Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ja moet ook iedereen zelf weten of ze bv geeft hoor. Maarja dat het beter is is gewoon bewezen, dat is geen kwestie van wel of niet vinden. En mijn vriend geeft mijn zoontje ook regelmatig een flesje, het toverwoord is: kolven. ;)
    Maar niet om lullig tegen jou te doen ofzo hoor, als je weet naar school gaat meteen kan ik het wel begrijpen. Fulltime voeden en school is gewoon superlastig te combineren. (ik heb zelf overigens ook kv gehad) Hoewel ik me in de andere argumenten minder kan vinden, maar dat staat op een ander blad.

Dayenne -> jah, zo zag mijn slijmprop er ook uit idd. En ging ook gepaard met lichte zeurende ongestelheids-pijn. Ik ben toen na 2 dagen ofzo bevallen.

Als de moeder gezond eet en het kind genoeg buiten komt is D helemaal niet nodig, maar de meeste moeders in Nederland doen dit niet altijd. En oke, dan heb je het over die ene vitamine. Maar in borstvoeding zitten wel nog een stuk of 60 afweerstoffen die ze niet kunnen namaken in kv. Bovendien beschermt borstvoeding tegen overgewicht, vruchtbaarheidsproblemen, bronchitis, allergieën, en is bewezen dat het voor een hoger IQ zorg. Ze zeggen niet voor niets overal dat borstvoeding het beste is. :)

2. Nee, heb het niet specifiek over jullie!
    Maar net alsof iemand die bv geeft, niet het beste voor zijn kind wil.. Dat lees je zo vaak!
    Vind jullie aardig hoor :)

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Gelukkig 8) :)

4. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja ik zou er sowieso geen ruzie om willen schoppen hoor ;) uiteindelijk moet toch iedereen zelf bepalen wat hij zijn/haar kind geeft.

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dayen, hoe is het bij jullie? Nog rustig?

6. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Even een egoberichtje hoor.. :oops: Mijn meiden zijn het hele weekend al echt TOTAAL niet te genieten! Weet niet met welk been zij uit bed zijn gestapt, maar ik heb denderende koppijn en ben ZO moe dat ik vanochtend al met tranen in mijn ogen met ze naar beneden ben gelopen. Manlief is werken dus daar heb ik ook geen reet aan! Pfffffff ik zou een moord doen, voor gewoon even een momentje voor mezelf..............

Dayenne, ik hoop dat het gauw echt doorzet, las net op dat topic bij 'bevallen' dat het nog niet echt opschiet..

De bv/fv-discussie, daaraan ga ik niet deelnemen. Vind het eigenlijk zelfs een beetje jammer dat dat op dit topic moet? :oops: Misschien (als dat nodig is) even een ander topic over openen, dan wordt dit topic in ieder geval niet 'besmet'..

Deze hormonenbom gaat in ieder geval nu even een paracetamolletje slikken....... *ZUCHT* wat mis ik nu mijn Aleve'je..! :)

Liefs
    Esther

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Vervelend Daya, met een groot gezinnetje heb je niet echt vaak tijd voor jezelf hé... ik snap dat nu je zwanger bent dit wel goed kan gebruiken... hoop dat je hoofdpijn inmiddels al gezakt is...

En we hadden het erover FV/BV discussie niet hier te starten hoor ;)

8. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Ach weet je, ik zeg altijd: "Ik ben iedere avond blij als ze in bed liggen en dat is niet erg, want ik ben ook iedere ochtend blij als ze me wakker maken!" en dat is ook zo haha! Alleen soms.. Heel soms.. Wilde ik dat ze me voor één keertje ietsje láter wakker zouden maken............. Ja het is druk, een groot gezin, maar het cliché is waar: je krijgt alles wat je erin stopt dubbel en dwars terug. ;)

Dan heb ik daar even overheen gelezen! Hahaha gelukkig, ik was me al zorgen aan het maken..

Liefs
    Esther

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Heerlijk hoor zo'n gezinnetje... kom zelf uit een gezin met 4, mijn man uit een gezin van 5... Dus als het ons gegeven wordt komen er hier nog minstens 3 bij :D

10. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Wat leuk! Hahaha is het stiekem ook zo dat mensen dat zelfs van je verwáchten? Ik ben namelijk enig kind haha en niemand had verwacht dat ik uiteindelijk zelf voor een groot gezin zou kiezen........

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nee hoor genoeg mensen verklaren ons voor gek :)
    Mijn man en ik vallen ook onder het kopje oervader & moeder... echt garppig dit zeiden onze VK & kraamzorg en zelfs de HA :D

12. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Haha wat geinig, zo werd ik ook genoemd! :p Nou ja, zo ongeveer.. Iedereen zegt altijd dat ik hiervoor in de wieg ben gelegd haha, het gaat allemaal zó natuurlijk, daar stond iedereen altijd van versteld..

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dat was dus hier ook...:D... ook over mijn man werd dat gezegd... bere trots dus ;)

14. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Dat kan ik me voorstellen ja! :p

Pffffff meiden, ik heb hier toch een klein Yashyra-draakje in huis...... Word er echt knetter van! Slaan, schoppen, gillen, spullen kapot maken en als ik haar dan straf (in de hoek!) dan neemt ze wraak op me door WEER iets te doen waarvan ze weet dat het niet mag................ Ik heb haar nu van ellende in de box gezet met een mandarijn en daar blijft ze mooi zitten tot het dutjestijd is! Het huilen staat me nu even nader dan het lachen.. Wat zou ik een hoop overhebben voor twee uurtjes extra slaap!

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ach Daya wat vervelend zeg!
    Veel sterkte ermee ;).

Hier wederom niks doorgezet :(. Ben het even spuugzat :evil:.

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nee he :evil: Kommop lief meisje van dayen, de buiten wereld is heeel mooi! wel een beetje koud

Hier een ziek meisje, Loïs heeft de 6de ziekte en zit onder de uitslag. Gelukkig geen koorts meer maar ze word er zelf ook ellendig van.

17. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Dayenne, ik blijf duimen hoor!

Ze heeft al vlekjes? :-D Troost je meid, dan is het met twee dagen echt over! Het ergste heb je gehad..

Liefs

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja ze heeft sinds gisteren op haar gezicht vlekjes (vooral voorhoofd) en vanmorgen zag ik het op haar rug zitten. Inderdaad na de 2e dag worden het blaasjes en drogen ze uit heb ik begrepen.
    Die arme meid.. Ze ziet er echt niet uit, combi van snottebellen en vlekjes.

19. 4days

4days Niet meer actief

Kinderen -> Ik wil er denk ik ook nog 2 hierna. :) Lijkt me ook wel gezellig!

Daya -> Vervelend dat je meiden zo wild zijn nu... Net nu je wel aan wat rust toe zal zijn met je zwangerschap. Hopelijk zijn ze snel weer gekalmeerd! En voer die discussie, hihi ach iedereen heeft gewoon even zijn mening gegeven toch, dus nu volgende onderwerp. :)

Alieke -> Oooh zielig hoor! :( Hopelijk wordt ze snel beter! (maar dat zal wel, gezien daya's antwoord ;) )

Dayenne -> Hup, ga jij es bevallen zeg! :) ;) Achja je moet het ook zo zien: Nu kan het ECHT niet meer langer dan een week duren! :)

Groetjes, Cossy

20. Meiden ik heb weinig te melden vandaag.
    Even ego, maar ben misselijk, heb keelpijn en overal spierpijn.. Heb het gevoel dat mn hoofd uit elkaar knalt!
    Pff, ga mn bed maar in!

Jullie nog een fijne dag.

X

Deel Deze Pagina