Tieten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DvS, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hoer zijn ze van een c/d naar een volle bijna te volle e cup gegaan en ze zijn nu inmiddels gewoon e (dat extra volle ging er wel af een week na de bevalling)

2. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Sinds een maand een cupmaatje meer , van 75B naar 80C maar hangt ook af van het aantal kilo dat je bij komt denk ik .. ;)

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hoi,
    ik heb in mijn hele zwangerschap geen last gehad van pijn aan mijn borsten. Soms voel ik ze wel samentrekken, soort van stuwing ofzo. Hahaha heel raar.

Ik heb zelf een cup 75B.
    Maar de beha's zitten nu echt niet meer lekker!
    En mijn borsten zijn wel voller nu. Niet opvallend groot, maar je ziet het wel, ze lijken ook ronder ofzo.

Maar van mij mogen ze nog wel lekker doorgroeien :)

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Met 18 weken 1 cupmaat groter: van e naar f (gelukkig ben ik maar 1 maat gegroeid anders zou ik omvallen :oops: )

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vond het soms wel leuk van die mannen die dan van je buik naar boven afdwalen (is een keer wat anders dan van je gezicht naar beneden :p)

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    volgens mn man zijn ze wel groter.. Ze voelen wel heel anders aan.. en als ik mn bh losmaak.. doet t pijn! vooral aan de zijkanten.. Dat mag van mij wel iets minder.. maar ja wie ben ik...

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ...sommige groeie ...andere niet....mijne zijn pas gegroeid door de bv ;)

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij mij zijn ze inmiddels 2 maten gegroeid, maar bij een vriendin van mij gebeurde er helemaal niets.... die heeft de gehele zwangerschap haar gewone bh's kunnen dragen.

9. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Voor mijn eerste zwangerschap had ik D.
    Tijdens mijn zwangerschap werden ze wel groter maar pas toen de kleine er was en de stueing kwam werden t meloenen en zijn ze dat ook een poos gebleven.
    Na bijna 8 maand borstvoeding was er niks meer van over, 2 hangende zakjes die opgerold en in een bh gepropt niet veel meer voorstelden dan een kleine C. (En dat past echt niet bij mijn lijf!)
    Het afgelopen jaar zijn ze eindelijk wat voller aan t worden (sinds ik geen spiraaltje meer draag).
    Alleen nu t erge, ik wist voor ik mn test deed al dat ik zwanger was omdat ze nu al een cup groter zijn! Ze groeien vooruit, naar de zijkant en de tepels zijn ook niet meer klein... En pijn dat ze doen!
    Mijn zusje (dubbel D voor ze zwanger werd) kon geen borstvoeding geven omdat ze gewoon haar arm met baby erin niet om haar borst heen kreeg. Dat is ook niet leuk en hoop dat dat bij mij nu ook niet t geval gaat zijn...
    Als ze niet te hard groeien doen ze ook niet teveel pijn, zo lang ze straks maar doen waar ze voor gemaakt zijn toch?

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb normaal een Btje en dan een iets of wat de vorm van een theezakje hahahha.
    Lang leven BV!
    De vorige zwangerschap zijn ze flink gegroeid, ha dtoen wel een flinke c. Na de bevalling en met BV...MIJN GOD wat een joekels!

Nu zijn ze al wel wat voller, de Beha is net wat meer gevuld.
    Mijn man helemaal gelukkg ;)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.535
    36.511
    113
    Hier zijn ze alweer bijna een maat gegroeid en ben er eigenlijk helemaal niet zo blij mee, maar ja, wat doe je eraan. Heb normaal al een e-cup, dus nu al bijna f. Je ziet op dit moment bij mij in t-shirtje alleen nog maar tiet.. Niet echt charmant en ze zijn ook echt te groot voor mijn lichaam nu.

12. Niet meer actief

Bij mijn vorige zwangerschappen kon ik gewoon de zelfde maat blijven dragen, alleen tijdens de BV namen ze in volume toe. Daarna ook geen theezakjes gehad moet ik zeggen.
    Nu ben ik met 14 weken van 75B naar 80C gegaan... en pijnlijk dat ze zijn!
    vooral in bed als ik opsta of op mijn zij ga liggen.
    Maar als vriendlief even knuffelt, is er van pijn niets te bekennen, wel van een vuurtje dat gestaag oplaait :oops:
    Tja, Ben benieuwd, hoop niet nog veel meer te groeien qua (.)(.) Vind het erg mooi zo, maar weet ook wel dat dat straks weer weg gaat...

Liefs

13. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Bij mij zijn ze ook al erg gegroeid, maar is afhankelijk van vrouw tot vrouw.
    Ik heb zoveel pijn dat ik soms s nachts niet op mn buik kan liggen!
    Of er even tegenbotsen is aaaaauuuwwtccchhh!

Ze groeien wel meid :) don't worry!

groetjes

14. puk

puk Lid

18 mrt 2006
    82
    0
    0
    arnhem
    Geloof me...komt vanzelf..enne op een gegeven moment staan ze zo op spanning, dat je ze even helemaal niet meer kunt waarderen ;) en na de bevalling is het vaak ook niet meer wat het is geweest (t word toch allemaal wat slapper,theezakjes zijn overdreven, maar had ze toch liever als voorheen) naar dat moment kijk ik helemaal niet uit :( :( :)

15. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    hier zijn mijn borsten vanaf verleden week aan het groeien en pas ik niet meer in mijn B cup

16. Linda86

Linda86 VIP lid

^^ Hier hetzelfde! En zelfs nu ik al 6 maanden volledige borstvoeding geef, is het nog steeds een b-cup.
    Ach, ik vind het wel prima zo!

17. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    hier sluit ik mij ook bij aan idem dito!

18. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Zat tussen een B/C altijd.. nu heb ik togg wel een goede C, want mijn B's pas ik niet egt meer :p

Zit nu op de 26ste week, vind het wel goed zo, ze hoeven van mij niet egt verder te groeien, anders is het niet meer in verhouding met mijn kleine lichaampje haha!

19. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    mijn god... het was mijn eerste aanwijzing dat ik zwanger was.

mijn buik is nu met 15 maanden nog niet gegroeid maar mijn borsten....ik ben nu wel een D eerst was ik een kleine C. Ik heb maat 36 dus het is wel groot voor mij.

Het was ook waardoor een goede vriendin het meteen opmerkte dat ik zwanger was!
    Ik vind het vreselijk ze voelen echt zwaar!

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou meid dan loop je wel heel lang ;)

ik ben wel iets gegoeid maar dat valt niet echt op omdat ik ook een grote buik heb

Deel Deze Pagina