Contact meiden uit tilburg.

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door xDanielle, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hee meiden.

Ik ben Danielle 21 jaar, Woon samen met Vincent 22 jaar en ons zoontje Jayden 1 jaar. (21/03/2011)

Ik heb weinig vriendinnen en vind het soms best eenzaam.
    Jayden gaat niet naar het kdv omdat ik thuisblijf..
    Hij speelt dus ook nooit met andere kindjes want iedereen die we kennen werkt of gaan naar school of hebben geen kinderen.

Mischien zijn er meiden die het leuk vinden om in contact te komen?
    Die het zelfde hebben, of het gewoon gezellig vinden?

Liefs, Danielle.

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hoi Danielle!

Ik woon ook in Tilburg. Ik ben 22 jaar, mijn vriend is bijna 27. We hebben een dochter van 9 maanden (30-7-2011)
    Mijn vriend werkt heel veel dus ik zit 's avonds en op zaterdag vaak alleen. Dit ben ik wel een beetje beu!
    Niemand van onze vrienden hebben kinderen of zijn er mee bezig dus dan is het toch lastiger omdat ik wel onze dochter mee moet nemen!

Ik werk 17 uur in de week, dochter gaat dan naar de oma's dus het kdv komt ze ook niet.
    Ik zie dat jullie een 2e kindje willen? Wat leuk!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik ben Sandra, 26 en woon ook in Tilburg. Partner is 30. Samen hebben we 2 kinderen, dochter van 4 en zoontje van 2. Werk 5 ochtende en daarvan gaat de jongste 3 ochtende naar de opvang. Hij heeft dus wel contact met vriendjes naar mis wel contact met vriendinnen met kindjes om bijv samen dingen te doen of gewoon bij elkaar op de koffie. Op mijn oudste zus na hebben weinig vrienden kinderen of ze werken fultime waardoor bezoeken in de middag of middagje naar bijv wandel bos er niet in zit. Mijn kindjes hebben elkaar nog wel wat gelukkig prima gaat :). Meestal ga ik dus maar alleen met de kindjes omdat papa fultime werkt en mis dan wel iemand om mee te kletsen.

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hoi Lovewinnie,

Hetzelfde ´probleem´ als dat ik heb.
    Ik ga overal naartoe met mijn dochter en ik vermaak me prima maar soms mis ik het ook wel om even te kunnen kletsen en niet alleen maar een gesprekje met dochterlief te hebben. ;)

Ook zou ik graag een keer een avondje weg willen, kleine meid gaat om 8 uur naar bed en daarna zit ik maar voor de tv of pc te hangen.
    Ik denk dat af en toe een avondje bios of met een vriendin ergens wat eten me echt goed zou doen!

5. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hee meiden.

Leuk dat jullie gereageerd hebben!
    Ik herken dat indd wel ik mis het kletsen met andere meiden.. Ik vermaak me prima met mn zoon maar die zegt alleen "die die die" de hele dag door..

Ook mis ik wel contact voor Jayden met andere kinderen omdat hij natuurlijk niet naar het KDV gaat.

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Waar in Tilburg woon je ergens Danielle?

7. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik kom ook uit Tilburg! Mijn zoontje moet nog wel geboren worden maar ik ken verder weinig mensen met een kind(erwens). Ik ben 21 jaar en zit nu fulltime thuis, erg saai dus! Het lijkt me leuk om met andere jonge mamas uit Tilburg in contact te komen want ook mijn vriend werkt veel!

8. RosyRoses

RosyRoses Nieuw lid

29 mei 2012
    1
    0
    0
    Filliaalmanager
    Noord Brabant
    Hoi!

Ik ben Saar, 21, kom ook uit Tilburg en heb een zoontje van 7 maanden.

Wilde net dezelfde oproep plaatsten toen ik deze zag!

Groetjes,
    Saar

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik woon in het centrum van Tilburg, waar wonen jullie?

10. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik ook in het centrum, Koningsplein!

11. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik woon in de reeshof. Zouden jullie het leuk vinden om contact te leggen via mail/msn ofzo om elkaar te leren kennen? :)

12. noa91

noa91 Niet meer actief

Hee meiden, hier precies de zelfde situatie. Wij zijn hier heen verhuisd voor het werk van mijn vriend maar ken ook niet veel mensen hier. Ben zelf 20 en mijn vriend 24 en hebben een zoontje van bijna 5 maanden. Zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen! Ik woon ook in het centrum (buxusplaats) Liefs Noa

13. noa91

noa91 Niet meer actief

Hebben jullie Facebook?

14. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Hi,
    Ik woon ook in Tilburg vlak bij in het centrum, en ik ben 23 jaar en heb 1 dochter van 1 jaar. Het lijkt me gezellig om wat moeders in de buurt te kennen, om gezellig te kletsen en dat de kindjes met elkaar kunnen spelen.

Groetjes

15. noa91

noa91 Niet meer actief

Leuk! Het lijkt mij leuk om facebook met elkaar uit te wisselen en dan misschien iets afspreken... De gene die daar ook interesse in hebben kunnen me een prive bericht sturen!

16. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Is dit topic nog actief? haha Beetje gevalletje late reactie.. was zomaar aan het snuffelen hier op ZP en kom dit ineens tegen.
    Ik woon ook in Tilburg, vlakbij het centrum. Ben 28 (niet echt heel jong meer dus.. maar ach...:D), mijn vriend ook. Zoontje van vier maanden. Werk 4 dagen per week, dus kan niet zeggen dat ik hele dagen thuis zit. Maar ik ken weinig meiden met jonge kids, de meeste uit mn vriendengroep zijn er nog totaal niet mee bezig en ik merk dat het contact daardoor nogal aan het verwateren is. Jammer, dus ik zou graag in contact komen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten! Dus als jullie inmiddels een facebook-contact hebben opgebouwd, mag ik me er dan ook tussen mengen? ;)

17. nn82

nn82 Nieuw lid

22 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een gevalletje van een late reactie.... Ook ik zit met dezelfde problemen. Ik ben 29 jaar oud, dus ook niet zozeer de jongste meer..., heb een prachtige dochter van 4 maanden en woon vlak bij het centrum. Mijn vriend werkt erg veel, ik zelf werk 27 uur maar het lijkt me erg gezellig om mensen in een zelfde situatie te leren kennen! Ook ik ben een van de eerste in mijn vriendengroep, ze zijn allemaal helemaal weg van mijn dochter, toch wordt het contact helaas anders door de andere prioriteiten als moeder zijn ontstaan!! Kan ik me er dus ook nog bij mengen?

Deel Deze Pagina