Weet niet meer wat ik moet denken van die jonge crimineeltjes tegen woordig... FOK.nl / Nieuws / Tieners overvallen kinderen in woning / FOK!frontpage
bahbah.. t wordt steeds gekker !! hoop dat ze een goede 'straf' hiervoor krijgen... hier moet wat aan gedaan worden.. want ik wil niet weten wat deze kinderen op latere leeftijd gaan doen, als ze nu al zoiets doen. .
ze moeten nog veel meer van die rottigheid laten zien op tv en die achterlijke spelletjes. het wordt steeds gekker en gekker.
Wat knap hoe die kinderen gereageerd hebben, dat ze de politie gebeld hebben. Volgens mij zou ik me huilend onder mn bed verstopt hebben op die leeftijd. Respect!! En die tieners.. het moet idd niet gekker worden zeg
tja als je soms ziet dat papa's grand theft auto kopen voor een zoontje van 5... Mn mond viel open toen ik dat n tijdje terug in de barth smith zag hoor! Die leeftijden staan er toch niet voor niets op! Maar om nou alleen de computer spelletjes en tv er van de schuld te geven vind ik wat te kort door de bocht...
Aghos arme kindjes, maar wel heel goed gereageerd. uhm nee dat is geen spel voor een kindje van 5. Mijn man heeft hem ook en speelt (als hij al speelt) hem al nooit als Jenna erbij is.