op 02 Feb. 00.05 voelde ik een flinke knap in mijn buik ...ik zei tegen mijn man gvd dat was vervelend ...ik sta op om naar de wc te gaan en ja hoor ..het waren mijn vliezen die waren gebroken .. moesten naar het ZH omdat die woensdag ervoor was gebleken dat ze nog niet was ingedaald ...daar aangekomen begonnen ook daar een btje de weeen op gang te komen ..nadat ze vertelde dat ze was ingedaald zijn we naar huis gegaan ...daar kwamen al vrij snel de weeen om de 5 min. maar goed uit houden ..om half6 kwamen ze om de 3 min. en zijn we terug gereden ..daar werden ze ook steeds heviger en moeilijker op te vangen ..om 10 uur pas 3cm, en omdat ze zagen dat haar hartslag niet zo goed reageerde op weeen , wilde ze bloed hebben van ons humpie dat was erg vervelend inwendig in haar schedeltje .. om 11 uur nogmaals gecheckt en bleek ik 5 cm ontsluiting en zij besloten om infuus aan te leggen om weeen krachtiger te laten verlopen ...de eerste drup van het infuus kwam in mijn hand en ik voelde persdrang ..ze hebben gekeken en jawel gelukkig mocht ik persen ..om 11.15 uur de eerste perswee stond het hoofdje al ..de 2e perswee is Fleur geboren met een score van 10 ..een heerlijk gevoel was dat ...en yep heel cliché maar alle pijn was ook meteen vergeten
Mooi bevallingsverhaal Asjuh. Het eind ging zeker snel zeg 5 cm in 15 minuten Alsnog gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!
van harte gefeliciteerd, ik moet nog, en we waren gelijk uitgerekend.... geniet ervan met je kleine meid!