Tieten

Discussion in 'Zwangerschap' started by DvS, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinke

tinke Actief lid

Jul 25, 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Ik was eerst een C-tje. Nu zijn ze zeker wat voller en groter, vind het bij mij heel mooi, maar vond mijn borsten ook hiervoor al wel mooi. Mijn vriend is er ook gek op. Alleen wat minder op de melk die er nu uitkomt. Maar ik vind het heerlijk als ik mijn BH 's avonds uit kan doen, want mijn tepels enzo jeuken zo verschrikkelijk. Als er dan weer wat melk uit kan voelt dat echt heerlijk.

2. nathalietje

nathalietje Actief lid

Apr 10, 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    ik heb normaal een d-cup enja men borsten voelen zwaarder aan volgens mij en mijn vriend, ik ben voorlopig maar 1 cup groter geworden dus voor mij hoeven ze niet meer te groeien :)

3. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    bij mij zijn ze in deze zwangerschap maar iets gegroeid. als ik het vergelijk bij mijn andere zwangerschappen te verwaarlozen. wel de tepels die zijn enormmm. en mijn rechter is groter dan de linker. echt lachwekkend idioot. irriteren doen ze wel regelmatig dus er zal nog wel 1 en ander aan de hand zijn daarbinnen. maar ik zal deze keer geen dolly parton worden denk ik ;) en ach wat geeft het. als ze uiteindelijk amar doen wat ze moeten doen...toch?

Share This Page