@ gien ik weet dat roken slecht is maar ik rook eigenlijks om af tevallen omdat ik helaas niet mag sporten ik weet het is geen excuus maar gelukkig kan ik er net zo makkelijk mee stoppen als mee beginnen. En ja er zijn indd ziekenhuizen die het niet moeilijk over doen ik weet van het radbout in nijmegen dat je daar een bmi onder de veertig moet hebben en in het amc in a dam maakt het helemaal niets uit. Maar helaas zijn deze ziekenhuis niet vlot te bereiken voor mij ik wil er best voor reizen dat vind ik niet erg maar om 7 uur in de trein te zitten voor echo helaas. dat gaat niet lukken. Dus ik zal door moeten zetten helaas groetjes ilona
@ ylona; dat is handig dat je er meteen mee kan stoppen,, ik niet helaas zit nu op 3 peukjes per dag ongeveer komt vast wel goed, waar loop je dan op het ziekenhuis als ik vragen mag>? idd het is lastig he afvallen, maar ik wens je heel veel succes met de laatste kilootjes @ dayenne; hoe isset met je kleine moppie? heeft het nog geholpen dat spul wat je had gekocht? tis hier rustig hihi liefs gien
slagroomtoetje dat is echt een koopje zeg! daar heb je echt wel geluk mee en wat leuk dat je een trouwjurk hebt gekocht zeg! wanneer is de grote dag? groetjes
Hoi De voorjaar is in mijn bol geslagen en gestart met de voorjaars schoonmaak @gien ik loop in het mc leeuwarden! Super behandeling is moest eigenlijk terug naar de 90 maar doordat ik al zo lang aan een lijntje was gehouden in sneek hebben ze het naar 113 gebracht gelukkig maar ben nu weer op de goede weg naar een wat mindere periode groetjes Ilona
YES YES YES me internet doet het eindelijk !! Zo nu kan ik weer elke dag mee forummen ! Heerlijk gewoon...
wat is het hier rustig zeg... Hoe gaat het hier met iedereen ? heb al f niks meer van leeuw gehoord.. En Dayenne hoe doet je kleine meis het ?
Gaat goed thanks! De infacol helpt goed voor haar krampjes. Ze is alleen 's nachts nog wel onrustig, en slaapt alleen maar bij ons in bed. Maar dat vind ik alleen maar heerlijk hoor . Hoest met jou?
Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Jaimy was afgelopen week flink verkouden en had temperatuursschommelingen van 38.2 tot 38.8 , gelukkig is dat weer over. Heb de afgelopen dagen flink gesmeerd met luuf en der neusje open gehouden met neusspray en der oogjes schoon gehouden met gekookt afgekoeld water. Nu hoest ze veel slijm los dus het is nu langzaam aan het overgaan. Oei krampjes dat is zo zielig.. Jaimy heeft er gelukkig weinig last van gehad. Wel heerlijk dat ze lekker bij je in bed slaapt maar kijk wel uit dadelijk is ze het zo gewend dat ze alleen nog maar bij je in bed wil slapen en krijg je der niet meer in der eigen bedje.
Heey dames! Ik ben al een tijdje niet geweets maar wou ff laten weten dat ons kleine gup is geboren! Jayden 6 maart met 36 weken maar hij doet het super en is na een week zieknhuis eindelijk thuis! heerlijk hoor het was een hele heftige bevalling, maar het is het zoo waard! er staat een foto in me album! Liefsss
Ohh wat leuk ! Yeaah eindelijk mag ook jij genieten ! @ Leeuw en hubbie Gefeliciteerd met jullie Jayden !!
Jeeeeeej Leeuw wat goed! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jayden! En wat een lekker ding zeg! Vind 'm echt een mooi mannetje . Hoe voel je je? Lekker aan het genieten? Liefs!
tnxx! wat een lekker jong he! hihi ben zoo trots! MEt mij gaat alles goed hoor! NU kan ik lekker rusten! In het ziekenhuis was het zn gerace!
Fijn dat alles goed gaat met je! Ja kan me voorstellen dat je trots bent . Echt een mooi ventje hoor. Hoe voel je je als kersverse mama? Bijzonder is het he .
Hoi meiden! Hier ook weer internet! (voorlopig dan, want heb t ff afgetapt van iemand anders... ) LEEUW, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE JAYDEN! Wat hebben jullie toch allemaal leuke namen zeg! Jayden stond bij mij ook in de top 3. Slagroomtoetje -> Leuk zeg, een trouwjurk! We willen wel een foto zien na de grote dag he. Met Vince gaat het hard zeg, bijna een half jaar alweer! Jezus... Leek nog maar gisteren dat ik een positieve test had! Nu ligt hij al lekker zelf te spelen en probeert te kruipen (wat nog niet helemaal lukt). Hij is nu echt zoveel veranderd, van klein hulpeloos babytje tot zo'n lekker flinke pampers baby, die al precies zelf weet waar hij wel of geen zin in heeft. Groetjes, Cossy
Gefeliciteerd met jullie zoontje! Ik ben vanochtend weer naar de VK geweest en ze hebben gevoeld aan mijn baarmoeder... Die ligt schijnbaar hoger dan normaal, maar alles gaat goed. Heb voor het eerst het hartje gehoord, erg leuk!
jaa het voelt echt zooo bijzonder! IEmand die je echt nodig heeft! maar dat jullie dochtertje bij je in bed slaapt. vind je dat niet eng, in de ochtend doe ik het ook en het is echt heerlijk maar in de nacht durf ik dat niet hoor!
Nee hoor vind het helemaal niet eng. Ik vertrouw volledig op mijn instinct. Vind het echt onzin, je gaat echt niet op je kind liggen hoor . En ik leg Naomi helemaal hoog, dus de dekens komen ook niet over haar hoofdje. Vertrouw op jezelf!