Wie weet waar ik een mooie niet te dure jeans/broek kan vinden voor mijn dochtertje van net 3... Ik ben opzoek naar een broek die boven wel mooi zit en dan onderaan de pijp wat uitloopt... Ze heeft nu alleen maar skinny's en met rechte pijp. Maar ik heb nieuwe schoenen voor haar gekocht.. Hele degelijke met een dikke neus die ze aankrijgt met spelen en kdv.. en ik vind dat niet staan onder de broeken die ze heeft.. Dr. visser meisjes schoenen Dus wie weet een leuke broek die mooi over deze schoentjes valt?
Is je dochtertje zo lang? Mijn dochter is net 3, gemiddeld van lengte en draagt net maat 98 van broeken. De maat die jij noemt hoort eerder bij een 5/6 jarige. Maar on-topic. Bij Duther hebben ze altijd behoorlijk wat keus. Je kunt ook online kijken. Of zelfs op Marktplaats. Succes met zoeken.
Hmm wij hebben altijd van dopo dopo of iets dergelijks. Leuke bootcut jeans evt met jeans-hartjes op de knieën en een vrolijk bloemetje op 1 pijp geborduurd. Alleen als ik Google op dopo dopo... Vind ik niks en de broeken liggen in de slaapkamer bij mijn slapende kleuter dus kan even niet kijken wat het merk is
Ja, mijn dochtertje is echt zo lang... Is ook niet leuk hoor.. Iedereen schat haar 5-6 jaar en daardoor ook een beetje dom... Omdat ze wel het gedrag van een 3-4 jarige heeft!... Erg vermoeiend altijd uitleggen dat ze pas 3 is... Bedankt! Ik zal even kijken
C&A jeans? Bestel nu bij wehkamp.nl Is geen jongensbroek hoor, lijkt zo door de link. Maar is superleuk en stretch...
Ah! DOPO DOPO/TAKKO Girls Jeans Gr. 116 Farbe: blau, NEUWERTIG | eBay Al koop ik ze dus gewoon in kledingzaak hier vlakbij