Hey marije ! je heb helemaal gelijk beter geen dan zo een zak ja ben het helemaal mee eens ! en je red het prima dus YOU GO GIRL
heey marije jij ook hier mamajoyce.., ik weet niet hoe jou situatie thuis is.., Als jij nog thuis woont (bij ouders) zou ik sowieso even wachten maar dat is mijn mening, en wat cossy zegt.. wij kunnen het niet bepalen., \ groetjes
Goed nieuws: WE ZIJN VERHUISD!!!! Eindelijk zeg! Het is heel groot. alleen jammer dat echt alles groen met geel was, zelfs de verwarmingen en deuren enzo.... Maargoed, nog even flink vervene en witten en dan hebben we echt een mooi appartement! Groetjes, Cossy
heejj amber.. haha ja dacht laat ik ook eens hier mee komen kletsen @miracle.. haha dankje! @cossy.. gefelicteerd met jullie appartementje! bah, alles groen met geel. snap niet dat mensen dat leuk kunnen vinden haha. maar snel alles weer mooi maken ik woon nog bij me ouders maar hoop dat ik van de zomer op mezelf kan gaan wonen. zal niet makkelijk worden iets te vinden maar hoop dat het toch lukt. Liefs xx
Haha nee hoor we zijn nu alles wit aan het maken, deuren en kozijnen enzo heb ik liever basic wit. Misschien een muur in de woonkamer zandkleurig, maar dat was het dan ook. Marijee -> Ben je aan het zoeken via woningbouwvereniging? Balen dat dat altijd zo lang duurt he...
@ Cossy; gefeliciteerd met jullie huis meid, en ja verfse want hoe ik het zo hoor moet er inderdaad veel gebeuren! ...
@cossy.. ik sta indd ingeschreven bij een woningbouwvereniging. de wachttijd is daar gemiddeld 3,5 jaar en sta aankomend juni pas net 1 jaartje ingeschreven dus de kans is erg klein dat het gaat lukken van de zomer,, maar ik blijf hoop houden
in kampen delta wonen.. wil graag in kampen gaan wonen omdat ik in zwolle op school zit dus dit ligt precies tussen me woonplaats en school in.
hey hey Nou hier hebben we het enorm druk met inpakken want over 2 dagen gaan we lekker op vakantie ! Wist niet dat je zoveel mee moet nemen met een kleine , vriendlief en ik hebben met z'n tweetjes aan 1 koffer genoeg.Jaimy heeft een grote koffer vol voor derzelf Neem zowat me halve inboedel mee.. Hier hebben we toch ook een klein beetje goed nieuws. De huizenjacht voor ons schiet niks op en we worden van het kastje naar de muur gestuurd. We zijn toen bij mijn oma op de camping gaan kijken of we misschien daar een groot chalet voor tijdelijk kunnen huren , bij de campingeigenaren zelf niks was veel te duur. Maar nou bleek dat iemand die mijn oma kon haar chalet verhuurde. We zijn afgelopen maandag wezen kijken en het is echt heel mooi en groot , 2 slaapkamers , aparte keuken en een groot woongedeelte en een ruime badkamer. We hebben besloten dit te doen totdat we een woning krijgen. Onze wachtduur is op zijn langst max. 1 jaar dus dat is dan mooi te overbruggen. Voordeel is ook dat de zomer eraan komt. Het is niet alles natuurlijk maar dan zijn we wel eindelijk met z'n drietjes en heeft Jaimy eindelijk haar eigen kamertje. We krijgen dan ook al 1 maart de sleutel ! Dus dat is helemaal super ! Eindelijk ! Zo en nu ga ik ff vlug verder met opruimen en inpakken wassen en strijken...pfffff
@ Miracle.. Lekker toch! En ook zo snel de sleutel al, toppie! En dan heb je toch een vakantiegevoel van de zomer, toch heerlijk . Waar gaan jullie heen op vakantie? X
Jaa zeker heerlijk ! We vertrekken vrijdag naar zeeland en daar blijven we tot volgende week vrijdag..
Ja zeker er even uit , ff lekker genieten idd. En dan op naar ons huisje (oke een chalet maar toch). Genieten gaan we echt doen !
wat ik me afvraag is dat, de overheid, vind dat we sneller en eerder aan kinderen moeten beginnen.. (oke misschien zijn wij dan jonger dan ze in het hoofd hebebn) maar waarom si het zo moeilijk om dat een huis te vinden voro gezinnen?
@ Cossy.. Hoe is het met je huissie Meid? Lekker aan het kliederen met kwasten ? @ Miracle.. Klinkt wel leuk toch, een chaletje , hihi! Vakantie feeling als ik dat zeg.
Inderdaad! Belachelijk toch! En dat die minimumjeugdlonen....daarvan kan je toch ook geen kind opvoeden? Nee, de maatschappij is niet ingesteld op jonge gezinnen .