GEFELICITEERD! Dat wilde ik ook nog zeggen maar dat ging ff niet vanochtend.. Lieve Dayenne en Alex, van harte proficiat met jullie gezonde dochter! Toch nog bijna 6 pond, valt me niet tegen! Ben superbenieuwd naar de foto's..! Dikke kus Esther, de meiden en baby
Jeee ! Eindelijk mag jij nu ook van je meisje genieten ! Gefeliciteerd meid , voor jou en je hubbie !
SUPER DAYENNE.. TOPPIE MEID! Gefeliciteerd, en geniet met zn 3en.. En wat een mooie namen! Eindelijk..
Heehee! Daar is ze dan! Gefeliciteerd meid en geniet lekker met zn 3e, laat je maar lekker verzorgen! :-D
Ik ben ook zwanger! Vandaag 3e test gedaan en die was duidelijk! http://www.mijnalbum.nl/Foto-LVS6PVZG.jpg Voel me blij maar ook heel raar, ben zo bang dat ik een miskraam krijg want ben pas 19 jaar...
Een miskraam heeft verder geen invloed omdat je 19 bent hoor... Ik ben ook 19 en ruim 13 weken zwanger nu... Gefeliciteerd.
Hallo dames ! Ik ben nieuw hier en dus ook 19 jr ... Juni word ik 20 en me vriend en ik kiezen dus ook bewust voor een kleine !Dit word dus onze eerste ronde ! Hoop dat ik ook hier gezellig meer kan kletsen En voor de meiden die zwanger zijn GEFELICITEERD :d En de meiden die nog zwanger willen worden dat het superrr snel mag lukken
Hey boterbloempje! Ik ben zelf een tienermoeder van 16 jaar. Ik raakte zwanger toen ik 14 was, had toen pas 2 maanden wat met me vriend, erg vroeg, maarja. Ik was 15 toen ik moest bevallen. Precies een half jaar later werd ik 16. Ons dochtertje is ondertussen (BIJNA) 11 maanden en ik ben nog steeds met mijn vriend samen. Nu heb ik een vraag aan alle tienermoeders hier: Bij mij kriebelt een 2e kindje heel erg. maar omdat ik 16 ben wil ik liever nog 3/4 jaar wachten. Zou dat een goede leeftijdsverschil zijn ook ivm mijn leeftijd?xx
heejj meiden ik ben sinds 8 dec 2008 trotse moeder van een prachtig zoontje Kian.. zou me leuk lijken hier ook mee te komen kletsen. ik ben op 6 feb 21 geworden. ik ben helaas een alleenstaande moeder omdat de vader van Kian na 2 jaar relatie er vandoor is gegaan toen ik zwanger raakte. helaas helemaal geen contact meer omdat hij dit weigerd. nog meer vragen,,? vraag maar ! haha Liefs xx Marije
Hey marije Welkom En nog gefeliciteeeerd met je zoontje Heel jammer dat de vader alsnog weg is gegaan na 2 jr relatie heel jammer is dit ! maar komt helemaal goed Zoals ik zie ben je een troste maar ook goeie moeder Ik ben hier pas vandaag aangemeld en voel me al helemaal thuis en heb het naar me zin dus moet wel lukken bij jou
DAYENNE, GEFELICITEEEEEERD! Leuke naam hoor, Naomi! En ze is gelukkig helemaal niet zo licht! Wel iets lichter dan gemiddeld natuurlijk, maar bij een vriendin van mij was alles normaal en haar kind woog 3 kilo, dus net ietsje meer. Tara -> Welkom hier! En inderdaad, ik zou me echt niets aantrekken van anderen hoor! Wat hebben zij er noe mee te maken, wanneer en hoeveel kinderen jij wil?! Rosalien -> Lastig te zeggen... Vaak ga je vanalles merken als je erop let, terwijl je het anders niet had gemerkt. Enige manier om erachter te komen is testen... (of wachten of je ongesteld wordt natuurlijk). Roos9\89 -> Gefeliciteerd! En erg herkenbaar gevoel, ik was ook zo abng voor een miskraam... Mamajoyce -> Dat kun je denk ik het beste zelf bepalen hoor. Er is voor kinderen geen goed of slecht leeftijdsvershcil, dat is gewoon wat je zelf fijner vind. Marijee -> Welkom hier! Lekker knulletje heb je. En gezellif dat je mee komt kletsen!
heejj meiden @miracle.. Dank je wel en zonder hem red ik het indd ook heel goed beter geen vader dan zo zak toch..? ik hoop dat jij snel zwanger mag zijn! @cossy.. Dankje.. jij hebt ook een leuk ventje ..................................... trouwens dayenne en ik zijn goede vriendinnen.. ben afgelope vrijdag bij haar op kraamvisiete geweest en Naomi is echt een schatje ! als jullie in haar album kijken zien jullie 3 foto'tjes staan van De kleine meid!