Ik ben zwanger jippie. Nu zitten we alvast wat namen te bedenken. Wij hebben een enorm smaakverschil en komen er niet uit samen. Nu hebben we nog even maar dat is ook nodig. Onze zoon heeft een makkelijke niet veel voorkomende naam. Hij is vernoemd. Dat is voor de tweede niet de bedoeling. Onze achternaam is oer Hollands (lekkernij denk aan iets wat je bakt in grote aantallen. Liever niet openbaar neerzetten) We hebben nu wel wat in gedachten maar zeggen nog niet ja. Wat willen we.4/5 letters niet beginnend met n.m.r. meidennaam liever ook niet met een f. Dat is de twijfel. Liefst geen engelse klank. Niet te apart dat trekt man niet. Kom maar op voor ons lijstje. Thanks
Daniel David Laurens Adam Lukas Aron Bennet Cail Emil Gustav Paul Ava Anna Anne Bea Carla Eva Evi Danique Hanna Marta Matthea Nine Nina Ulla
Ik zie al best wel wat leuke namen staan maar ook de nodige die al bezet zijn in onze nogal grote familie. Tot nog toe op ons lijstje Yves (zo had onze zoon bijna geheten maar kost teveel moeite voor bepaalde mensen om uit te spreken), Sven, Owen, Brent, De wow naam zit er nog niet bij Esmee, Aimee, lotte, Eden is trouwens wel erg leuk, Lisa ook Maar ook hier nog geen wow naam.
Elena was mijn wow naam voor een meisje, ga hem dus ook zeker gebruiken als ik hierna wel een dochter krijg, misschien wat voor jou?
Mijn man kwam met gwen. Vindt het geen rare naam. Wat zegt jullie gevoel. Het is zoveel anders dan wat al die tijd bovenaan heeft gestaan. Fleur.
Gwen vind ik niet leuk, een kennis van mij heeft haar dochter zo genoemd en toen ik dat voor het eerst hoorde was ik lichtelijk teleurgesteld haha (ik weet het dit klinkt heel gek) Ik vind het zo'n botte naam. Maar het kan net zo goed wel de naam zijn voor jullie! Idd wel iets heel anders als Fleur! (die vind ik weer wel leuk!) Succes!!
De M kan dus niet, Mijn man en ik hebben beiden een naam die begon met dezelfde letter als 1 van onze ouders en we hebben dit beiden als heel vervelend ervaren en gezegd we gaan niet voor dubbele letters in de familie.