Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Appartement, met 3 slaapkamers! :D Zal echt een verschil zijn met ons studiootje nu! ;) Ben vooral zo blij dat Vince eindelijk een eigen kamertje krijgt. :)

2. Zo lekker hoor!
    Ja dat geloof ik ja. Zeker als je n studio gewend bent.
    Nou meid, maak er wat moois van ;) . En geniet straks maar van je huissie als het af is.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    dankje :oops:

Wat lekker zeg een groter huisje! opruimze dan maar :)

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee allemaal,

cossy spannend hoor kun je lekker met woezel en pip beizg houden hihihi ;)

hoe zou het met dayenne zijn?

liefs xxx

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

haha ik dacht al dat meisje op BV ken ik ergens van (had ooit eens op je site gekeken hihih)

oowh, wij hebben ook weer gereageerd op een huisje..!
    hopelijk zijn wij de eerste haha ;)

Coosy veel plezier met et nieuwe huisje!

6. Ranjeewha18

ik hoop geniten van aar meisje

7. 4days

4days Niet meer actief

Haha jah idd, arme Dayenne...

Pff ben nu al zenuwachtig whahaha, nog 5 dagen... :D We hebben er echt zoooo lang op moeten wachten!

8. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    Cossy van harte gefelicitieerd met je nieuwe woning!

Liefs Jazzie

9. 4days

4days Niet meer actief

Thnx meid! :D

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Ranjeewha nee hoor, hier nog niks aan de hand helaas :(. Ben het ff helemaal zat :(.

11. Ranjeewha18

dayenne, ppff ik weet hoe het voelt om overtijd te lopen! SAM 11 dgn
    dus ik snap helemaal dat je het even hebt gehad!

wat ik ook niet echt snap is, ze hebben toch verteld dat ze je ingaan leidden? waarom doen ze dan nog niks?
    ik kreeg namelijk gel ingespoten om mijn baarmoeder te verweken (heet dat zo)

nou meis,,! doe het rustig aan, en 1 ding.. je hoeft je geen zorgen te maken dat je kindje te klein is !

12. 4days

4days Niet meer actief

Als ze dat doen is de kans op een weeenstorm veel groter, en omdat het zo'n klein kindje is zijn ze bang dat ze dat niet aan kan...

13. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Hey meiden! Voel me niet zo lekker de laatste paar dagen.. Heb van de week te horen gekregen dat mijn tante terminaal is.. Ze geven haar nog hooguit een halfjaar.. Een jaar geleden hebben ze huidkanker bij haar geconstateerd en nu is het uitgezaaid. En flink ook. Einde verhaal. Ben er toch wel door van slag...............

Dayenne, meid ik hoop zo dat het gauw doorzet bij jou!

Ranjeewha (Amber heette je toch? :oops: ), liep je bij Sam 11 dagen overtijd ja? Ik bij Dariënne een week en dat was al de langste week van mijn leven haha!

Cossy, wat lekker dat de tijd zo snel is gegaan! Woehoe! Sleutel huissie! :-D Ik ben trouwens vrij die desbetreffende dagen hahahaha maar ik denk dat je aan mij weinig hebt.

Ik weet trouwens nog niet of ik naar de 9maandenbeurs ga. Het is immers maar voor een paar uurtjes, 's avonds, op een moment dat manlief werken is (en ik dus geen oppas heb haha, niet dat ik hem zou meenemen ofzo dat is aan hem niet besteed, ik ga dus ook liever alleen of met een vriendin of mijn moeder :p ), het is een pokkeneind rijden en het is voor mijn laatste kindje, ik heb alles al, wat heb ik er te zoeken! Ben nog in overweging, kweetutnognie.

Betreft de BV, ik ga het toch weer proberen. Die knoop heb ik voor mezelf nu wel doorgehakt. Tenzij ik (direct?) na de bevalling een paniekaanval krijg ofzo, want dan pak ik gewoon een flesje, maar ik wil het toch alle kansen geven die ik het kán geven. Ik weet immers hoe heerlijk het is en ik mag best een beetje hoop hebben dat het nu wel een keertje lukt, toch.. Dat het nu echt genieten zonder stress wordt..

Ben ik nog mensen vergeten? :oops:

Liefs

14. mamaomi

mamaomi Lid

1 feb 2009
    41
    0
    0
    huismoeder
    tiel
    ja dan word me kleine meisje grote zus wel leuk ze geeft nu al kusjes op me buik en ze gelooft er heilig in dat ze ook een baby in haar buik heeft hihi best schattig eigenlijk
    groetjes

15. Ranjeewha18

cossy... thnx ook weer opgehelderd!

@daya, ja zo heet ik ;liep met 1o dgn overtijd nog door de stad te banjeren :)

mamaomi... gefeliciteerd!

16. 4days

4days Niet meer actief

Hahahha nee ik denk het ook niet, of schilderen nou het ideale werk is met je dikke buik... :) Ik moet trouwens ook ver reizen voor de 9 maanden beurs hoor hahaha, ik zit alleen al 3 uur in de trein, en dan ook nog es eerst naar het station toe en in Utrecht overstappen. En dan nog de terugweg... :) Zullen dus wel zeker 7 uur aan het reizen zijn die dag. Maarja, ik ga lekker met mijn moeder in de trein (we hadden nog van die treinkaartjes van blokker) en dan maken we het gewoon gezellig, dan valt het wel mee.

Overtijd lopen -> Heb ik (gelukkig) geen ervaring mee... Ik heb ook al die tijd gedacht dat het wel eens lang zou kunnen gaan duren bij mij. Ik had geen voorweeen, geen steken geen kramp echt helemaal niks. En toen met 39 weken kreeg ik smiddags ineens krampen, en de dag erna is Vince geboren. Dus gelukkig hoeft het niets te zeggen als je niets merkt. ;)

*Edit: Ohwneeej, drukte ik de pagina weg zonder eerst op ok te klikken... :) Gelukkig kon ik de tekst nog terug halen!

17. Ik wil ook naar de 9 maanden beurs, maar ik heb niemand :( .. Dus gaat het over!

Hoe is het hier?

X

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Cossy ik heb mijn man eindelijk oevrgehaald! Wij gaan woensdag overdag! :D ook ik reis met een treinkaartje van de blokker mijn man met zij OVkaart...

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Ranjeewha jeetje 11 dagen :confused:.

Ja ze hebben inderdaad gezegd dat ze gaan inleiden. Maar wat Cossy al zei, ze zijn bang dat ze een eventuele weeënstorm niet aankan. Hadden ze ook eerder kunnen bedenken vind ik maar goed...Blij gemaakt met een dode mus, zo voelt het voor mij.

Oh en mijn baarmoedermond is al verweekt. Alleen heb ik nog geen ontsluiting...Ben benieuwd hoe het dinsdag is, dan word het weer gecheckt.

Thanks meis!

20. @ Dayenne, ben benieuw hoor.. Denk even kijken hier hoe het met Dayenne is? Maar nog steeds hetzelfde dus.. ?

@ DaYa, sterkte met je tante!

En ik ga WEL naar de 9 maandenbeurs, mn moeder begon er vandaag over, en ze vroeg van wil je naar de 9 maandenbeurs? Ik zeg ja, lijkt me wel leuk.
    Nou dan gaan wij toch?
    Dus gezellie met mams.. :)

Deel Deze Pagina