Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Eerised, jep nog steeds hetzelfde helaas....

He maar wat gaaf joh, dat je toch gaat! Hartstikke leuk :D.

2. Ja, lijkt me toch wel leuk om een x gezien te hebben allemaal!
    Denk dat je er ook genoeg ideën op kan doen :).

Maar wel jammer hoor Dayenne, volgens mij zijn de dagen nu echt lang voor jou of niet?
    Hoop dat het snel komt hoor meis..

3. ehm.. met het bedoel ik dat de bevalling op gang komt, de weën enzo, niet je kleine meid:)! hihi

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi ik snap het hoor.

Ja de dagen zijn retelang zo. Vooral omdat ik niet zoveel meer kan door de bekkeninstabiliteit. Ben blij dat mijn vriend nu veel vrij kan krijgen van zijn school, dus hij is veel thuis om mij te helpen. Anders zou ik gillend gek worden denk ik.

5. 4days

4days Niet meer actief

Noatje -> Ohwww hihi wij gaan dus op donderdag... :) Enige dag dat mn moeder vrij heeft.

Eerised -> Op welke dag gaan jullie? :)

Dayenne -> Gewoon meer hier komen kletsen! ;) :) :)

6. @ Dayenne .. Nou dat is dan 1 meevaller! Ik zal voor je duimen meis dat je kleine meisje snel komt. Geen doen zo dat afwachten.. Breekt je toch helemaal op?
    Nou veel sterkte met de laatste loodjes!

@ Cossy .. Ja dat moeten we nog even gaan bedenken, zal denk ik eerder op vrijdag worden maar ga liever op donderdag!
    Maar nog even kijken dit weekend.
    Ook gezellig samen met je moeder lees ik :)?

7. 4days

4days Niet meer actief

Jah hier ook met mams, hihi! Mn vriend die ziet dat niet zo zitten. Ik had hem vorig jaar toen ik ook net zwanger was mee gesleept, en hij vond het vreselijk tussen de huismoeders met hun karretjes (waren ook op de huishoudbeurs). Maar mn moeder trekt het wel denk ik hihi. ;) Ik wou ook het liefste op donderdag gaan, omdat stefan kleintjes dan signeert. Dus komt goed uit dat mn ma dan vrij heeft.

We staan trouwens met baby van de maand alweeeer op plek 2, grrr... Vorige keer waren we 2e geworden van de 102 deelnemers en nu staan we op 2 van de 66 deelnemers. Frustrerend hoor :) Dan kun je nog beter 30e zijn ofzo hihi.

8. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

mijn vriendje aat mee..! zal wel moeten.. in mijn eentje naar de 9mndn-beurs.. met twee kinderen :) nee dat gaat niet lukken!

hoe gaat het met dayenne? al een meisje in je armen?

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Tygo staat lager :p :)

Signeert Stefan Kleintjes? Ow dan wil ik donderdag! Hij 'had ook zo'n leuke tekst boven de foto van de week gezet!

10. Oh dan ga ik ff stemmen Mandy! :D
    Jullie moeten op 1.

11. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja, ik moest je zelfs nog eens van hem bedanken voor die foto! Ik had een reactie erop gegeven op een ander forum, en toen zei hij dat. ;)

Eerised -> Dank u! :)

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nee *diepe zucht* nog niks.
    Heb wel al de hele dag ongikrampen en sinds vanavond pijnlijke harde buiken. Maar er zit nog geen regelmaat in dus het zal wel weer vals alarm zijn. Zal me benieuwen hoe de nacht verloopt....

@Cossy ik ga op je stemmen!

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    @ Cossy: Ik heb ook op je mooie mannetje Vince gestemd! :)
    Ik hoop dat jullie deze maand 1ste staan!

14. 4days

4days Niet meer actief

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
  16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Dayenne: *knuffel* vervelend dat het niet opschiet meid! je wil nou echt gewoon je prinsesje knuffelen hé... ik duim vanuit hier voor je!

@Cossy: Gaaf! is dat op een BV forum ofzo dat hij dat zei? Wat een schitterend filmpje zeg.... die moet je opzetten als je chagerijnig bent dan is het zo over :)

17. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha jah idd, ik schiet zelf ook in de lach als ik hem zie lachen hahaha. :D

Op het bijvoedingsforum Noatje. ;) Iemand had daar geschreven dat ze het zo'n leuke foto vond en een goed initiatief dat ook jonge moeders een van zich lieten horen, en daar had ik op gereageerd en ook erbij geschreven dat ik jou kon hihi. Toen schreef Stefan dit:

ha cossy en bianca, ik vind het ook een supermooie foto, en ik ben echt blij dat ook jonge moeders zich melden en laten zien hoe zij met de bv omgaan
    zeg het nog maar 's tegen sascha dat ik erg verguld ben met haar foto

;)

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nu moet ik natuurlijk de donderdag gaan :p hihihi wij jonge moeders moeten juist BV promoten vind ik! Vind het nog steeds jammer dat sommige jonge moeders geen borstvoeding geven doordat ze zich schamen!

19. Ik wil straks flesvoeding gaan geven, en niet omdat ik me schaam ofzo!
    Maar zijn er serieus meiden/vrouwen die zich schamen? Het is toch iets heel natuurlijks..

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Jah er zijn serieus meiden die zich schamen! waarom wil jij flesvoedign gaan geven (gewoon uit nieuwsgierigheid)

Deel Deze Pagina