vrouw belt 112 om spelende kat

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Shaylen, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb wel eens mijn hoofd uit mijn slaapkamerraam gestoken om te controleren of er niet een vrouw gemolesteerd werd. Gelukkig was het maar een krolse kat (wat maken die een lawaai zeg!). Maar voor een spelende kat?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahaha, ja krolse katten zijn echt erg :D

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    hahaha het moet toch niet gekker worden....:D

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha wat erg zeg :D

5. Ik wilde van de week ook 112 bellen, omdat er 2 katten aan het vechten waren bij ons onder het raam.. Maar ik mocht niet van mijn man..:D;):p

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahaha!! je weet wat je dan moet doen he? vraag hulp van je omgeving, ga nooit alleen bemiddelen en zeg "niet doen" tegen de katten, hahaha!!

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    en sluit ramen en deuren!!!:)

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahaha, dat is wel aan te raden tegen het geluid ja :D

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Ergens denk ik dat een emmertje koud water meer helpt... ;):D

Ik heb elk jaar plezier van dat poezen vrouwtje naast ons. Ze woont in een beneden woning met 5( !!!) katten die ze als ze weg is en snachts naar buiten mietert. En volgens mij zijn ze niet eens geholpen.
    In de buurt wonen heel wat andere katten. Dus kan je nagaan wat voor een speciaal orkest wij af en toe snachts hebben... :x
    En dan boos worden als mijn hond buiten is en haar "lieve poezel" over de schutting onze tuin uit jaagd (terwijl hij opgegroeid is met poezen dus feitelijk alleen wil spelen)

Maar t ergste ooit heb ik met n pauw gehad. Die zaten bij ons in de kinderboerderij toen ik ng in Leiderdorp woonde. Michael was net geboren en echt die pauwen maken n soort geluid wat op huilende babytjes lijkt. En ik dacht echt telkens dat ik Miky hoorde huilen. Hoevaak ik niet voor niks boven gestaan heb! ;)
    Maar om er 112 voor te bellen is eigenlijk nooit in me op gekomen...:p

Deel Deze Pagina