Hallo! Pfff ik wist niet dat voorweeen ook al zo'n pijn konden doen... mijn onderug voel ik echt en dan die kramp in mijn buik.... Ow en dan nog bedenken dat de echte weeen nog erger zijn! Ik heb het pas 2 dagen... maar zijn er tips die het voor mij een beetje draagelijker kunnen maken? En een ander vraagje.... zeg dit iets over dat ik binnenkort al kan bevallen? of duurt het nog wel even? alvast bedankt!
Ik voelde gisternacht ook al pittig pijn.. denk ook dat dit voorweeën waren. Maar helaas weet ik niet wat je er aan kan doen om t draaglijker voor je te maken. Misschien een lekker warm bad of douche..
Vooral niet op je rug gaan liggen, dan worden ze nog pijnlijker. Voor de rest, als het in je rug zit kan een warme kruik of douche al veel doen
Poeh, had er gisteravond ook ff behoorlijk last van. Lag idd op m'n rug op dat moment! En in combinatie met 2 drukke beebs werd het er niet echt fijner op haha. Maar goed, die voorweeën zullen nog wel niks voorstellen met de echte weeën ben ik bang
Owja, als je in de douche gaat: stralen niet op je buik, maakt de weeën alleen maar erger en heviger. Best op je (onder)rug laten stralen
Ik ben nu ook rond 32 weken en heb al langer dan een week een blaasontsteking, niet echt prettig die pijn. Maar wat voel je dan precies bij de voorweén?
ik heb al een week lang kramp onderin mijn buik. Heb het nu ook weer erg.. Maar sommige momenten is het weer weg of voel ik het maar heel licht.. Ik weet niet of dit voorweeen of indalingsweeen zijn ofzo.. Maar maandag moet ik naar de vk en dan ga ik het vragen. want word er ech niet goed van
Ook ik heb hevige voorweeen onderin de buik en uitstralend naar de rug, was er al van overtuigd dat dit de echte waren, dus VK gebeld, het zijn voorweeen ivm de onregelmatigheid. De voorweeen zijn vrijdagnacht begonnen, eerst met vlagen en toen steeds vaker. Vannacht kwamen ze een uur lang om de 5 min en hielden bijna een minuut aan. En op een gegeven moment ben ik toch in slaap gevallen. Nu heb ik ze onregelmatig, maar hopelijk zal het niet lang meer duren voor de echte beginnen. Hopelijk heb ik deze week m'n kindje in m'n armen. Wat ik er tegen doe een diepe buikadem. Via de neus inademen, even vasthouden en via de mond weer uitademen. Een warme kruik in de rug doet wonderen. Ik ben 41 weken en 3 dgn zwanger