Deze naam hoor ik pas langs komen en ik vond het zelf wel erg leuk. Nu zag ik dat het niet een veel voorkomende naam is; hij is maar 4 keer gegeven vorig jaar. Ik ben dus benieuwd wat jullie vinden. Onze andere kinderen heten Stijn en Noor.
Doet me meteen denken aan Disney. Bij de Nederlandse namen van je kinderen zou ik denken dat het een afkorting is van Walter. Wel een oke naam, niet echt mega-amerikaans.
Ik vind hem eigenlijk wel leuk, in eerste instantie dacht ik wel aan Disney maar ik denk dat dat gewoon een kwestie van wennen is en dan denk je daar niet meer aan.
Niet zo leuk, vind het een beetje een oude mannen-naam. Maar dat kan komen door mijn associatie met Walt Disney.
Wel leuk! Stoer, past goed bij de namen van je andere 2 kinderen. De associatie met Disney verdwijnt denk ik snel, zodra de kleine er eenmaal is.
Vind het een wat gladde naam, bekakt ofzo. Terwijl ik de namen van je andere kindjes netjes maar wel leuk vind. Ik zou het zelf niet kiezen, maar je moet doen wat je leuk vind. Heb er niet zo'n walt disney associatie mee..