Nog lang wachten op eerste echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roos23, 1 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wij zijn zwanger van ons 3de kindje. 5 weken en 2 dagen.
    In juli een miskraam gekregen en nu dus echt super onzeker. Veel testen en bij iedere buikpijn of kramp zoo ang.

Mag 17 jan naar de verloskundige maar dat duurt nog wel een hele tijd.
    Lang wachten zo en de dagen vliegen maar niet voorbij. Meer mensen die dit hebben?

2. Humava

Humava Niet meer actief

Jaaa de weken tot de eerste echo gingen voor mijn gevoel ook zo vreselijk langzaam! Succes nog even met wachten!. Ik vind de tijd nu al veel sneller gaan

3. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik vind zo'n hele zwangerschap langzaam gaan, maar die eerste - extra spannende - weken gaan tergend langzaam voorbij. Ik leef met je mee.

4. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Had ik ook. Mocht al met 7 wkn komen maar dat duurde zelfs voor mn gevoel al jaren. En de echo's daarna ook, al zat daar maar twee weken tussen. Was al helemaal wennen toen ik overging naar de verloskundige (was eerst zh) , daar zit in het begin vier weken tussen controles, duurde ook zo lang steeds voor ik die bevestiging kreeg dat het goed zat. Nu kan ik er meer op vertrouwen en lijkt de tijd ook iets sneller te gaan.

5. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Ja... zo herkenbaar! Ik ben bijna 6 weken en moet nog wachten tot 19 jan... ik probeer veel afleiding te zoeken! En vanaf dinsdag weer aan t werk na een heerlijke vakantie, dan gaat de tijd ook sneller hoop ik. Sterkte met aftellen!

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je bent dan ruim 7 weken?
    Is toch wel echt normaal hoor..

7. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas met 12 weken de eerste echo, eerder deed de verloskundige het niet. Heb toen ook spannende en vooral trage weken gehad. Helemaal omdat er een paar mensen in mijn omgeving miskramen kregen..
    Maar een echo met zeven weken is al vrij snel toch! Begrijpelijk dat je tot die tijd onzeker bent, maar een vroege echo bezorgd vaak ook onzekerheden. Probeer afleiding te zoeken.

Deel Deze Pagina