Tiet!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lt20, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

goh, ik las dit topic en dacht.. nou dat is met 3 posts wel afgelopen maar inmiddels zitten we op pagina 2!!! Grappig

oeps.. door mij op pagina 3.. da's wel veel eer :D

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

+1, als mijn dochter dat zou doen in de kleedkamer bij een andere papa mag ik toch hopen dat mijn man ingrijpt.

3. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind je het woord "tiet" prima? Ik nl niet en leer haar liever borst aan. Wij zeggen zelf ook geen tiet tenslotte.

Verder lief he, die interesse. Hier wil ze ook regelmatig zogenaamd "bij papa drinken", voor de grap, ze weet dat dat niet werkt.

4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn jongste van 1 3/4 heeft een paar weken lang bij elke schone luier enthousiast 'piemu' geroepen en dan heel hard trekken aan z'n piemel :D Bij het kdv vonden ze het ook al heel grappig, maar nu is ie er weer mee gestopt.
    De oudste van 3 vindt borsten en piemels ook reuze interessant, wij doen er ook zo makkelijk mogelijk over, maar hij mag nergens aanzitten.
    Ik vind het wel een beetje raar die preutse vaders, daardoor krijg je juist ongemakkelijke situaties in het zwembad bijvoorbeeld. Je kan het je kind toch maar beter veilig thuis leren welke onderdelen een lichaam allemaal heeft? Dan kan je meteen vertellen dat ie er niet aan mag zitten, dat het prive is. Niet zo raar dat als een kind nog nooit een volwassen piemel gezien heeft, hij er op z'n minst heel nieuwsgierig naar is.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou er niet te veel aandacht aan besteden.
    Mijn zoontje heeft ook wel een tijd overmatige interesse voor mijn borsten gehad.
    Ik heb hem wel uitgelegd dat we niet aan borsten, billen en plassers van andere mensen komen, dat vinden mensen niet fijn.

Wat ik persoonlijk wel zou corrigeren is het woord 'tiet'.
    Afschuwelijk vind ik dat..... net als 'kont'.
    Hier zijn dat borsten en billen.

Deel Deze Pagina