Ik ben er erg vroeg mee maar ik wil vast beginnen met nadenken over een naam voor ons 3e kindje. Passend bij Jayden en Hailey en een Engelse naam. Het liefst niet beginnend met een J, h, n of t.
Ik heb Engelse moderne namen gezocht, zonder J, H, N of T als beginletter, van weer 6 letters net als broer en zus hebben. Ook weer met een a, y én e erin: Meisjesnamen Adelyn Ansley Carley Kaelyn Kaycee Lainey Marley Melany Jongensnamen Sawyer Met een a, y óf e erin Meisjesnamen Adalyn Alaina / Alayna Alesha, Alysha Alexia Aniyah Annika Ariana / Aryana Ashlee / Ashlea / Ashlie Ashlyn Aubree Bryana Cailyn Camryn Chanté Cydney Dahlia Dakota Danika Emilee Fallon Kailyn Kamryn Karlee Katlyn Kayden Kaylin / kaylyn Kelsie Kendal Kiarra, Kierra Kinley Lauryn Londyn Lynsey Maegan Maleah Marlee Meadow Moriah Payton Reanna Reilly Salena Samara Sarina Shanae Shania Sienna, Sierra Skylar Sommer Yasmin / Yazmin Jongensnamen Austen / Austyn Brodie Camden Camron Colten Conner Darion Deacon Denzel Dillan Easton Keaton Kendal Kiefer Landen Maddox Paxton Payton Reilly Skyler Xander Zander
Ik vind het nu al moeilijk. Vooral de meisjesnamen. Ik kan zelf geen mooiere naam bedenken dan Hailey. Bedankt voor deze namenlijsten. Meer is welkom
Jayden, Hailey en voor een meisje Milly en voor een jongen Rayen voor de rest zijn er al veel leuke genoemd hier succes!
Qua namen heb ik zo niet echt suggesties, maar zou iig weer met een y in de naam gaan omdat je dat bij je andere 2 ook hebt. Dat lijkt me wel mooi staan en 2 lettergrepen?
Kayla / Cayla Caitlyn / Katelyn(n) Rylee / Ryleigh Avery Emily Aubree Madison Harper Kaylee Alexa / Alexya Jocelyn Jayla Emery Rayan Connor Caleb Flynn Lloyd Elijah Brody Bryan Jeremy Anthony Austin Owen Wyatt Kyle Chase
Dankjewel Wat leuk zeg dat jullie voor een 3e gaan! Hopelijk is dit ook een goed jaar voor jullie Precies wat jij zegt de y en 2 lettergrepen. Wel lastig. Daarom denk ik er nu alvast over na.
Daimy voor een meisje En Tyson voor een jongen.. (wel beginnend met een T) Of Davey voor een jongen..
Allereerst gefeliciteerd met jullie kleine op komst!!! Even denken hoor... Noa valt al af.. haha Waar ik naar op zoek ga zijn namen met een Y erin, lijkt mij wel bijpassend namelijk... Jongens en meidennamen door elkaar! En sorry, maar heb niet meer op de beginletters gelet eigenlijk... : Kyan Miley Nikky Rosy Poppy Kyara Yara Yuseppe (engels??) Yordin Yordan Romy (!!!) Yvette (engels?) Yvanka (engels?) Ivy of Yvy (!!!) (eerste vind ik mooier) Kylian (jongen) Gilyan (meid) Betty (mij te ouderwets) Amy Suzy (!!!) Jayden (!!!, maar wordt wel vaak gegeven tegenwoordig..) Oh chips.. zie net dat dat de naam van je zoontje is! hahahaha Bobby (wel stoer!!!) Rosaly (!!!) Yelene/Yelena (!!!) Verder kom ik even niet... De namen met drie uitroeptekens erachter vind ik zelf het mooist!! Succes met kiezen Laat je hier nog weten wat het wordt??
Onze zoontje heet Djeevan (we spreken het uit als Djievan) Ik vind zelf: Owen Kenji Liam aiden keano leuke namen
Izzy Layla Abby Maylin Faylin Mavis Aileen Phoebe Ruby Sydney Marly Maddy Solange Lori Lilith Chloë Loren Leroy Devin Dylan Danté Lennox Darryl / Darrell Maddox Colin Lennon Ethan Kaison Kyler Calvin Sydney