zo bang dat ik het verlies.
    Maar nu maak ik me niet meer druk, zo lang ik maar niet dood bloed dan.. :$

Heb jij al een echo gehad?

9. Sorry, heb al gekeken.. Zie al 2 echo's!
    Geweldig gevoel om het te zien he.

Wanneer heb je je volgende echo? Met 12wkn?

10. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha :oops: normaal niet hoor, maar net vandaag kon ik even lekker uitslapen! :D

Miracle -> Oooh daar las je dat, hihi ja ik bedoelde inderdaad zitten met steun. ;) Ik denk inderdaad dat Vince het ook geweldig zal vinden als hij meer kan zien in de kinderwagen! Maar ik dacht ik heb verdorie niet zoveel voor die bak betaald om hem maar 2 maanden te gebruiken, hahaha! :oops:

Eerised -> Super dat de echo goed was! :D Lief, echt al een klein beebje hihi! :D Zie e wel, je kunt beter bellen en dat je dan gerust gesteld bent dan dat je je wat gek zit te maken. Er zijn trouwens best veel vrouwen die in het begin van de zwangerschap bloed verliezen, en over het algemeen zeggen ze zo lang je geen krampen krijgt is het meestal niet zo erg. :)

Vince was vandaag op het cb, en hij weegt al 7,5 kilo! :D Wauw, hij is gewoon al bijna 4 kilo bijgekomen alleen van mamamelk, hahaha! :D Bij de prikjes was hij stoer. Bij het eerste trok hij alleen een sip lipje en bij het tweede moest hij heel eventjes huilen. Maar toen hij werd opgepakt was het al weer goed. :)

Hoe zou het met Dayenne zijn? Hele dag nog nix gehoord, hihi! Misschien goed nieuws. :D

11. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb al 3 echo's gehad!
    Dinsdag had ik er zelfs nog eentje... En pff.. Het bewoog gewoon! Heerlijk om te zien.

Met 13 weken 6 dagen heb ik zelfs nog een echo :D

12. 4days

4days Niet meer actief

Ohh hahah wel leuk! :D Kun je lekker vaak je beebje bewonderen! :D Ik had zelf met ruim 5 weken weken de eerste echt (rijstkorrel met kloppend hartje) en de volgende met 9 weken (vrolijk spartelend babytje). ;)

Edit: oja, en met 12 weken de nekplooimeting, das was echt prachtig! Een helemaal af babytje wat vrolijk omhoog zat te klimmen en zich weer omlaag liet drijven! :D

13. Cossy.. Het hartje ging tekeer joh, echt mooi :) !!
    Ja.. Ik weet het, maar omdat mn gevoel weg was en ik helder bloed had. Maarre, ja.. Ik maak me zo druk omdat ik het nu gewoon zo graag wil!
    Ben iig weer gerust gesteld he :) . En heb mn kleine weer even gezien.

Slagroomtoetje.. Wel leuk zoveel echo's. Wanneer zet je de 3e online? Vind het zo leuk om te zien die echos..
    Ja echt heerlijk, kreeg helemaal kriebels.
    Mooi zeg dat zo iets in onze buikkies zit.

14. 4days

4days Niet meer actief

Nou over die symptomen kan ik je ook wel gerust stellen hoor: De allereerste weken dat ik zwanger was kreeg ik echt geen hap dor de keel, ik voelde me al slecht bij de gedachte aan eten. Maar toen ik een aantal weken zwanger was verdween het weer en had ik totaal geen symptomen meer...

Maar ik maakte mezelf ook gek hoor, dat wel! Hahaha. De eerste 12 weken heb ik echt zitten aftellen, pas daarna kon ik echt gaan genieten. :) Ik denk achteraf dat de zwangerschap zo onverwacht kwam dat ik eigenlijk nog een beetje bezig was met het verwerken en omschakelen. En een miskraam leek op dat moment voor mij beter te bevatten dan de gedachte dat ik opeens een kindje zou krijgen, daarom was ik er denk ik zo bang voor.

15. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Hij staat er nu bij.. :)

16. 4days

4days Niet meer actief

Slagroomtoetje, leuk! :D Best al een groot baby'tje he! :D

17. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    En toen liep ik alweer anderhalve pagina achter........ :( :oops: Hahaha!

Slagroomtoetje, wat leuk al die echo's zo op een rijtje! :-D

Cossy, ja die mamamelk van jou doet het goed bij Vince! :-D Ik heb voor mezelf de knoop doorgehakt dat ik deze keer toch maar weer borstvoeding wil proberen (na drie fiasco's.....) en ik ga bij voorbaat een lactatiekundige inschakelen zodat de bv alle kansen krijgt die ik het kan geven.. Misschien is vier keer dan wel scheepsrecht!

Over dat aftellen in de zwangerschap; dat had ik bij de meiden wel heel erg! Iedere keer als ik de 12/16 weken passeerde voelde ik me gewoon een stuk beter en daar keek ik echt naar uit haha. Had niet eens echt te maken met angst voor een miskraam, want bij alledrie mijn dochters voelde ik aan dat het goed zat en bij allevier mijn miskramen voelde ik gewoon dat het fout zat! Frappant he.

Zo, ik ga de dames aankleden, wij gaan waarschijnlijk een dagje weg! :-D

Liefs

18. 4days

4days Niet meer actief

Daya, wat was er de vorige keren dan mis gegaan met de bv? Wel slim dat je meteen een lactatiekundige in wilt schakelen jah. En goed dat je het ondanks 3 mislukte pogingen toch nog probeert! :) Borstvoeding is meestal even worstelen de eerste weken helaas, maar wie weet gaat het bij jou deze keer wel super. ;)

Ik ga de rest van het weekend naar een vriendin, dus tot zondagavond! :)

19. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    En ik ga vandaag positiekleding kopen.. Ben aan het afvallen maar mijn buik word dikker.. :p Dus ik heb geen keuze.

20. 4days

4days Niet meer actief

Daya, wat was er de vorige keren dan mis gegaan met de bv? Wel slim dat je meteen een lactatiekundige in wilt schakelen jah. En goed dat je het ondanks 3 mislukte pogingen toch nog probeert! :) Borstvoeding is meestal even worstelen de eerste weken helaas, maar wie weet gaat het bij jou deze keer wel super. ;)

Ik ga de rest van het weekend naar een vriendin, dus tot zondagavond! :)

Deel Deze Pagina