Slagroomtoetje -> Ik had met 12 weken best al een buik, hahaha. En het is super normaal dattie nu begint te groeien, zou niet goed zijn als het NIET zo was! Noatje -> Ja is eigenlijk wel veel leuker om zelf een site te ontwerpen idd... Heb deze eigenlijk alleen omdat het zo makkelijk is, hihi... Ik ga trouwens met mn ma naar de beurs, is dat geen ideetje? Hihi. En wij gaan ook met de trein maarja met de intercity tussen maastricht en a'dam, dus daar zal je wel niet mee hoeven... Alieke -> Haha ja kan ik me iets bij voorstellen, als ze eenmaal lopen dan is het niet meer echt handig om ze mee te nemen... Vince is er nog net klein genoeg voor, die past nog net in de kinderwagenbak. Welke dag ga je eigenlijk? Oehh hoe zou het met Dayenne zijn? Waarschijnlijk is ze nu druk bezig hahaha! Of ze heeft een suuupersnelle bevalling gehad en is al mama, who knows...
Cossy; Ja Vince vind het nog best om overal heen te gaan, das lekker :-D Ik ga waars. vrijdag avond.. Ik zit de hele dag al aan dayenne te denken. Hoe zal t gaan?
poe jah spannend hoor voor dayenne.. missch ligt ze nu al te genieten van haar meissie! ben benieuwd! ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest.. voor een echo enzo... nou ik heb al een eisprong gehad dus beetje vroeg maar goed dat zei iemand net al: beter vroeg dan helemaal niet dus nu vrijdag bloed prikken om te kijken of het idd zo is en of ik misschien al zwanger ben spannend hoor! dusssss dat was mijn verhaal weer ff ik ga hopelijk volgend jaar naar de beurs
Meiden helaas...het gaat niet beginnen hier...De gyn heeft me naar huis gestuurd. De boel zat nog potdicht en hij wilde geen veter inbrengen omdat je daarvan soms een weeënstorm kan krijgen, en dat kan ons kleintje nu niet aan . Het is nu afwachten of ze vanzelf komt....We hebben weer een afspraak staan voor volgende week, het is maar afwachten hoe het dan gaat.. Ben even heel erg verdrietig .
och meissie wat balen! en je had het zo verwacht he! nou tis idd misschien wel het best voor je meissie maarja voor jezelf is het egt shit! ik hoop voor je dat het alsnog deze week komt hoor! xxx
Jeetje dayen! Dat is echt een vieze tegenvaller.. Hoe is het verder met de klachten? Heb je ze nog? Ik had hele lichte klachten, bijna niet te merken en toch was het aan het rommelen. Een week later is ze geboren
jullie zijn alweer op een heel ander onderwerp las van de 9 maanden beurs ik ga er ook heen en heb er best veel zin in ook even mijn verhaal doen ik was 16 toen ik zwanger raakte van me dochtertje en oen net 17 dagen 17 toen ze werd geboren nu ben ik 19 en in verwachting van de 2e groetjes
Gien -> Ooooh ik hoop echt zooo voor je dat je zwanger bent! Wel fijn dat je in ieder geval een eisprong hebt gehad. Dayenne -> Ohw neeee meen je niet oww super balen zeg.... Maarja wel maar beter dat het niet gebeurt als hij denkt dat jullie meisje het niet aan kan... Wat gaan ze nu doen dan, afwachten en anders keizersnee ofzo? Een natuurlijke bevalling natuurlijk wel altijd beter dan ingeleid worden. En het maakt niet uit als je nu iet meer aan het rommelen bent, ze kan toch elk moment komen. Ik heb helemaal niet gerommeld voordat Vince kwam, smiddags kreeg ik een beetje buikpijn wat langzaam veranderde in weeen, verder van tevoren nergens last van gehad dus... Mamaomi -> Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk, wordt je dochtertje grote zus! Noatje -> Ohww jammer! Groetjes Cossy
Pffffffff chronisch tijdgebrek weer....! Dayenne meid wat ontzettend balen zeg! Ik duim voor je dat het gauw uit zichzelf begint....... 9maandenbeurs, ik heb gister bij de Kruidvat gratis avondkaarten gekregen, misschien dat ik ook maar eens ga. Zou het wel enorm leuk vinden, want had eigenlijk drie jaar geleden al willen gaan. En ik ben nota bene zwanger van de LAATSTE en ben er nog nooit geweest! Cossy en Noatje, betreft die BV een korte samenvatting. Ik wilde bij mijn oudste perse minimaal een halfjaar BV geven, maar ze had een erg klein mondje en mijn tepel was vrij groot. Dat veroorzaakte kloven (moest eerst de pus eruit drukken voor ik haar aan kon leggen) en heb een dubbele borstontsteking gehad. Toen het eindelijk een beetje lekker liep begon Dariënne af te vallen. Mevrouw had te weinig honger. Byebye BV. Yashyra was in shock door de belachelijk snelle bevalling en heeft de eerste anderhalve dag helemaal geen druppel gedronken. Daarna was ze nogal afgezwakt en kon alleen een flesje pakken. Ik heb nog 8 dagen lopen kolven, maar toen ik al kloven kreeg van het kolven ben ik er a la minute mee opgehouden. Dat nooit meer weer! Bij Naeyyssa ben ik er niet eens aan begonnen, en achteraf maar goed ook. Zij heeft na de geboorte voedings- en hongerproblemen gekregen en was binnen 6 dagen een halve kilo afgevallen. In het ziekenhuis kreeg zij de bijnaam 'anorexiababy', en hoewel dat misschien denigrerend en verdrietig is, daar leek het inderdaad het meest op. Als zij BV had gehad, had zij nog meer af 'mogen' vallen voordat er ingegrepen werd en dat had kunnen leiden tot ernstige, permanente schade bij haar. En toch wil ik het nu weer proberen............... Maar dat kan ook maar zó weer veranderen. Want wat nou als het weer zo loopt als bij Naeyyssa? Heb ik verder nog wat vergeten? Ik ben zo dement als een deur hahaha! Liefs Esther
@ cossy, dankje ben ook heeeel benieuwd hoor.. maar we wachten het maar af iig heeft het aangeslagen, daarom al heeel blij! @ mamaomi, gefeliciteerd! @ daya, sjonge wat een verhaal! das nie egt fijn nee... nou heel veel succes met de 4e poging!
Helemaal veel respect dat je het nogmaals wil proberen! Naast de lactatiekundige wil ik nog 1 tip geven en dat zijn de motermathes http://www.prettymumtrading.nl/pages/mothermates.asp schijnt geweldig te helpen bij kloven! ik hoop echt voor je dat het lukt en dat je er net zo van mag genieten als Cos en mij... zou toch een mooie afsluiting zijn en lukt het niet? Dan hoop ik dat je prinsje heerlijk smult van de fles
mothermades, zijn echt hele goede dingen bij kloven! ik had een flinke scheur, aar mijn tepel omhoog kwam! tranen stonden in mijn ogen zo'n pijn! na de eerste keer.., was hij helemaal weg!
Daya -> Als ik jouw bv-verhaal lees kan ik het goed begrijpen dat je er een beetje bang voor bent... Is ook net super pech als het 3 keer slecht uitpakt... Tsja ik kan niet meer dan zeggen dat het deze keer ook totaal anders kan zijn, misschien hapt deze baby wel super en komt meteen veel aan? Je weet het pas als je het probeert... Anders kun je altijd nog als een soort tussenoplossing besluiten om ermee te beginnen, maar zodra het niet meer goed voelt meteen stoppen... Oja, als je donderdag naar de beurs gaat zie ik je misschien wel hihi.
Hallo. Hoe is het hier? Nog leuke dingen doen vandaag? @ Daya, hopelijk gaat het nu wel goed met de BV. Zal voor je duimen! Groetjes, Dees
Hier vooral veel opruimen en uitsorteren vandaag, maandag krijgen we de sleutels van de nieuwe woning!!!
@ Cossy, wat leuk joh! Heb je zeker wel zin in om alles opnieuw in te richten ? Wat voor huissie is het.. Ben wel nieuwschierig!