@ Daya: Leuke Collage en wat een buik ! Heerlijk ! ( oke voor jou misschien niet meer ) @ Cossy: Oke dan ! Nou het fijnste zou dan zijn als we gewoon op het station in eindhoven kunnen afspreken , ikmoet dan wel vanuit hier met de bus circa anderhalf uur maar dat geeft niet. Het enigste waar ik van baal is dat ik me wandelwagen niet mee kan nemen word nml moeilijk omdat ik vanuit me moeder moet komen en daar staat alleen een gewone buggy.. Ach... wat ook ze kan daar ook lekker in zitten en liggen.. Wie gaat er dan allemaal mee ? Waar gaan we heen ? En ohh ja welke dag ? Mijn voorkeur gaat zoiezo het liefst uit na een zondag omdat ik moet werken 6 vd 7 dagen...
Hoi meiden! Miracle -> Jah wat mij betreft is zondag prima hoor, weekend is sws beter want er zullen wel meer moeten werken door de week denk ik. En ik moet zelf ook eerst een half uur met de bus en dan nog drie kwartier ofzo met de trein, tot in Eindhoven. Maar waar wonen we eigenlijk allemaal? Want als het echt dor het hele lang verspreid is is Utrecht misschien de beste plaats, redelijk in het midden en heel goed bereikbaar. (en ik woon overigens in zuid-limburg) Groetjes!
Ik kom vanuit noord-Brabant (velhdoven) ... @ Cossy: Oke dan. Dan kunnen we op het station afspreken ! Ik dacht eraan om een lijst te maken en dat daar dan iedereen zichzelf erop zet die mee wil en waar je woont en dat we dan aan de hand daarvan afspreken waar e.d Utrecht lijkt me idd het centraalste als we vanuit het hele land afkomen..
Ik dacht zo ong. Meetinglijst Jonge Mama's 2008/2009 Datum: Waar: Hoelaat: Wie gaan er mee: Ik heb er jonge mamas boven gezet want weet anders niet hoe of wat ik er dan neer moet zetten.. Weet niet of het zo goed is anders kan een van jullie hem evt veranderen. Groetjes !
Ja hoor, prima lijstje! Ik heb je alvast erbij gezet he. Zullen we anders een datum in mei prikken? Dan heeft iedereen nog genoeg tijd om er een beetje omheen te plannen. Meetinglijst Jonge Mama's 2008/2009 Datum: Waar: Hoelaat: Wie gaan er mee: Miracle08 Cossy
Oke tnxs ! Ik vind het goed ! Dat is ook idd makkelijk met evt ander plannen plennen ( ff met een e gedaan anders staat het er dubbel ) Roep maar een datum kijken we wel wat de rest er van vind.
Meetinglijst Jonge Mama's 2008/2009 Datum: zondag 3, 10, 17, 24 of 31 mei Waar: Utrecht? Hoelaat: Wie gaan er mee: (zet je naam bij de data waarop je kunt) Zondag 3 mei Miracle08 (onder voorbehoud) Cossy Zondag 10 mei Miracle08 Cossy Zondag 17 mei Miracle08 Cossy Zondag 24 mei Miracle08 Cossy Zondag 31 mei Miracle08 Cossy
Hallo waar is iedereen ? Allemaal lekker van de spruitjes en de laatste loodjes aan het genieten ? Hier gaat alles z'n gangetje , Jaimy doet sinds 2 dagen moeilijk met het brood en de groentehapjes. Ze doet na een hap haar lippen stijf op mekaar en dan krijg ik er niks is.. zal wel iets nieuws zijn maar hoop dat ze toch snel weer normaal eet..
hoi allemaal, allereerst iedereen gefeliciteerd die zwanger is! ik ben nieuw op het forum hier! wil heel graag een beebje maar moet nog 3 maanden wachten ivm school en daarna nog ontpillen maar dan kunnen ook wij aan de slag! kan niet wachten tot het zover is!
GIEN, GEFELICITEERD! Ooooh wat ben ik blij voor jullie, eindelijk! Naomi, welkom! Leuk dat jullie er over 3 maanden ook voor gaan! Hopelijk is het snel raak natuurlijk.
Ik ben d'r nog! En ik ben 30 weken zwanger vandaag! Damn wat gaat dat hard zeg! Heb even een paar dagen met mijn moeder flink aan lopen poten hier in huis.. Zolder is weer aan kant, kamertjes zijn omgegooid (op hoop van zegen!) en ik heb een halve schuur! vol troep wat weer de container in kan! :-D Maar vandaag heb ik dan echt een rustdag........ Heb me toch wel een beetje overwerkt geloof ik. Gien, gefeliciteerd zeg! ! :-D :-D Naomi, welkom en voor over een paar maandjes, veel klusplezier! Cossy, WOEHOEE! ! Vince een halfjaar aan de exclusieve BV, wat goed! ! Die meeting moet ik aan me voorbij laten gaan; ik ben 11 mei 37 weken en de genoemde data zijn me allemaal ietsje te kort op mijn bevalling.. Om dan nog te moeten gaan slepen met drie kids en een dikke buik, nee, volgende keer beter!
@ Daya: Jeej wat gaat dat snel he ! En lekker rusten vandaag , je hebt weer ff genoeg gedaan Betreft de meeting is wel te begrijpen misschien dat we hem iets kunnen vervroegen zodat je wel mee kunt ! Welke datums zou je dan evt nog wel willen/kunnen ?
Nou, dan toch wel het weekend van 11/12 april ten laatste hoor! Of we zouden het in juli/augustus moeten plannen.........