Tis werkelijk waar te erg voor woorden dat dit nog gebeurt.. Vrouw laat kind (2) alleen in auto | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Grrrrr!:x Wat een k*twijf!!!! Sorry voor mijn taalgebruik. Maar hier word ik ZOOOOOOOOOOO boos om! Het overkomt dat mokkel gewoon 2 keer! Het is toch niet te geloven! Héél erg goed dat ze jeugdzorg inschakelen. Leg die vrouw ook maar een dikke boete op. Voor hetzelfde geld was er wél iets fout gegaan. brr. Moet er niet aan denken! Zielig.. dat dat kindje een moeder heeft die meer aan zichzelf denkt dan aan haar!
Dit kan geen ongelukje meer zijn. Of er moet (psychisch) echt iets ernstig mis zijn met moeder! Hoe dan ook: dit kind is duidelijk niet veilig bij haar moeder en zou wat mij betreft uit huis geplaatst moeten worden. Helaas blijft het dan weer de vraag waar zo'n kindje dan terecht komt. Er is te weinig pleegozrg in NL.
Hier is al een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/222110-vrouw-laat-2-jarig-kind-achter-auto.html Maar dat maakt het natuurlijk niet minder verschrikkelijk!